5 شیوه ایمیل مارکتینگ

5 شیوه ایمیل مارکتینگ

5 شیوه ایمیل مارکتینگ

5 روش ایمیل مارکتینگ چه می باشد؟ با توجه به شرایط امروزه دنیا ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین راه های بازاریابی برای صاحبان کسب و کار می باشد. یکی از دلایلی که باعث شده صاحب های کسب و کار از ایمیل مارکتینگ استفاده کنند و آن را دور نیندازند کرونا بود. کرونا کاری کرد که مردم خانه نشین شوند و از حضور در مراکز خرید خودداری کنند و مردم را به سوی خرید و فروش به شیوه آنلاین سوق داد و صاحب های کسب و کار ها به این فکر افتادند تا از ایمیل استفاده کنند و برای کسب و کار خودشان ایمیل مارکتینگ انجام دهند در این جا شما میتوانید از 5 شیوه ی ایمیل مارکتینگ اطلاع پیدا کنید. یکی از راه های جذب مخاطب سایت و مقاله نویسی در سایت است شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی سایت اصفهان سری بزنید

1.بازاریابی بعد از کرونا آن هم به شیوه ایمیلی

تاثیری که کرونا بر بازار گذاشت آن را تغییر داد و بر بازار و کسب و کار ها تاثیر خودش را گذاشت و کاری کرد که شیوه برخی از صاحب های کسب و کار ها برای اینکه بتوانند در آن شرایط دوام بیاورند شیوه ارائه خدمات یا محصول خود را تغییر دهند. یکی از کار هایی که کرونا باعث انجام او شد بازاریابی ایمیلی بود . برخی از شرکت ها در آن دوران شکست خوردند و برخی دیگر رشد خوبی را تجربه کردند و برخی دیگر ممکن است تفاوتی در کسب و کارشان اتفاق نیفتاده باشد. شرکت هایی که تغییر را پذیرفتند و خودشان و شیوه ارائه خدمات و محصولات خودشان را تغییر دارند باقی ماندند و برخی از آنها حتی رشد کردند ولی برخی از کسب و کار هایی که تغییر را نپذیرفتند مجبور شدند که کسب و کار خودشان را تعطیل کنند و به اصطاح می توان گفت که کسب و کارشان نابود شدند و برخی دیگر هم برای بقا شرکت خودشان تلاش کردند تا بتوانند با وجود آن تغییر خودشان را از آن دوره نجات دهند و جز بازمانده های آن دوران بمانند.

برخی از کسب و کارها به حدی ضربه خوردند یا نابود شدند که احیای بعضی از آنها شاید سالیان سال طول بکشد تا باز به شرایط قبل از کرونا باز گردند و بتوانند دوباره کسب و کار خودشان را داشته باشند و بتوانند خدمات و محصولات خودشان را ارائه دهند که این کار هم میتواند سخت باشد هم زمان گیر. با وجود آن شرایط، دیگر یک روش بازاریابی برای همه کسب و کارها نمی توانست جواب گو باشد. باید که برای خودتان دنبال شیوه ها و روش هایی بگردید که با کسب و کار شما هماهنگ باشد و بتواند با کسب و کار شما همراه شود و شما بتوانید کسب و کار خودتان را احیا کنید. برخی از روش ها می توانند تاثیر خوبی بر کسب و کار شما داشته باشد ولی ممکن است برخی آنقدر سرمایه نداشته باشند تا بتوانند از آن روش ها برای کسب و کارشان استفاده کنند. پس طبق همان چیزی که خواندید باید به دنبال روش هایی بگردید تا بتوانید کسب و کار خودتان را با آن هماهنگ کنید تا بتوانید پیشرفت کنید و فروش خود را افزایش دهید.

2. اول استراتژی داشته باشید بعد راهکار

اگر میخواهید که به عنوان صاحب یک کسب و کار شرکت و کسب و کار خودتان را نجات دهید باید بتوانید یک استراتژی دقیق طراحی کنید. با وجود سرمایه ها و فناوری های جدید شما نیازمند به یک استراتژی دقیق هستید تا بتوانید به درستی از منابع خود و سرمایه های خود و ابزار هایی که قرار دارند استفاده کنید. استراتژی دقیق به شما این کمک را هم میکند که شما بتواید از بازاریابی ایمیلی خودتان به خوبی بهره ببرید و بتوانید از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خودتان را بزرگتر و بهتر از قبل کنید و خودتان را از چالش های احتمالی دور نگه دارید تا بتوانید کمی در این بازار احساس امنیت کنید

با اینکه هوش مصنوعی وجود دارد و خدمات خوبی هم در راستای ایمیل مارکتینگ ارائه میدهد اما اگر استراتژی شما جوری طراحی شده است که به هوش مصنوعی نیاز ندارد شما هم نیاز ندارید که حتما به سراغ هوش مصنوعی بروید و از آن استفاده کنید. البته این را هم بدانید که هوش مصنوعی می تواند به کسب و کار ها کمک قابل توجه ی کند. حال این را هم بدانید که چه برای هوش مصنوعی سرمایه گذاری بکنید چه از خیر هوش مصنوعی بگذرید و در مورد آن اشتیاقی هم نداشته باشید، اصول بازاریابی ایمیلی ثابت است.

3. به تجربه مشتری در ایمیل مارکتینگ خود توجه کنید

تجربه استفاده از محصول و خدمات توسط مشتری چیزی است که باید به آن توجه داشته باشید تا بتوانید یک فروش موفق را برای خودتان رقم بزنید. توجه به تجربه مشتری به شما کمک میکند تا استراتژی های بهتر و پر بازده تری طراحی کنید و سپس آن را اجرایی کند هر چه در مورد تجربه مخاطب خودتان و مشتری خودتان علم تان بالاتر باشد بهتر می توانید از بازاریابی ایمیلی استفاده کند و با استفاده از آن کسب و کار خودتان را گسترش دهید حال تجربه مشتری چیست؟ یکی از بخش های مهم بازاریابی دیجیتال را می توان تجربه مشتری دانست. دیدگاه مشتری به شما و احساس مشتری شما نسبت به شما در فرایند خرید و استفاده از محصول را می توان گفت که این ها تجربه مشتری را شکل می دهند. این کار برای افزایش درآمد نهایی شما هم تاثیر قابل توجهی می گذارد. هرچه بتوانید با تجربه مخاطب و مشتری خودتان بیشتر آشنا شوید بهتر می توانید خدمات خود یا محصولات خودتان را ارائه دهید سعی کنید که یک تجربه خوب برای مشتری خودتان درست کنید. در بازاریابی ایمیلی هم این نکته صدق می کند که شما باید به تجربه مشتری اهمیت دهید و آن را در استراتژی خودتان قرار دهید در ایمیل هایی که برای مخاطب های خودتان میفرستید سعی کنید به مخاطب و مشتری خودتان نشان دهید که برای آن ارزش قائل هستید و به او احترام می گذارید. سعی کنید که تجربه ای که برای مخاطب خودتان خلق می کنید یک تجربه شیرین باشد و نیاز مخاطب را تا جای ممکن سریع و آسان برطرف کنید.

بعد از کرونا تقریبا بیشتر کسب و کار ها کار خودشان را به صورت مجازی هم شروع کردند و خودشان را در آن دنیا هم قرار دادند و به مخاطب گفتند که می توانند آنها را در فضای مجازی ببینند و خدمات و محصولات خودشان را از آن طریق هم بدست آورند. شما نمی توانید فقط با برداشتن موانع فناوری توقع فروش خوبی را از فضای مجازی داشته باشید بلکه شما باید بتوانید لحن و بیان جذابی داشته باشید و تا جای ممکن به مشتری خودتان کمک کنید که این موضوع در بازاریابی ایمیلی هم صدق می کند. سعی کنید در ایمیل هایی که برای مشتری خودتان میفرستید لحن و بیان جذابی داشته باشید تا بتوانید فروش خوب و تعامل خوبی هم داشته باشید.

4. واقعی شخصی سازی کنید

این را بگوییم که در بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ شخصی سازی چیز جدیدی نیست و قبلا هم بوده است، اما حوادث به وجود آمده بر این نکته شخصی سازی شده واقعی دوباره تمرکز کردند و در کانون توجهات آن را قرار دادند. برخی از برند ها سعی کرده اند که در این دوره با مخاطب های خودشان ارتباط شخصی و انسانی برقرار کنند تا بتوانند فروش بیشتر داشته باشند. این را بدانید که در بازاریابی ایمیلی یا ارتباطات ایمیلی هم این نوع تماس صمیمی وجود داشته باشد تا بتوانید فروش خوبی را هم از این طریق داشته باشید. برند ها این را فهمیده اند که اگرچه می توان به خوبی مخاطبان را به مشتری تبدیل کرد و یا میزان فروش را افزایش داد، اما بازاریابی ایمیلی می تواند با روش های گوناگونی برای مشتری ها ارزش ایجاد کند و این باعث می شود که برند شما اعتبارش بیشتر شود و فروش شما هم نیز بیشتر شود.

5.کشف دوباره ارزش ایمیلی ساده متنی

در حال حاضر برای بسیاری زا بازاریابان ایملی زمان و منابع  مواردی لوکس هستند. تیم ها مجبور شده اند که بخاطر همه گیری بازده و روش کارشان را دوباره بررسی کنند و از خود این سوالات را بپرسند:

. هوشمندانه آیا کار می کنیم؟

. آیا فرآیند های وقت گیر بازدهی کافی را ایجاد می کنند؟

این را بدانید که خوشبختانه بازاریابی ایمیلی می تواند در دوران بحران دوباره به ایمیل های متنی رو آورد که این کار را همان ایمیل های HTML  انجام می دهند. این نوع ایمیل فایده های قبل توجهی دارند برای مثال در وقت تان صرفه جویی می شود و اینکه دیافت کننده هم احساس می کند فروشنده مستقیم با او ارتباط برقرار کرده است. این نوع ایمیل از شخصی سازی بیشتری نسبت به تیمی از بازاریابان ارسال می شود و این رابطه یک به یک و اختصاصی به روند بازاریابی ایمیلی کمک می کند. ایمیل های ساده اگر بتوانند درست و اصولی درست شوند می توانند قدرت بالایی داشته باشند و فروش خوبی را برای شرکت رقم بزنند.

در آخر

روند های بازاریابی ایمیلی نشان می دهد که این سبک از بازاریابی هنوز هم که هنوزه پاسخگوی نیاز های صاحب های کسب و کار می تواند باشد و انعطاف پذیری بالایی هم نیز دارد که کمک می کند در دنیای پویای دیجیتال با نیاز های متغیر مشتریان سازگار شود.
سال 2020 نشان داد که تقریبا هیچ چیز در زندگی قابل پیش بینی نیست. اما اگر شما بتوانید نکات کلیدی این موضوع یعنی بازاریابی ایمیلی را درک کنید می توانید از این ابزار به بهترین شکل استفاده بکنید و آن را در استراتژی بازاریابی حودتان قرار دهید و با آن فروش خوبی را برای خودتان به ارمغان بیاورید و مخاطب های بیشتری را به مشتری و مشتری های بیشتری را به مشتری های وفادار تبدیل کنید.
امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=10059

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 5 شیوه ایمیل مارکتینگ

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546