ساخت سایت رایگان آیا حقیقت دارد یا ندارد؟

ساخت سایت رایگان آیا حقیقت دارد یا ندارد؟

ساخت سایت رایگان

ساخت سایت رایگان یکی از کلیدواژه هایی است که روزانه به تعداد زیادی در موتورهای جست و جو سرچ می شود. آیا در دنیای واقعی چنین چیزی وجود دارد؟ در دنیایی که هر کاری و هر خدمتی هزینه خاص خود را دارد آیا طراحی رایگان یک سایت قابل باور است؟! ساخت سایت مثل هر کار دیگری به یکسری ابزار و خدمات نیاز دارد که هر کدام هزینه خود را دارند پس عملا چنین کاری امکان پذیر نخواهد بود و گول شرکت ها و یا موسساتی که چنین چیزی ار تبلیغ می کنند را نخورید چون آن ها یا می خواهند تست سایت خود را انجام دهند و به قدری سرعت سایت آن ها پایین خواهد بود که اگر چند کاربر به سایت وارد شوند سایت پاسخگو نخواهد بود و از کار می افتد.

ساخت سایت رایگان عبارتی است که زیاد به چشم می خورد ولی عملا کاری غیر ممکن است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از اینترنت بسیاری از افراد تمایل دارند در کنار یافتن پاسخ سوالات خود از دنیای وب، خرید کالا و یا خدمات مورد نیاز خود را از طریق جست و جو در وب انجام دهند. پس بسیاری از کسب و کار ها به دنیای مجازی روی آوردند و به فکر معرفی کسب و کار خود در دنیای وب افتادند.

قبل از محبویت رسانه ها و شبکه های اجتماعی دنیای وب وجود داشت در کنار این که افراد بیشتر به صفحات وب برای پاسخ به سوالات خود مراجعه می کنند. پس اهمیت داشتن مقری در دنیای وب و صفحات وب بیشتر از سایر رسانه های اجتماعی می باشد. این مسئله اهمیت حضور کسب و کار شما در دنیای وب را نشان می دهد و ساخت سایت برای کسب و کار شما را ضروری خواهد نمود.

ساخت سایت رایگان طبق توضیحاتی که در ادامه خواهد داده شد انجام پذیر نیست. همان طور که بیان شد طراحی یک سایت خود نیازمند زیرساخت ها و فراهم آوری ابزارهایی است که نیازمند پرداخت هزینه هستند. پس دلیلی وجود ندارد که شخصی یا شرکتی برای شما این خدمات را به صورت رایگان فراهم کند.  از طرف دیگر شما از طریق وب سایت می توانید درآمد زیادی به دست بیاورید پس نیازمند صرف هزینه اولیه است که یک وب سایت اصولی و کاربرپسند تهیه کنید که کارآمد و مفید باشد.

هنگامی که تصمیم به راه اندازی وب سایت برای کسب و کار خود گرفتید مسلماً در ابتدا به جست و جو در وب برای پیدا کردن روش ها و راهکار های ممکن می پردازید که با طراحی رایگان سایت، ساخت سایت رایگان و غیره بر می خورید. که طراحی سایت رایگان با وردپرس را خواهید دید. در ادامه به تشریح این موارد خواهیم پرداخت.

طراحی سایت رایگان با وردپرس زیاد دیده می شود. این تنها نصب وردپرس است ولی شما برای راه اندازی یک سایت وردپرسی نیازمند خرید هاست، دامین، گواهی امنیت، افزونه ها و قالب های متناسب با هدف خود هستید که هر کدام به صورت جداگانه باید خریداری شوند پس راه اندازی سایت رایگان وجود ندارد. علاوه بر آن هاست انواعی دارد که هاست های مرغوب هزینه بالایی دارند. در کنار این که در حین کار با سایت امکان این که مشکلاتی برای سایت پیش بیاید و نیازمند صرف هزینه باشد.

ساخت سایت رایگان طبق توضیحات بالا منتفی است و تنها سایت ساز های رایگان مثل وردپرس در اختیار است که با خریداری یک هاست و دامین و با کمک وردپرس می توانید کار خود را شروع کنید که در طی کار خرید افزونه های مورد نیاز و قالب های شخصی سازی شده نیز مطرح می شود.

ساخت سایت رایگان از طریق سایت ساز ها و یا فروشگاه سازها امکان پذیر است اما آن ها محدودیت های خاص خود را دارند. سایت سازها ابزارهایی هستند که بدون نیاز به کدنویسی و دانش طراحی سایت می توانید سات خود را راه اندازی و مدیریت کنید. فروشگاه سازها نیز همین ویژگی را دار می باشند. سایت سازها نیازمند هاست جداگانه نمی باشند برخی از آن ها دامنه رایگان نیز دارند.

ساخت سایت رایگان از این طریق معایب خاص خود را دارد. استفاده از سایت ساز شما را به طور کامل از خرید هاست و دامنه راحت نخواهد نمود و شما از طرق دیگر مجبور به پرداخت هزینه خواهید شد. به طور به مثال شما برای استفاده از امکانات مجبور به پرداخت هزینه می شوید و تنها حالت پایه آن ها رایگان خواهد بود یا اینکه هزینه سالانه از شما دریافت خواهند کرد یا از میزان فروش شما سود می گیرند.

ساخت سایت رایگان محدودیت های خود را دارد که استفاده نکردن از آن به صرفه تر خواهد بود. برخی سایت ساز ها به قدری محدودیت برای شما ایجاد می کنند که منصرف شده و حتی طراحی سایت جدید برای شما به صرفه تر خواهد بود.

یکسری از شرکت ها برای جذب مخاطب با عبارات گمراه کننده تبلیغات انجام می دهند آن ها به جای بیان طراحی سایت ارزان قیمت از عبارت طراحی سایت رایگان استفاده می کنند و از این طریق کاربر را به سایت خود می آورند و با صحبت های حیله گرانه و شیادانه وی را به مشتری خود تبدیل می کنند. این موسسات در ابتدا از ساخت سایت رایگان صحبت می کنند که مشتری به دست بیاورند اما طی کار طلب پول و صرف هزینه می نمایند.

ساخت سایت رایگان نه تنها در شرکت دیجیتال مارکتینگ بهینتا بلکه در هیچ جای دنیا وجود ندارد اما شرکت بهینتا مفتخر است که با کیفیت ترین و بهترین خدمات را با به صرفه ترین هزینه ها ارائه نماید. تیم بهینتا قادر است با تحلیل کسب و کار شما و شناخت جامعه هدف شما متناسب ترین وب سایت را برای شما طراحی نماید علاوه بر آن این شرکت از روش های متناسب با تجارت شما به منظور ترویج و بهبود آن آگاه است و قادر می باشد که تبلیغات کسب و کارتان را به شما بیاموزد. این شرکت خدمات سئو نیز ارائه می نماید که سایت شما بتواند توسط موتورهای جست و جو بهینه سازی شود و در برترین نتایج جست و جو قرار گیرد.

پیشنهاد ما این است که به منظور آگاهی از روند طراحی سایت از صفحه ی طراحی سایت در اصفهان دیدن فرمایید.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=6395

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست ساخت سایت رایگان آیا حقیقت دارد یا ندارد؟

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546