الگوریتم رقص گوگل یا گوگل دنس چیست؟
رقص گوگل یا گوگل دنس چیست؟ یکی از کارهایی که گوگل انجام می‌دهد تا رتبه سایت شما را تشخیص دهد گوگل دنس یا رقص گوگل است که با استفاده از آن می تواند رفتار کاربر نسبت به سایت و یا صفحه ای از سایت شما را بفهمد.

الگوریتم رقص گوگل یا گوگل دنس چیست؟

الگوریتم رقص گوگل یا گوگل دنس چیست؟

الگوریتم رقص گوگل یا گوگل دنس چیست؟ یکی از اصلاحاتی که در دنیای وب سایت ها و اینترنت بخصوص سئو وجود دارد اصطلاح رقص گوگل یا گوگل دنس است. گوگل دنس اتفاقی است که توسط گوگل انجام می‌شود تا رتبه نهایی سایت شما مشخص شود.این کار برای این انجام میشود تا گوگل ببیند رفتار مخاطب نسبت به سایت و صفحۀ شما چگونه خواهد بود تا بتواند بر اساس آن رتبه نهایی شما را مشخص کند و شما را به آن رتبه ببرد. یکی از بسترهایی که برای شما جذب مهاطب انجام می‌دهد وب‌سایت است.

اگر شما تمایل دارید که در مورد طراحی وب‌سایت اطلاعات بیشتری را کسب کنید می‌توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید.

گوگل در هر ثانیه چندین میلیون وب سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد و چندین هزار فاکتور را برای انتخاب سایتی که بهتر باشد در نظر می‌گیرد تا بتواند سایت های برتر را پیدا کند و به آنها ربه خوبی در نتایج جست‌وجو بدهد.

رقابت شدیدی میان وب سایت ها وجود دارد آن هم برای کسب رتبه های بهتر و بالاتر تا بتوانند کلیک بیشتری را از سوی کاربران دریافت کنند. این رقابت به گونه ای است که چندین سایت با کلمه های کلیدی مشترک در حال فعالیت هستند تا بتوانند رتبۀ بالاتری را کسب کنند و بتوانند سایت خودشان را در صفحه اول سرچ گوگل مشاهده کنند. گوگل باید با این همه سایت آن هم با کلمه کلیدی های یکسان باید چه کاری انجام دهد تا بتواند سایت خوب را پیدا کند و به آن رتبه برتر را بدهد؟ اینجاست که اصطلاح گوگل دنس یا رقص گوگل به کار می‌آبد و خودش را نشان می دهد. گوگل دنس یا رقص گوگل می‌آید و چندین سایت که حوزه کاری مشترکی دارند و کلمه های کلیدی یکسانی دارند را می رقصاند تا سایت برتر را پیدا کند؟

رقصاندن سایت یا صفحه ای از سایت به چه معناست؟

رقصاندن سایت یا صفحه‌ای از سایت به این معناست که گوگل رتبه سایت شما را تغییر می دهد تا ببیند رفتار مخاطب با سایت شما چگونه خواهد بود تا بر اساس آن بتواند رتبه نهایی سایت شما را مشخص کند و سایت شما را در آن رتبه قرار دهد

رقص گوگل (Google Dance) چیست؟ و گوگل چه هدفی از این کار دارد؟

زمانی که گوگل در حال رتبه بندی سایت ها می باشد جایگاه های مختلفی را به سایت ها می دهد وز مان این جایگاه دادن در برخی مواقه بین 4 تا 8 روز متفاوت می باشد. به این زمان و دوره به اصطلاح رقص گوگل یا گوگل دنس می‌گویند.

این تغییر و گوگل دنس ممکن است که تقریباً به طور میانگین 10 بار در طول سال انجام شود. اگر بخواهیم کمی دقیق تر شویم و به این مسئله نگاه کنیم می توانیم به طور تقریبی بگوییم که هر 36 روز یک بار این اتفاق می‌افتد. چطور می شود این اتفاق را احساس کرد؟ خیلی راحت شما می توانید از تغییرات اصلی  که در رتبه بندی سایت ها و نتایج جست‌وجو موتورهای جست‌وجو گر اتفاق افتاده است شاهد رقص گوگل باشید.

گوگل یک آدرس وب سایت جدید را در نتایج جست‌وجوی گوگل می رقصاند و تا بتواند رفتار کاربر را در مقابل این تغییرات ببیند. این عنوان را در فاکتور های جست و جوی خودش قرار می دهد تا بتواند رتبه نهایی سایت یا صفحۀای از آن سایت را مشخص کند و آن را در آن رتبه قرار دهد. به همین دللی هم از افت رنکینگ سایت خود در نتایج گوگل نباید نگران باشید زیرا این افت رنکینگ موقتی است و اگر شما به کاری که می کنی ایمان داشته باشید خیلی زود گوگل سایت شما در جایگاهی که باید قرار داشته باشد قرار می دهد.

رقص گوگل همیشه هم برای سایت ها مناسب نیستند و ممکن است به آنها نیز آسیب بزنند و با این کار احتمال این را دارد که به شما نتیحه بد هم بزند.

فرض کنید که شما صاحب یک وب سایت هستید در این وب سایت شما سئو قدرتمندی را اجرایی می کنید مقاله و بروزرسانی منظم دارید و در آن اجرا می کنید. فرض کنید که بعد از مدتی سایت شما رتبه خوبی پیدا نخواهد کرد و رتبه سایت یا صفحه شما تغییر می کند و به صفحه های بعدی گوگل منتقل می شود

از این موضوع اطلاع پیدا کنید که با رعایت کردن اصول اولیه سئو این مشکل شما می تواند دارای دو خبر باشد

خبر خوب و خبر بد

خبر خوب این است که زمانی که گوگل این کار را با صفحه ای از سایت شما یا سایت شما می کند میخواهد که بفهمد رفتار کاربر با سایت شما چگونه خواهد بود و اگر کاربر از سایت شما خوشش آمد و از سایت یا صفحه ای از سایت شما راضی بود گوگل به آن صفحه  سایت یا سایت شما افزایش رتبه می دهد

خبر بد این است که ممکن است کاربر شما با سایت شما نتواند همزاد پنداری کند و از سایت شما ممکن است خوشش نیاید و به سایت شما علاقه نشان ندهد. زمانی که گوگل سایت و صفحه ای از سایت شمارا می رقصاند میخواهد رفتار کاربر نسبت به سایت شمارا ببیند و اگر ببیند که خاطب ها و کاربرهای سایت شما از سایت شما خوششان نیامده است و از سایت و صفحه ای از سایت شما ناراضی بوده اند رتبه سایت شمارا کاهش می دهد و سایت شما رتبه ای که می‌گیرد از طریق رقص گوگل یا همان گوگل دنس است.

برای رفع این مشکل باید سایت خودتان را بررسی کنید و ایراد های آن را پیدا کنید و آن را ویرایش دهید.

هدف از رقص گوگل یا گوگل دنس توسط سایت شما این است که گوگل آگاهی کاملی دارد نسبت به این موضوع که کاربران همواره 24 ساعت در حال سرچ کردن می باشند و می توان تقریبا گفت یک لحظه هم نیست که در گوگل سرچی نشود به همین دلیل است که گوگل نمی تواند فعالیت خودش را متوقف کند و به بررسی صفحه ها و یا وب سایت ها بپردازد، بنابر این همزان اینکه دارد فعالیت خودش را انجام می دهد تغیراتی را نیز انجام می دهد که این تغییرات باعث می شود که تغییراتی زیادی در رتبه بندی وب سایت ها و صفحه ها در گوگل می شود.

کدام گروه از وب سایت ها و صفحه ها در معرض رقص گوگل قرار می گیرند؟

صفحه ها و وب سایت های تازه تاسیس شده اند در معرض رقص گوگل قرار می گیرند

وب سایت هایی که تعدادی بک لینک جدید برای یک صفحه بگیرند.

وب سایت هایی که محتوای خودشان را آپدیت کنند یا محتوای جدیدی را انتشار بدهند در معرض رقص گوگل قرار می گیرند

وب سایت هایی که دامنه یا آدرس سایت خودشان را تغییر می دهند هم در معرض کرقص گوگل یا گوگل دنس قرار می گیرند.

بهتر است این را هم بدانید که کدام یک از گروه های وب سایت ها در برابر رقص گوگل ایمن هستند؟

صفحه ها و یا سایت هایی که سئوی آنها به درستی و با اصول انجام شده است در برابر رقص گوگل ایمن هستند و کاملاً بهینه انجام شده باشند

سایت ها یا صفحه هایی که به صورت سیستماتیک لینک های داخلی و خارجی آنها کاملاً بهینه هستند در برابر رقص گوگل ایمن هستند.

وب سایت هایی هم که در تولید محتوای خودشان را بر اساس نیاز مخاطب انجام داده اند نیز در برابر رقص گوگل یا گوگل ایمن هستند

حال شما دیگر نیاز نیست که زمانی که رتبه شما در گوگل تغییر می کند ناراحت باشید یا اینکه متعجب شوید،گوگل در مسیری که قرار دارد و آن مسیر مسیر بروزرسانی میلیون ها وب سایت شرایط سختی دارد و به همین دلیل است که از رقص گولگ یا گوگل دنس استفاده می کند. این کا را می کند تا از سلامت سایت در حوزه سئو مطمئن شود و اطمینان حاصل کند. تمامی این اتفاقات قسمتی از الگوریتمها و ساز و کار موتور جست و جو گر می باشد.

گوگل دنس یا رقص گوگل چیست؟

گاهی اوقات گوگل نتیجه های سایت شما یا صفحه ای از سایت شما را تغییر می دهد تا بتواند رفتار کاربر نسبت به سایت شما را بفهمد تا بتواند با توجه به آن رتبه سایت یا صفحه سایت شما را مشخص کند و در آن رتبه سایت شما یا صفحه ای از سایت شما را قرار دهد.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=10928

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست الگوریتم رقص گوگل یا گوگل دنس چیست؟

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546