7 اصل تبلیغ برای میخکوب کردن مشتریان
اصول تبیلغات برای میخکوب کردن مشتریان را یاد بگیرید و از آن‌ها برای تبلیغات خودتان استفاده کنید و تبلیغات خودتان را پربازده‌تر از قبل کنید و فروش خودتان را بالاتر ببرید.

7 اصل تبلیغ برای میخکوب کردن مشتریان

7 اصل تبلیغ برای میخکوب کردن مشتریان

اصول تبیلغات برای میخکوب کردن مشتریان مواردی می باشند که باید برای برند سازی  خود حتما به آن دقت کنید. در حقیقتت این اصول ها قوانینی می باشند که باید برای موثر واقع شدن تبلیغات به آنها توجه کنید تا به این شکل بتوانید در کسب و کار خود پیشرفت کنید. با انجام این قوانین و اصول شما تبلیغی را فرآهم می کنید که تماشاچی میخ کوب آن تبلیغ شده و تا انتهای تبلیغ را با شوغ و علاقه مشاهده می کند.

داشتن یک وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا شما بتوانید جذب مخاطب داشته باشید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی وب‌سایت می‌توانید به صفحه طراحی سایت سری بزنید.

قدرت متوقف کردن به چه معناست؟ قدرت متوقف کردن به این معنی می باشد که شما بتوانید با تبلیغات خود و شگردهای بازاریابی خودتان توجه مردم را به سمت خود بکشانید و کاری کنید تا به سایر تبلیغات مشتریان اهمیت ندهند و آنها را وادار کنید تا انتهای تبلیغ شما را تماشا کنند. و عملا فقط کسب و کار شما را ببینند و به آن توجه کنند. بعد از جذب کردن توجه ها حالا نوبت به فروش می رسد فروشی که برای شما درآمد بوجود می آورد.

ارتباطاتی که بتواند قدرت متوقف کنندگی داشته باشید می‌تواند واکنش هایی جالبی بعد از دیدن تبلیغ بوجود آورد واکنش هایی مثل:«چه چیزی گفتی؟» یا «آن را دیدی؟» این نوع ارتباطات میزان توجه مشتریان شما را بالا می‌برند. برخلاف اغلب ارتباطات بازاریابی که حتی یک لحظه هم نمی‌توانند نگاه مخاطب را دید مخاطب را به خودشان جلب کنند.

مشتریان شما ممکن است در روز با هزاران پیام های تبلیغاتی و بازاریابی مواجه شوند و این کار را برای بازاریابی شما سخت می کند. به این دلیل هم زمانی که مشتریان شما زیر بمباران پیام های تبلیغاتی و بازاریابی قرار دارند ممکن است تبلیغ شما را نبینند و آن را رد کنند و دیگر به آن توجه نکنند. این بمباران اطلاعاتی باعث شده است که مردم دیگر تمایلی آنچنانی به تبلیغات پیامکی نداشته باشند و آنها را رد کنند و اینگونه می‌توان گفت که اکثر تلاش هایی که انجام می‌شود برای ایجاد یک ارتباط خوب با مخاطب و مشتری ممکن است به نتیجه نرسند و به آن تلاش ها توجهی نشود.

از مردم بخواهید پنج تا چهار تبلیغی که شب گذشته در رسانه های دیداری مانند تلویزیون دیده اند را بیاد آورند و آنها را برای شما بازگو کنند به واکنش هایی که مردن از خو نشان می دهند دقت کنید واکنش های جالبی را خواهید دید واکنشی مانند این که می گویند بعد کمی فکر کردن می گویند یادمان نمی آید و موارد مشابه آن یا شاید برخی بگویند که بله برخی از این تبلیغ ها را به یاد داریم و برای شما شروع به بازگو کردنش کردند. اما ممکن است که افرادی که از آنها پرسش را انجام داده اید به ندرت بتوانند به شما جواب بدهند و برای شما توضیح دهند یه آگی هایی را دیده اند و شرحی از آن برای شما بازگو کنند.  برخی از آنها حتی هیچ یک از تبلیغاتی که دیده اند را به یاد نیاورند.

اگر شما به سوال پرسیدن  ادامه دهید و از مردم بخواهید که در مورد تبلیغاتی که دیده اند به سوال شما پاسخ بدهند آن هم در مورد تبلیغات چاپی مانند تبلیغاتی که در روزنامه ها یا مجله ها وجود دارد و از آنها بخواهید تا برخی از این تبلیغات را شرح دهند شما با لیستی تو خالی مواجه می شوید برای شما شرح دهند و  پاسخ آنچنانی برای خودتان بدست نیاورید. اگر شما بخواهید که در مورد تبلیغات رادیویی هم همین سوالات را بپرسید ممکن است بازهم با یک لیست خالی مواجه شوید و نتیجه آنچنانی نبینید.

همین کار ساده نشان می‌دهد که  که چقدر قدرت متوقف کردن اهمیت دارد. اگر می‌خواهید تبلیغات شما دیده شوند بهتر است به سراغ این نکته بروید که کاری کنید تبلیغات شما مخاطب را بیشتر از تبلیغات دیگر میخکوب کند و مخاطب را پای تبلیغ شما نگه دارد و آن را متوقف کند. اگر میخواهید که تبلیغ شما در ذهن مخاطب باقی بماند یا اسم برند شما در ذهن مخاطب قرار بگیرید سعی کنید تبلیغی درست کنید که بتواند مخاطب را میخکوب تبلیغ شما کند.

اصول متوقف کردن مشتری پای تبلیغات شما

تبلیغ شما باید درون مایه ذاتی داشته باشد تا بتواند مخاطبانی را به سمت خودش بکشاند.

تبلیغ شما باید بتواند مخاطبانی که مورد هدف شما می باشند را به سمت شما جذب کند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر تبلیغ شما بتواند کسانی که خارج هیته هدف شما می باشد را به سمت شما جذب کند مثلا اگر تبلیغی که برای بزرگسالان آماده کرده اید بتواند کودکان را هم پایه تبلیغ بنشانند یا بالعکس تبلیغی که برای کودکان آماده کرده بودید بتواند بزرگسالان را پای تبلیغ شما بنشانند این یعنی اینکه شما توانسته اید خوب عمل کنید و یک تبلیغ خوب ارائه دهید.

تبلیغ شما باید مخاطب و مشتری وادار به مشارکت کند

همچنین تبلیغ شما باید کاری کند که بتواند مخاطب شما را به خودش جذب کند و کاری کند که مخاطب شما یک فعالیت انجام دهد. برای مثال گرفتن شماره، رفتن به فروشگاه و … باشد. یک آگهی با قدرت متوقف سازی این اجازه را نمی دهد که مخاطب شما نقش منفعلی داشته باشد.

تبلیغ شما بهتر است که کاری کند که واکنش احساسی بوحود بیاورد

بهتر است که این اصل را رعایت کنید و کاری کنید که مخاطب شما واکنش احساسی داشته باشد حتی اگر تبلیغ شما جذابیتش از نوع عقلانی باشد. تبلیغ بهتر است همیشه دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و بتواند که احساسات افراد را برانگیزد و کاری که کند که مخاطب واکنش احساسی داشته باشد.

تبلیغ شما بهتر است که کنجکاوی مخاطب شما را تحریک کند و مخاطب بهتر است بخواهد که بیشتر بداند

این کار و این میل باعث می شود که مخاطب شما متوقف شود و شروع کند به بررسی تبلیغ شما و باعث شود که مخاطب شما بخواهد که اطلاعات بیشتری در مورد تبلیغ شما بدست آورد.

تبلیغ شما بهتر است که بتواند مخاطب های شمارا  شگفت زده کند

چطور این کار را انجام دهید؟ عنوانی تکان دهنده داشته باشید از تصویر های غیر منتظره استفاده کنید. سعی کنید از المان هایی استفاده کنید که برای مخاطب شما تازه و جالب باشند. می‌توانید از طرفندی غیر عادی برای افتتاحیه خود استفاده کنید می توانید یک ویترین در فروشگاه خودتان درست کنید که جالب و عجیب باشد. اکثر این کار ها قدرت این را دارند که مخاطب را میخکوب کنند و به شگفت بیاورند.

بهتر است که تبلیغات شما اطلاعات بدیهی را به شکل جالب و تعجب آورد منتقل کند

اطلاعات بدیهی چی هستند؟ اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ چگونه و برای چه کسانی مفید است؟ شما اگر بیایید و این کار را به شکل بدیهی انجام دهید ممکن است که درست ارتباط برقرار نشود و این به شما ضربه بزند و تبلیغ شما نادیده گرفته شود بهتر است که کاری کنید اطلاعات بدیهی شما به شکلی غیر منتظره به مخاطب ها و مشتری های شما انتقال داده شود اینگونه ممکن است که تبلیغ شما برای مخاطب و مشتری شما جالب باشد و آن را میخکوب کند و کاری کند که پای تبلیغ شما بنشیند.

گاهی لازم است فراتر بروید، فراتر است قواعد و شخصیت محصولتان یا خدمتتان و مقوله ای که در آن قرار می‌گیرد.

بهتر است که محصول شما برجسته باشد. امروز توجه مردم به اموری جلب می شود که خارج از الگوهایی کلیشه ای و معمولی داشته باشد و در بازاریابی هم ممکن است در این مورد الگوهایی هم وجود داشته باشد. پس یک راه برای جذب مخاطب این است که تبلیغی را درست کنید که فراتر از انتظارات مخاطب شما باشد و برای آن یک چیز جالب و هیجان انگیر باشد و تبلیغ شما را میان دیگر تبلیغات متمایز کند.

شما برای تبلیغی که داستان داشته باشد و این داستان باعث شگفتی و تعجب مخاطب شما شود، از الگوهای معروف فراتر برود و مسئله های بدیهی را به شکلی غیر منتظره مطرح کند، شما نیاز به خلاقیت دارید. این می تواند راز موفقیت شما باشد خلاقیت می تواند تکنیک پیروزی شما باشد و با استفاده از آن شما بتوانید که قدرت متوقف کرده را پیدا کنید.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=10865

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 7 اصل تبلیغ برای میخکوب کردن مشتریان

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546