میهن وب هاست سایتی برای طراحان سایت

میهن وب هاست سایتی برای طراحان سایت

میهن وب هاست سایتی برای طراحان سایت

میهن وب هاست سایتی است که برای راه انداری سایت خود بدان بسیار نیاز دارید زیرا فضای ذخیره ی اطلاعات را از میهن وب هاست تهیه می کنید. در واقع مهمترین کاری که این هاست انجام می دهد فروش هاست و دامین سایت شما می باشد.

هاستی که قصد دارید تهیه کنید باید هاستی باشد که بتواند کیفیت خوبی به شما ارائه دهد و پشتیبانی خوبی داشته باشد. مهمترین عوامل برای خرید هاست مطمئن و با کیفیت سرعت، پایداری، امنیت و پشتیبانی آن است. به دلیل مهم بودن این موضوع قصد دارم در این مقاله شرکت ارائه دهنده هاستینگ ایران (میهن وب هاست) را مورد نقد و بررسی قرار دهم پس اگر به دنبال خرید بهترین هاست هستید حتما تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

 یک هاست خوب چه امکاناتی دارد؟

هاست با کیفیت همانگونه که به آن اشاره کردم باید کیفیت خوب داشته باشد که منظور از کیفیت خوب یعنی: سرعت بالا،امنیت و پشتیبانی مطمئن. حالا چند نکته است که شما باید آنها را رعایت کنید آن هم زمان خرید هاست

نکات:

1 میزان فضای هاست

2 پهنای باند

3 سازگاری

این سه نکته در تمامی هاست ها مشترک هست

اما امکاناتی که شرکت های هاستینگ روی هاست های خود اعمال می‌کنند و در آخر به شما ارائه می‌دهند می‌تواند متفاوت باشد.

در ادامه دربارۀ نکات مهم و ویژگی های تاثیر گذار یک هاست صحبت می‌کنیم

ویژگی یک هاست خوب مثل میهن وب هاست

همانطور که در بالا اشاره کردم هاست با کیفیت و مطمئن باید پایدار، پر سرعت، با امنیت بالا و دارای پشتیبانی خوب باشد. یک سری نکته وجود دارد که شما باید رعایت کنید هنگام خرید هاست مثل میزان فضا، پهنای باند و سازگاری که در تمام هاست ها مشترک است. ولی امکاناتی که هر شرکت هاستینگ روی هاست های خود ارائه می دهد متفاوت است. در ادامه در رابطه با نکته ها و ویژگی های یک هاست اشاره می‌کنیم.

نکته اول: فضای میزبانی

به میزان فضایی که هاست دارد فضای هاست می‌گویند که این مفهومش این است چه میزان فایل می‌توانید روی آن هاست قرار دهید یا آپلود کنید این را هم بگوییم که فضای هاست یا میزبان هاست بستگی به نوع سایت شما و مقدار فایل های شما دارد و این نکته را فراموش نکنید که برخی ارائه دهندگان هاست محدودیت های روی هاست خود در نظر می‌گیرند.

نکته دوم: پهنای باند

مقدار ترافیکی که سایت شما ایجاد می‌کند پهنای باند است. برای نمونه می‌توان به مقدار بازدید کاربران از سایت شما یا تعداد فایل هایی که همان کاربران دانلود می‌کنند اشاره کرد و این را هم بگوییم که پهنای باند به صورت ماهیانه حساب می شود.

پیشنهاد می کنیم از صفحه ی سئو در اصفهان دیدن فرمایید.

نکته سوم: اد آن دامین

اد آن دامین را می‌توان دامنه اضافی دانست، به طور دیگر می‌توان گفت که شما با یک اد آن دامین، دامین دیگری (سایت) را روی هاست قرار دهید و از آن استفاده کنید این را فراموش نکنید شرکت هایی که از لحاظ هاست بی کیفیت هستند اد آن دامین های زیادی دارند.

نکته چهارم: پارک دامین

دامین های متصل همان پارک دامین هستد. که این معنی را می‌دهد که سایت با وجود چند دامین هر کدام از این دامین های سایت اصلی را نشان می‌دهند و اینکه پارک دامین تعدادش اهمیت خاصی ندارد و توصیه می‌شود برای سئوی بهتر  از پارک دامین استفاده نشود

نکته پنجم: ساب دامین

زیر دامنه سایت اصلی را ساب دامین می‌گوییم. از ساب دامین میشود برای راه اندازی بخشی جدا در سایت استفاده کرد برای مثال سایت shop.site.com ابزار خوبی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در سایت می‌توان باشد.

نکته ششم: دیتابیس

بانک اطلاعاتی را می‌توان دیتابیس نامید که برخی اوقات برای راه اندازی سایت های پویا با سیستیم هایی مانند وردپرس استفاده یمی شود یا برای راه اندازی سیستمی برای سایتی مثلا دیتابیسی که فروشگاه اینترنتی برای ذخیره اطلاعات از آن استفاده می کند. 

نکته هفتم:گرفتن بک آپ به وسیله هاست

اگر می‌خواهید آرامش خوبی در رابطه با خرابی سایت تان داشته باشید به طور منظم از سایت خودتان بک آپ یا نسخه پشتیبان بگیرید. نمونه خطراتی که سایت شما را تهدید می کنند کم نیستند.

نمونه خطراتی مانند:

1 هک سایت شما

2 افزونه اشتباه

3 تنظیمات اشتباه

اینها موارد می‌توانند باعث پاک شدن بخش یا کل سایت شما شود. اما اگر روزانه نسخه بک آپ بگیرید می‌توانید استرس این اتفاقات را از بین ببرید چون می‌توانید اطلاعات از بین رفته را بازیابی کنید. یک هاست خوب این ویژگی را دارد: ارائه خدمات بک آپ گیری منظم 

حواستان باشد قبل از خرید هاست به این نکته توجه کنید

نکته هشتم: نسخه php هاست

هاستی را بخرید که متناسب با زبان برنامه نویسی شما باشد مثلا هاستی را بخرید تا بتوانید نسخه php آن را تغییر بدید اگر زبان برنامه نویسی که با آن سایت خود را راه اندازی کرده اید php باشد. زیرا کد های این زبان بروزرسانی می‌شود ساختارهایش بروز رسانی می شود برخی سایت ها همیشه روی آخرین نسخه php هستند و مدیریت آن را به مدیر سایت نمی دهد و برای تغییر اش باید به آن هاست درخواست بدهید.

نکته نهم: گواهی ssl رایگان 

شما می‌توانید گواهی ssl را روی برخی از پلن های هاست های مختلف ببنید و شما می‌توانید پلنی انتخاب کنید تا این ویژگی را داشته باشد. اگر میخواهید دامنه سایت https را داشته باشد ssl را روی هاست نصب کنید و اگر نمی‌خواهید با  همان http  ادامه دهید اما این نکته را فراموش نکنید که سایت ها با وجود https امنیت بیشتری نسبت به http دارد.

نکته دهم در دسترس بودن هاست ( آپ تایم بودن هاست)

ببینید هاست شما در دسترس هست یا نه یکی از ویژگی های هاست خوب در دسترس بودن هاست است.   برخی هاست ها در پلن خود هاست خود را 99 درصد در دسترس اعلام می‌کنند و برخی دیگر 99.9 درصد اعلام می‌کنند که این یعنی سرور های این هاست ها خیلی کم اتفاق می‌افتد که با مشکل مواجه شوند و همیشه فعال هستند

قبل از خرید هاست پیشنهاد می‌کنیم نظرات کاربران را بخوانید 

میهن وب هاست یکی از ارائه دهندگان خدمات برای هاست هست که می‌توان گفت برخی از ویژگی های بالا را دارد و شما می‌توانید برای راه اندازی سایت خود از هاست میهن وب هاست استفاده کنید و آرامش را برای خودتون در رابطه با سایت و خطرات احتمالی را تجربه کنید.

پیشنهاد می کنیم از صفحه ی طراحی سایت در اصفهان دیدن فرمایید

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=9534

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست میهن وب هاست سایتی برای طراحان سایت

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546