5 ایده پیشرفته تبلیغ ‌نویسی

5 ایده پیشرفته تبلیغ ‌نویسی

5 ایده پیشرفته تبلیغ ‌نویسی

5 ایده پیشرفته تبلیغ ‌نویسی که شما اگر بتوانید به درستی آن را اجرا کنید می توانید انتظار دیدن نتایج قابل توجهی باشید. این را بدانید که یکی از راه های جذب مخاطب داشتن وب سایت است. اگر می خواهید که در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید.

5 ایده پیشرفته تبلیغ ‌نویسی

شما می توانید در این نوشته از 5 ایده پیشرفته تبلیغ نویسی آگاه شوید و از این ایده ها استفاده کنید. پیش زمینه این است که شما یک محصول یا خدمت با کیفتی دارید که قصد دارید خریدار های آنان را بیشتر کنید و همچنین خریدار به آن ها نیاز دارد پس شما می توانید به سراغ تبلیغات بروید و از تبلیغات چاپی آنلاین یا ویدیو خود بهره ببرید و تبلیغات خودتان را برای جذب مخاطب بیشتر شروع کنید.

اولین 5 ایده پیشرفته تبلیغ ‌نویسی: داشتن توهم برتری

بیشتر افراد این تصور را در مورد خودشان دارند که گویا آنها بهترین ها هستند و تصوری غیر واقعی از خودشان دارند و خودشان را خیلی بهتر از آن چیزی که هستند تصور می کنند؛ در واقعیت می توان گفت که اغلب افراد خودشان را در جایگاه بسیار بالاتری نسبت به جایگاه کنونی خودشان می بینند.

آماری کدر خارج ایران وجود دارد که مربوط به خارج از ایران است نشان میدهد که چیزی حدود بیش از 90 درصد رانندگان، رانندگی خود را بهتر از افراد معمولی می دانند و فکر می کنند که خودشان یکی از بهترین راننده ها هستند در واقعیت  ممی توان گفت اگر در جاده  اتفاقی پیش می آید و تصادفی اتفاق می افتد تقریبا می شود گفت که هیچ وقت یک راننده با خودش فکر نمی کند که  من مهارت رانندگی کافی ندارم و چون راننده خوبی نیستم این اتفاقات پیش آمده است. وقتی اتفاقی می افتد این موضوع را به اتفاقات دیگر و شرایط ربط می دهند و تقریبا می شود گفت که هیچ وقت فکر نمی کنند که شاید مقصر آن اتفاق خودشان بوده اند و آنها مهارت کافی در رانندگی نداشته اند.

بدین شکل اگر میخواهید که از این ایده در تبلیغات خودتان استفاده بکنید این است که نشان دهید محصول یا خدمتی که شما دارید برای افراد خاص و بسیار ویژه و با سطح بسیار بالا طراحی شده است. در واقعیت شما به این افراد نشان می دهید که این محصول یا خدمت یک محصول یا خدمت معمولی نیست و برای افراد برتر است و چون بسیاری از افراد خودشان را برتر می دانند، جذب این ایده می شوند و ممکن است برای خرید این کالا یا خدممت اقدامی بکنند.

دومین 5 ایده پیشرفته تبلیغ ‌نویسی: مخاطب را درگیر کنید قبل از خرید

دومین ایده ای که شما میخواهید در مور اد آن اطلاعات کسب کنید درگیر کردن قبل خرید است. ما می توانیم به روش های مختلفی مخاطب را قبل از خرید درگیر کنیم چطور؟ می توانیم مخاطب را قبل از خرید به صورت فرضی به شرایط بعد از خرید ببریم و کاری کنیم شخص تصور ککند الان خرید تمام شده است و خودش مالک محصول یا خدمت است. در این حالت احتمال اینکه بیایید و از شما خرید بکند تقریبا بیشتر است.

برای این کار می توانیم از 3 راه استفاده بکنیم

ارائه خدمت قبل از خرید

خرید آزمایشی

گزینه های مختلف هدیه

پس به این شکل که خواندید باید کاری بکنیم که مخاطب قبل از اینکه خرید خودش را قطعی کند و خرید را انجام دهد به شرایط بعد از خرید ببریم. همین نکته باعث می شود که شخص خریدار احساس مالکیت کند و بسیار راجت تر از محصولات یا خدمات ما خرید کند و از آنها استفاده بکند.

سومین 5 ایده پیشرفته تبلیغ ‌نویسی: مقایسه نسبی

مثایسه نسبی را می توان گفت که این روش، روش پیشرفته تر توجیه قیمت است؛ حال منطور از توجیه قیمت چیست؟ وجیه قیمت یعنی اینکه ارزش محصولی که قرار است بفروشیم خیلی بیشتر از قیمتی است که می پردازیم

حال به سراغ روش های مقایسه نسبی قیمت بپردازید

1 مقایسه نخریدن

یکی از بهترین روش های مقایسه نسبی قیمت این است، مقایسه خریدن با نخریدن؛ در واقع شما نشان می دهید که نخریدن محصول چقدر می تواند به مخاطب و مشتری ضرر برساند و چقدر از خریدن محصول بد تر است. این نکته را ممکن است بدانید که یکی از عواملی که باعث خریدن افراد و مخاطب ها می شود این است، ترس از ضرر کردن. برخی از تصمیم های یک انسان بخاطر ترس از ضرر کردن است که انجام میدشد. در واقعیت شما در تبلیغات خودتان در مورد ضرر کردن مخاطب زمانی که محصول شمارا نخریده است صحبت کنید مخاطب با تجه بیشتری به صحبت های شما گوش می دهد. و تقریبا می توان گفت که هیچ مخاطبی وجود ندارد که بخواهد تصمیمی بگیرد که به ضررش تمام شود.

2. محصول خودتان را به مخش های ریز گران تبدیل کنید

دومین ایده مقایسه نسبی این است: ریز کردن محصول به بخش های گران.  اگر شما جز افرادی هستید که محصولی را می فروشید که چندین کار هم زمان انجام می دهد شما ممی توانید به آسانی از این روش استفاده بکنید. چطور؟ فرض کنید که شما یک لپ تاپ می فروشید شما می توانید به مخاطب نشان بدهید که شما با خرید این محصول چندین محصول کوچک تر می خرید که مجموع قیمت آن چند محصول کوچک تر خیلی بیشتر از قیمت لپ تاپی است که شما میخواهید بخرید و از آن استفاده بکنید.

3. مقایسه یک مورد که ارزش کل محصول را دارد

سومین مورد چیست؟ مقایسه یک مورد است که ارزش کل محصول را دارد!. برای این کار اگر بخشی از محصولمان را بتوانیم طوری برجسته کنیم که مبلبغ آن بخش یا سود آن بخش بیشتر از کل پولی است که شخص می پردازد و شما میخواهید آن محصول را به آن قیمت به مخاطب بفروشید شما میتوانید به این روش کاری کنید که مخاطب قانع شود که مخاطب یک سود بسیار کلانی می کند که اگر نخرید اشتباه بسیار بزرگی را انجام داده و دیگر آن سود را نخواهد کرد و این فرصت از دستش می پرد.

چهارمین 5 ایده پیشرفته تبلیغ ‌نویسی: ارزان به جای رایگان

این نوع پیشنهاد یعنی پیشنهاد ارزان به جای رایگان خیلی بیشتر جلب توجه می کند  تا محصول یا خدمتی رایگان و ذهن مخاطب را به خودش مشغول می کند. یک کار بسیار خلاقانه این است که قیمت هدیه ای را ککه به همراه محصولمان به مخاطب می دهیم خیلی پایین تر از قیمت تمام شده خود محصول قرار دهیم. با این روش مردم تعجب می کنند و با خود می گویند که ما چطور این کار را انجام می دهیم و تمایل افراد به  خرید بیشتر می شود. به طور مثال ما یک اینترنت یک ساله می فروشیم و در فروشش سود می کنیم. و به مخاطب می گوییم که اگر این اینترنت یک ساله را بخرد سود بزرگی خواهد کرد که آن سود چیست برای مثال او می تواند یکک مودم 700 هزار تومنی را تنها با قیمت 250 هزار تومن دریافت کند.

پنجمین 5 ایده پیشرفته تبلیغ ‌نویسی: ارزش اجتماعی

اگر در تبلیغات خودتان مطلبی بنویسید که شخص این احساس را بکند که با مطالب تبلیغ شما و بازگو کردن آن می تواند ارزش اجتماعی اش را بالاتر ببرد و یا حتی با خرید محصول شما ارزش احتماعی بالتری پیدا می کند. این موضوع باعث می شود که این محصول شما بیشتر تبلیغ شود آن هم به شیوه تبلیغ دهان به دهان  اتفاق می افتد. اینگونه شما می توانید انتظار این را داشته باشید افراد باهم در مورد محصول شما صحبت کنند و همین باعث شود که فروش محصول شما هم بیشتر شود چطور؟ مشتری های شما با صحبت کردن در مورد محصول یا خدمات شما مخاطب های بیشتری را دریافت می کنید و این مخاطب ها تبدیل می شوند به مشتری های جدید شما بدین شکل مشتری های شما افزایش پیدا می کند و فروش شما هم بیشتر می شود.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=10117

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 5 ایده پیشرفته تبلیغ ‌نویسی

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546