7 روش بازاریابی با هزینه کم یا حتی رایگان

7 روش بازاریابی با هزینه کم یا حتی رایگان

7 روش بازاریابی با هزینه کم یا حتی رایگان

7 روش بازاریابی با هزینه کم یا حتی رایگان که شما می‌توانید با یادگرفتن این روش‌ها برای کسب‌وکار خودتان مشتری جذب کنید و فروش خودتان را بیشتر و بهتر کنید. اگر شما هم جزو کسانی می باشید که کسب وکار داشتند یا جزو کسانی هستید که کسب‌وکار دارند ممکن است این را بدانید که به‌دست آوردن مشتری و جذب مشتری یکی از کارهای بزرگ و چالش برانگیز در کسب‌وکار است.

این کار شاید بتوان گفت که از لحاظ تئوری یک کار راحت و آسان باشد اما از لحاظ عملی چطور؟ از لحاظ عملی می‌توان گفت که یکی از سخت‌ترین کارها در کسب‌وکار است. می‌توان گقت که شانس نقش کمی در موفقیت بازارایابی و فروش شما دارد و شما بهتر است بر روی شانس تکیه نکنید. یکی از راه‌هایی که برای موفقیت در این چالش دارید بدست آوردن ایده‌های خلاقانه و استفاده آن در استراتژی‌های بازاریابی است.

یک سایت پتانسیل این را دارد که برای شما مشتری جذب کند، شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت به صفحه طراحی سایت در اصفهان مراجعه کنید.

اینترنت می‌تواند گزینه‌های نسبتا زیادی را برای شمایی که صاحب کسب‌وکار نوپا هستید تهیه کند البته برای کسب‌وکار های سابقه دار هم می‌تواند گزینه‌هایی برای بازاریابی و جذب مشتری به شما بدهد. به جز چیز هایی که گفتیم اینترنت می‌تواند روش‌های آسان‌تر و ارزان‌تری را هم در اختیار شما قرار بدهد تا شما بتواند با اسفاده از آنها برای کسب‌وکار خود مخاطب جذب کنید و سپس شما آن‌ها را به مشتری‌های خود تبدیل کنید . شما می‌توانید با یک سرچ ساده در گوگل و سطح اینترنت اطلاعات خوبی را در مورد استارت‌ آپ ها بدست بیاورید و از آن‌ها بیاموزید. برخی از کسب‌وکارها توانسته‌اند که با بودجه بسیار کم کاری کنند تا چیزی حدود هزار مشتری را به سمت خود جذب کنند.

چه کسب‌وکار شما آنلاین باشد چه حضوری و آفلاین شما می‌توانید از ایده ها استفاده کنید و با استفاده از آن ها کسب و کار خود را گسترش دهید و مشتری‌های بیشتری را به سمت خود بکشانید. این برنامه و این کار برای این انجام می‌شود که شما بتوانید مشتری‌های خود را باخبر کنید که در بازار حضور دارید و می‌توانید محصول و خدمت خود را به آن‌ها ارائه بدهید.

1. سعی کنید که یک هشتگ ویروسی درست کنید

در دنیای امروز برخی از برند ها بیتشر از هر کانال دیگه‌ای از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند که اینستاگرام یکی از پلتفروم‌هایی است که مشتری‌های شما برای کشب برندها و محصولات جذیی از آن‌ها استفاده می‌کنند. برندهایی که بتوانند وایرال بشوند و ویروسی بشوند بهترین شانس را دارند برای اینکه بتوانند دیده بشوند و مشتری‌ها از وجود آن‌ها با خبر شوند.

کسب‌وکاری که بتواند یک هشتک ویروسی و وایرال درست کند می‌تواند شانس این را داشته باشد تا که بتواند مخاطب‌ها و مشتری‌های بیشتری را به سمت کسب‌وکار خود جذب کنند و فروش خود را بیشتر کنند. این کسب و کار ها می‌توانند در نزد مخاطبان شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه‌ای برای خود بدست آورند.

2. به عنوان نویسنده مهمان در وب‌سایت ها حاضر شوید.

می‌توانید با سایت های برتری که در حوزه کاری شما وجود دارند ارتباط برقررا کنید و از آنها بخواهید تا مطالبی را به صورت مهمان در سایت های آنها منتشر کنید این گونه می‌توانید نزد مخاطبین آن وب سایت هم شهرت کسب کنید و خود را به آنها بشناسانید و آنها هم جزو مخاطبین شما باشند به صاحبین سایت بگویید که در ازای منتشر کردن نام و معرفی کسب‌وکارتان برای آنها مطالب مفید و سودمند و رایگان می‌نویسید با این کار شما می‌تواند محتوای خودتان را به تعداد مخاطب بیشتری نشان دهید و این کار باعث می‌شود که شما توجه بیشتری را به سمت خودتان جلب کنید.

3. با مشتریان احتمالی خودتان تماس بگیرید

ممکن است برای شما تماس گرفتن با مشتریان احتمالی کمی ترسناک باشد آن هم بدون هیچ پیش زمینه ای، اما در فروش تلفنی این موضوع تفاوت دارد و این یک روش ثابت شده است برای اینکه بتوانید مشتریانی را به سمت خود جذب کنید که حتی نمی‌دانستند به محصول یا خدمت شما نیاز دارند شما با این کار می‌توانید مشتریانی را به سمت خودتان جذب کنید که حتی نمی‌دانستند که محصول شما یا خدمت شما به دردشان می‌خورد. برای این کار بهتر است مشتریان هدف خودان را در نظر بگیرید و به سراغ آنها بروید فقطیک نکته‌ای آنهم اینکه شما باید آنقدر آن چیزی که قرار است به مشتریان خودتان بگویید را تمرین کنید تا بر روی آنها مسلط شوید تا بتوانید بهتر با مشتری‌های خودتان صحبت کنید.

4. در همایش ها شرکت کنید و مشتری های تازه خودتان را بدست بیاورید

مردم در مورد کسب و کار های جدید کنجکاو هستند وو دوست دارند که در مورد کسب و کار های جدید اطلاعاتی کسب کنند و پیشنهادهایشان را ببینند؛ به همین دلیل است که شما می توانید با شرکت در همایش ها و سخنرانی هایی که در مورد حوزه کاری شما هست خودتان و کسب‌وکارتان را به مخاطب های آن همایش و سخنرانی و سمینار معرفی کنید و بشناسانید. این را هم بدانید که به طور معمول خبرنگارانی هم در آن همایش ها حضور دارند که این نکته خودش باعث می‌شود که شما تبلیغاتی هم به صورت رایگان داشته باشید.

پرس و جو کنید، غرفه ای را اجاره کنید و خودتان را مشتری ها و مخاطب های همایش نشان دهید و نشان دهید که در بازار حضور فعال دارید محصلات خودتان را به نمایش بگذارید. کارت ویزیت تهیه کنید و کارت ویزیت های خودتان را به مخاطب هایی که در آن همایش حضور دارند بدهید و اطلاعات تماس خودتان را در اختیار مشتری ها و مخاطب های آن سمینار بگذارید و سعی کنید که اطلاعات تماس آن‌ها را هم دریافت کنید تا بتوانید با اینکار لید جمع آوری کنید تا در فرصتی دیگر با آن اطلاعات تماس ارتباط برقرار کنید و محصولات و خدمات خودتان را بفروشید.

5. وبلاگی در مورد کسب‌وکار خودتان درست کنید

وبلاگ نویسی برای کسب و کار  شباهت هایی با وبلاگ نویسی معمولی دارد، اما تفاوت این دو در اینجا است که شما باید در وبلاگ کسب‌وکارتان اطلاعاتی در مورد کسب و کارتان خدماتتان محصولتان به مخاطب بدهید و  برای مخاطب خود از کسب و کار خود بگویید.

وبلاگ کسب و کار شما می‌تواند یک پلتفورم خوب برای شما باشد آن هم برای پاسخگویی به مخاطب ها و مشتریانان ارائه تخفیف، اشانتیون و پیشنهادهای ویژه است. به اشتراک‌گذاری محتوایی که با کیفیت باشند و رقابتی برای مشتریانان می‌تواند ترافیک زیادی در وبسایت‌ شما ایجاد کنید.

6. در همایش ها خودتان را نشان دهید

آن هایی که کسب و کار خودشان را به تازگی راه‌اندازی کرده اند می‌توانند با سخنرانی کردن در همایش ها خودشان را نشان بدهند و به مخاطب یگوییند که وجود دارد و آنها می‌توانند  برای رفع نیازشان از محصولات و خدماتشان استفاده کنند.

اگر شما بتوانید هدف برگزراید همایش را به خوبی و درست درک کنید و بتوانید سخنرانی خوبی در حیطه کاری خوداتان داشته باشید، می توانید خودتان را به عنوان یک فرد متخصص و توانمند معرفی کنید و خودتان را قابل اعتماد به مخاطب خود نشان دهید. شما با این کار می‌توانید مشتری های بیشتری را به سمت خودتان جذب کنید.

7.بازاریابی ایمیلی را فراموش نکنید.

بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین روش هایی است که شما می توانید از آن استفاده کنید و کسب و کارتان را با استفاده از آن گسترش دهید آنهم چطور؟ با جذب مشتریان حدید و فروش به مشتریان قدیمی خودتان. سعی کنید که از مخاطب های خودتان اطلاعات تماس دریافت کنید و سعی کنید یکی از آن اطلاعات تماسی که دریافت می کنید ایمیل هم باشد تا بتوانید با استفاده از با مخاطب های خودتان ارتباط برقرار کنید و از آن ایمیل ها برای خود استفاده کنید . سعی کنید که یک خبرنامه برای کسب و کارتان درست کنید و در آن خبرنامه مطالب خوب و مفیدی را برای مخاطبان خودتان ارسال کنید تا احتمال اینکه آن مخاطب ها بعدا به مشتری های شما تبدیل شوند زیاد باشد.

ححالت ایده آل این است که قبل از تولید و توضیع محصولات یا ارائه خدمات تان به جمع آوری ایمیل خود بپردازید  تا بتوانید خیلی زود با بازاریابی ایمیلی ارتباط خوبی با مشتریان احتمالی برقرار کنید و بتوانید فرآیند فروش خودتان را هرچه سریع‌تر انجام دهید و فروش خود را انجام دهید و به مخاطب خودتان بفروشید.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=10577

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 7 روش بازاریابی با هزینه کم یا حتی رایگان

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546