5 روش جذب بازدیدکننده برای سایت شما

5 روش جذب بازدیدکننده برای سایت شما
امتیازی ندارد

به طور معمول افرادی که سایت راه اندازی می کند در سر خود رویاهای شیری را برای خودشان خلق می کنند رویای اینکه با سایت زدن مشکلاتشان حل می شود و بازدیدکنندگان سراریز می شوند به سمت سایت ولی همین که سایت را راه اندازی می کنند با چیزی بر خلاق رویاهایشان رو به رو می شوند.

بله سایت راه اندازی شده ولی مشتری در سایت وجود ندارد و عملا سایت هیچ بازدید کننده ای ندارد. نمی شود همینطور نشست و سایت طراحی کرد و منتظر ماند تا بازدید کننده وارد سایت شود و از سایت بازدید کنند و سپس محصولاتی که داخل سایت قار داده ایم را خریداری از ما کنند. شاید شما مطالبی فوق العاده ای در سایت خود قرار دهید و منتظر بمانید تا بازدید کنندگان وارد سایت شوندو ولی فروش در اینترنت به این گونه نیست بلکه باید بلند شوید و کاری انجام دهید شما در این مقاله می توانید از 5 روشی که بازدید کنندگان سایت شما را بالاتر میبرد اطلاع پیدا کنید. راستی این را هم بگوییم که اگر علاقه مند به طراحی سایت هستید می توانید از صفحه طراحی سایت در اصفهان دیدن کنید.

1. سایت خودتان را به موتور های جستجو گر معرفی کنید.

معرفو ترین موتور های جستجو گر گوگل و یاهو و…. هستند. البته که تعداد این سایت به به 100 عدد هم میرسه ولی 98 درصد از جست و جو ها در حدود 10 موتور جست و جوگر رخ میده.معمولا افراد برای پیدا کردن پرسش خود و یافتن اطلاعات به این موتور های جست و جو گر مراجعه می کنند. شما می توانید سایت خودتان را به صورت دستی به موتور های جست و جو گر معرفی کنید برای مثال برای معرفسی سایت خود به گوگل می توانید از این روش استفاده کنید به آدرس http://www.google.com/addurl بروید و فرم اطلاعات را پر کنید و در نهایت سایت خودتان را به گوگل معرفی کنید. البته این را هم بگوییم که موتور های جست و جو گر مثل گوگل سایت شمارا پیدا میکنند ولی شما می توانید این روند را سریعتر کنید برخی شرکت ها هستند که در ازای مبلغی سایت شما را به موتور های جست و جو گر معرفی می کنند.

2. از انجمن ها و فروم ها استفاده کنید

این یک روش رایگان برای دریافت بازدید کنندگان بیشتر است شما می توانید از این طریق بازدیدکنندگانی را وارد سایت خودتان بکنید

وارد سایت های انجمن ها و فروم های وابسته به زمینه سایتتان شود و بررسی کنید که اعضای آن انجمن چه سوالاتی و مشکلاتی دارند و به چه موضوعاتی علاقه دارند به سوالاتشان پاسخ بدهید و در مورد چیز هایی که اعضای آن انجمن به آن علاقه مند هستد مطالبی بنویسید. این مطالب را در سایتتان انتشار دهید و لینک آن مقاله ها را در آن انجمن ها قرار دهید از این طریق هم شما می توانید از این انجمن ها مخاطبانی را برای خودتان کسب کنید. این را فراموش نکنید که در انجمن هایی شرکت کنید و از انجمن هایی حتما استفاده کنید که تعداد اعضای آنها قابل توجه هستند. برخی انجمن ها این اجازه را می دهند که آدرس سایتتان را به همراه توضیحی مختصر را در زیر تمامی پست هایتان به نمایش بگذارید. از این امکان به خوبی استفاده کنید.

3. تازه‌سازی محتوا

یکی از روش های که باعث می شود سرعت فرآیند سئو شما بسیار بالا رود و عملا از آن به عنوان هک سئو یاد می شود فرآیند بروز رسانی مداوم صفحاتی است که برای شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. در این روش محتواهایی از سایت خود که زمان زیادی است بروز نشده اند را پیدا کرده و آنها را بروز کنید سپس از گوگل بخواهید تا این محتواها را بررسی کند . نکته ای که در بروز رسانی محتواها باید به آن توجه کنید این است که تعداد کلماتی که به هر مقاله اضافه می کنید بهتر است از 300 کلمه به بالا باشد.

یکی از ساده ترین راهکارها برای بروز رسانی صفحات قرار دادن نظرات در قسمت نظرات صفحه ی مدنظر است . زمانی که این فرآیند انجام می شود از نظر گوگل آن صفحه بروز شده است و مختوای جدیدی در ان قرار گرفته است.  ضمن اینکه می‌توانید با انتشار دائمی و مستمر بازخورد کاربران و خریداران، محتوای صفحات خود را تازه نگه‌دارید.

4. ایجاد بک لینک

یکی از ابزارهایی که به شما در بالابردن سئو و بدست آوردن لینک های برتر گوگل بسیار کمک می کند و عملا نقش مهمی در بدست آوردن رنکینگ های برتر گوگل ایفا می کند. وقتی سایتی به سایت شما لینک می دهد یا لینک سایت شما را در برخی از مقالات یا صفحات خود قرار می دهد این مورد در واقع برای گوگل این پیام را ارسال می کند که این سایت مطالب خوب و با اهمیتی قرار می ددهد به همین دلیل هم گوگل هم به این سایت اهمیت می دهد و سایت را در رنکینگ های برتر قرار می دهد. البته بک لینک ها می توانند ترافیک سایت شما را افزایش هند و عملا باعث شوند تعداد بازدید کنندگان سایت شما افزایش یابد. در واقع زمانی که آدرس سایت شما در سایت دیگری قرار می گیرد مخاطبان آن سایت با کلیک بر روی آدرس سایت شما به سایت شما وارد می شوند و به این شکل حجم بازدید صفحات سایت شما افزایش پیدا می کند و اگر سیاست های فروش خوبی برای محصولات خود بوجود آورده باشید و تخیف های خوبی ایجاد کرده باشید می توانید فروش بسیار خوبی را ایجاد کنید. بک لینک ها مواردی هزینه بر می باشند البته لگر بک لینک ها به صورت طبیعی ایجاد شوند خیلی تاثیر بهتری دارند ولی در ابتدای امر نیاز است تا شما برای تهیه بک لینک کمی هزینه کنید .

5. اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری در مطالب سایت

یکی از مهمترین مواردی که حتما باید در محتواهایی که برروی سایت خود منشر می کنید قرار دهید دکمه های اشتراک گذای می باشد این دکمه ها وظیفه ی به اشتراک گذاری صفحه ی شما را دارند . در واقع به کمک این دکمه ها مخاطبان سایت می توانند مطالبی که خوششان می آید را برای دوستان و آشناهای خود ارسال کنند. همین کار در بالا بردن بازدید سایت شما نقش مهمی دارد؛ چراکه دیگران نیز روی آن لینک کلیک کرده و وارد سایت‌تان می‌شوند.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=9967
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546