چگونه یک رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم؟

چگونه یک رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم؟
چگونه یک رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم؟ این سوالی است که ممکن است برای سئو کارا مطرح شده باشد در این مقاله سعی شده که به این سوال پاسخ داده شود و گفته شود که یک رپورتاژ خوب چه ویژگی هایی دارد.
امتیازی ندارد

چگونه یک رپورتاژ آگهی خوب بنویسیم؟ این ممکن است سوال صاحبان سایت ها و یا سئوکارانی باشد که قصد دارند تا برای سایت خودتشان ریپورتاژ بروند تا بتوانند در نتایج سرچ گوگل رتبه خوبی بیاورند. ریپورتاژ یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند تا بتواند در نتایج سرچ گووگل رتبه بهتری بدست بیاورید. حال این سوال مطرح می شود که یک ریپورتاژ باید چه ویژ”ی هایی را داشته باشد تا بتواند به سایت ما کمک کند تا بتوانید رتبه خوبی بدست بیاورد. یکی از بستر هایی که میتوانید با استفاده از آن برای خود و کسب و کارتان مخاطب جذب کنید وب‌سایت است. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی وب‌سایت به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید.

شما ممکن است در آگهی ها کلمه رپورتاژ را مشاهده کرده باشید. آیا تا به حال برای شما وال پیش آمده است که این کلمه چه معنیی دارد؟ یا اینکه من هم می توانم رپورتاژ خوب بنویسم؟ این سوالاتی است که ممکن است برای شما پیش آمده باشد.

یک رپورتاژ خوب و درست و اصولی می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید به روند سئو ساتی خودتان کمک کنید تا بتوانید نتیجه هایی بهتری را در سرچ وگل بدست بیاورید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژآگی ها نوعی از تبلیغاتی می باشند که به صورت گزارشی تنظیم می شود و برای افزایش بازدید سایت انجام می شوند . درواقع ریپرتاژ آگی ها جزو بک لینک هایی می باشند که برای سایت خرداری می شوند. به کمک رپورتاژآگهی ها میا می توانیم محصولات، افراد و یا خدمات شرکت ها را

اگر در دنیای سئو فعالیت کرده باشید حتما اسم رپورتاژ آگی ها به گوش تان خورده است زیرا این نوع تبلیغات جزو ان دسته از تبلیغات می باشند که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند زیرا این تبلیغات تصویر محور می باشند.

رپورتاژ آگهی به چند دسته تقسیم می شوند؟ رپورتاژ آگهی به سه دسته تقسیم می شوند:

رپورتاژ آگهی تصویری

رپورتاژ دفاعیه

رپورتاژ ژورنالیستی

رپورتاژ تصویری

در این ریپورتاژ محتوای تبلیغاتی یک شرکت یا یک سایت درون یک عکس وجود دارد. شرکت ها و وب سایت هایی که قصد نشان دادن و نمایش محصولات و خدمات خودشان را دارند به این شکل آن هارا نشان می دهند و از این نوع رپورتاژ استفاده می کنند. از تصویری در این نوع رپورتاژ استافده می شود که مخاطب را کنجکاو کند تا روی تبلیغ کلیک کند و تبلیغ را ببیند.

رپورتاژ شیوه دفاعیه:

برخی از برند ها در برخی از اوقات در معرض بحران های رسانه ای قرار می‌گیرند مانند تصاویری که به اشتباه از آنها برروی رسانه های تصویری قرار می گیرد. شرکت ها سعی بر آن دارند تا تاثیرات این اتفاقات را به حداقل خود برسانند و تا تحت تاثییر اتفاقات بعد از انتشار این تصاویر قرار نگیرند. آن ها با استفاده از رپورتاژ آگی این کار را انجام می‌دهند. آن ها این کار را با استفاده از فرمت رپورتاژ دفاعیه انجام می‌دهند و آن را انتشار می‌دهند تا مخاطبین را تحت تاثیر خودشان قرار دهند.

رپورتاژ ژورنالیستی:

این نوع از رپورتاژ برخلاف رپورتاژ دفاعیه شرکت‌ها و بنردها سعی می کنند تا نظر رسانه ها را به خودشان جلب کنند. شرکت ها می‌خواهند که خبری را به درست ژورنالیست ها برسانند تا ژورنالیست ها دربارۀ کسب و کار شرکت ها و برند مورد نظر خبری بنویسند که این گزارش ارزش خبری بالایی دارد. 

رپورتاژ آگهی چچه تاثیری بر روی سئو می‌گذارد؟

این که رپورتاژها تاثیری برروی سئو سایت دارند همه جوره ثابت شده است . اگر رپورتاژها درست انتخاب نشود می توانند برای سئو سایت بسیار بد باشند.

اولین شرطی که باعث می شود که یک رپورتاژ آگهی تاثیر مثبتی بر روی سئو سایت شما بگذارد این است که آن رپورتاژ بر روی یک سایت خوب و معتبری منتشر شود.

دومین شرط این است که در آن رپورتاژ اصول رپورتاژ نویسی را رعایت کرده باشید.

اگر شما بتوانید این دو مورد را در رپورتاژ نویسی برای سایت خودتا رعایت کتید می‌توانید منتظر این هم باشید که آن رپورتاژ برای شما تاثیر مثبتی به ارمغان بیاورد و تاثیر خوبی بر روی سئو سایت شما بگذارد.

کلمه‌های کلیدی در سئو سایت ارزش بسیار بالایی دارند. به همین دلیل است که در رپورتاژ ها و مقاله ها از کلمه های کلیدی استفادۀ زیادی می کنند.

چند نکته در مورد نوشتن رپورتاژ آگهی

تیتر رپورتاژ ها بسیار مهم هستند و تیتر رپورتاژ باید مانند یک قلاب عمل کند آن هم برای شکار مخاطبین خودش و بدانید که این تیتر از اهمیت بالایی برخوردار است،قبل از اینکه خواننده وارد مطلب بوشد باید با تیتر رپورتاژ توجهش جلب شود و برای دیدن ادامۀ ریپورتاژ شما کنجکاو شود/ تیتر رپپورتاژ شما باید احساسات مخاطب های شما را تحریک کند.

اینکه شما بیایید و با مخاطب خودتان صادق باشید بهترین چیز است. نباید شما با دروغ و نیرنگ کاربران خودتان را فریب دهید. سعی کنید که اطلاعات در را در اختیار کاربر های خودتان و مخاطب های خودتان قرار دهید تا خواننده و کاربر سایت شما احساس راحتی کند و با خودش فکر نکند که نویسنده با مخاطب صادق نیست. ادعاهای پوچ و توخالی در اکثر مواقع شکست می‌خورند، صادق باشید و راحت بنویسید.

در نوشتن رپورتاژ آگهی ها فقط به متن اتکا نکنید بلکه می توانید به کمک ابزارهایی که برای ساخت رپورتاژآگهی طراحی شده اند رپورتاژ خود را بسازید و همیشه سعی کنید از تصاویر جذاب استفاده کنید تا به کمک آنها بتوانید نظر مخاطبان خود رابه سمت رپورتاژ خود جذب کنید و به کمک ویدیوها کاری کنید تا ذهن مخاطب را به رپورتاژ شما درگیر شود. همچنین شما می توانید از آمار وارقام کمک بگیرید و از آن‌ها استفاده کنید و به رپورتاژ خودتان اعتبار بدهید . یکی از مواردی که باعث می شود اعتبار رپورتاژ شما بیشتر شود قرار دادن شمارنده های اعداد می باشد.

زمان سیار با ارزش است . همیشه به این نکته دقت کنید که زمان برای شما ارزشی کمتر از طلا ندارد، سعی کنید که از این سرمایه گران بها استفاده کنید و آن را از دست ندهید به خصوص در دنیای اینترنت که رقبای بسیار زیادی دارید و هر لحظه ممکن است که از رقبای خودتان عقب بیفتید و سعی کنید که با نظم مطالب خودتان را قرار دهید و مخاطبان را برای خودتان حفظ و نگهداری کنید. از خوانندگان خودتان بخواهید که کار و واکنشی انجام دهند تا این موضوع بی کاری سبب نشود که آن ها بخواهند از سایت شما خارج شوند. شما می تواند لینک خرید محصول یا شماره تماسی را در سایت قرار دهید تا مخاطب های شما بخواهند کاری انجام دهند شما می‌توانید از مخاطب های خودتان بخواهدی که برای خرید محصول روی لینکی کلیک کنند یا اینکه برای مشاوره با شماره تماسی که قرار داده اید تماس بگیرند یا به عبارتی برای آنها دکمه call to action قرار دهید تا آنها بر روی آن کلیک کنند تا کاری انجام دهند و شما درخواست خودتان را به شکل یم دکمه یا لینک در صفحه خودتان قرار می‌دهید.

در ادامه با اجزای رپورتاژ آشنا می شویم.

اجزای رپورتاژ

متن اصلی:

این بخش مهمترین قسمت رپورتاژ شما می باشد شما به کمک این بخش می توانید اصلی ترین عباراتی که می خواهید را بیان کنید. در این بخش شما باید با توجه به موضوعی که بخاطر آن ریپرتاژ را ساخته ای اطلاعاتی را انتقال دهید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که باید در قسمت های قبلی حتما مخاطب را برای ورود به متن اصلی آماده کنید.

میان تیتر:

متنان تیتر قسمتی از رپورتاژ شما می باشد که برای راحتی مخاطب نوشته می شود و عملا کار این قسمت این است که کاری کند تا فهم مخاطب شما ار رپورتاژ بهتر باشد.

میان تیتر ها باید چگونه نوشته شوند؟ میان تیتر ها باید به شکلی نوشته شوند که با خوانده آن‌ها مخاطب تواند بفهم که چه کاری باید انجام دهد.

چه رپورتاژ هایی موثر هستند؟

به طور کلی رپورتاژها نباید زیاد طولانی باشد که مخاطب از خواندن آنها خسته شود و همچنین نباید هم خیلی کوتاه باشند که مخاطب متوجه اصل مطاب نشود.

نیاز نیست در رپورتاژ آگهی تمام ویژگی های محصولات خود را بیان کنید بلکه فقط سعی کنید تا ویژگی های جدید محصول یا ویژگی هیا بسیار ویژه ی محصول را بیان کنید.

سعی کنید متنی که می نویسید را طوری بایان کنید تا مخاطب ها جذب رپورتاژ شما شوند.

حتما از تصاویر جذاب استفاده کنید.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=10944
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546