3 برابر کردن فروش سایت

3 برابر کردن فروش سایت
امتیازی ندارد

3 برابر کردن فروش سایت آرزویی است که همه افرادی که سایت دارند مایلند به آن برسند. ولی این کار کاری غیر ممکن نیست و شما می‌توانید این کار را برای سایت خودتان پیاده سازی کنید و فروش خودتان را بالاتر ببرید و کسب‌ و کار خودتان را گسترش دهید. سایت‌های زیادی در دنیای اینترنت وجود دارند شما می‌توانید جز همین تعداد باشید و سایت خودتان را در اینترنت و فضای مجازی داشته باشید. اگر می‌خواهید در مورد طراحی سایت اطلاعات بیشتری را دریافت کنید می‌توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید.

یکی از پیشنهادهایی که می‌تواند برای شما سودمند و مفید باشد این است که مخاطب را در سایت خود و بین صفحه‌ها نگه دارید. اینکه شما بیایید و برای هر محصولی که در سایت خود قرار داده‌اید یک پیشنهاد جذاب درست ایجاد کنید یعنی اینکه زمانی که مخاطب شما یک محصول یا خدمت را از شما خرید کرد بخصوص درمورد محصول‌ها و خدمت‌های ارزان و رد نشدنی‌تان یک پیشنهاد جذاب و گران به آن مشتری خود ارائه دهید

مثلا: بیایید فرض کنید که شما یک ویدیویی دارید که آن را 10 هزار تومان می‌فروشید. وقتی خریدار این ویدیو را خرید شما می توانید برای او یک پیشنهاد جذاب در نظر بگیرید و به او ارائه بدهید. شما می‌توانید او را به صفحه ای ببرید که گرانترین محصول و خدمت شما در آنجا قرار دارد و شما این محصول یا خدمت را به مشتری پیشنهاد دهید. بیایید فرض کنید که گرانترین محصول شما 1 میلیون تومان است یعنی چیزی حدود 100 برابر محصولی که فروخته‌اید و مشتری شما پول آن را پرداخت کرده است.

این امکان وجود دارد که بیشتر افرادی که یک محصول ارزان از شما خریده‌اند محصول گران‌قیمت شما را خریداری نکنند. ولی این نکته را فراموش نکنید که اگر یک نفر این پپیشنهاد شما را قبول کنید و گران‌قیمت ترین  محصول شما خرید کند شما یک برد بدست آورده‌اید. فرض کنید که 100 نفر از مخاطب‌های شما محصول ارزان قیمت شما یعنی همان ویدیوی 10 هزار تومانی شما را خرید کرده اند و با پیشنهاد دوم شما مواجه شده اند. حال فرض کنید که یکی از آن 100 نفر پیشنهاد دوم شما را قبول کرده است و خرید خود را انجام می‌دهد اینگونه شما فروش‌تان 2 برابر می‌شود. 100 نفر آماده‌اند ویدیوی 10 هزار تومانی شما را خریداری کرده‌اند جمع این خرید می شود یک میلیون تومان بعد یکی از آن 100 نفر پیشنهاد دوم شما را قبول کرده‌ است و یک میلیون تومان به شما پرداخت می‌کند اینگونه فروش شما 2 برابر شده حال فرض کنید که یک نفر دیگر هم پیشنهاد دوم شما را پذیرفته باشد و آن هم محصول گران‌قیمت شمارا خرید کند اینگونه فروش شما 3 برابر می شود.

بنابر مطالبی که خواندید این یک فرصت خوب برای شما است! از این فرصت استفاده کنید و سعی کنید که این فرصت را از دست ندهید به خریداران سایت خود پیشنهاد های جذاب و گران بدهید حتی اگر آنها کالاهای ارزان قیمت را از شما خرید کرده‌اند. منظور از پیشنهاد جذاب می توانید تخفیف مناسب و ترغیب کننده باشد به طور مثال شما می توانید برای یک محصول 5 میلیون تومانی تخفیف 40 درصد در نظر بگیرید و محصول یا خدمت خود را بفروشید. این نکته را فراموش نکنید که ممکن است افرادی که محصول ارزان قیمت شما را خریده اند پیشنهاد دوم شمارا قبول نکنند.

قیف‌ های فروش جدید و پیشرفته

نکته ای که وجود دارد این است که قیف های فروش جدید و پیشرفته خیلی حرفه‌ای‌تر و بهتر این کار را انجام می‌دهند و در اکثر اوقات از پیشنهادهای شرطی استفاده می‌کنند. این مورد به چه معناست؟ یعنی اینکه در مثالی که خواندید زمانی که مخاطب های شما آن ویدیوی 10 هزار تومانی را از شما خرید کنند به آنها یک پیشنهاد دیگه و گران‌تر داده می شود و اگر مشتری شما آن پیشنهاد را قبول کرد و خرید را انجام داد یک پیشنهاد گران‌تر به آن مخاطب داده می‌شود به طور مثال پیشنهاد یک میلیون تومانی داده می‌شود حال شما فرض کنید که 1000 نفر محصول ارزان قیمت شما را خرید کرده‌اند و یک نفر تا پیشنهاد سوم پیش آمده است این چقدر  می‌تواند به سود و نفع شما باشد؟

یک حالت دیگر وجود دارد و آن این است که مشتری ما پیشنهاد گران‌تر ما را قبول نمی‌کند در این حالت باید چه کنیم؟ می‌توانیم آن را به صفحه دیگر هدایت کنیم که در آنجا یک محصول ارزان قیمت قرار داده ایم. پس این را بدانید که ما کار را سریع و زود تمام نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم با مخاطب خود را در سایت نگه داریم و از این صفحه به آن صفحه هدایت کنیم. قیف‌های فروش به طور معمول شامل 3 تا 5 مرحله هستند و پیشنهادهای خود را به مخاطب ارائه می‌کنند و اگر مخاطب شما آن پیشنهاد را قبول کرد به صفحه ای دیگر هدایت می شود و اگر آن پیشنهاد را قبول نکرد به صفحه ای دیگر هدایت می‌شود و پیشنهاد های ارزان‌تری به آن فرد ارائه می شودتا کار ادامه پیدا کند و ما بتوانیم از خریدار سود حداکثری را ببریم و خود خریدار هم کاملا راضی باشد از خریدی که انجام داده است. شما می توانید پیشنهادهای جذابی را در کنار محصولات گران‌قیمت‌تر خود قرار دهید و این پیشنهادها باعث می‌شود که مخاطب شما زمانی که محصول یا خدمت شما را می‌خرد راضی باشد و از خرید خود لذت ببرد.

بنابر چیز هایی که گفته شد فهمیدید که می‌توانید قیف‌های فروش بسیار جالبی و جذابی داشته باشد که میزان فروش شمارا نه چند درصد، بلکه چند برابر افزایش دهد

نکته‌های در مورد قیف‌های حرفه‌ای فروش

اولین نکته:

نکات قیف‌های حرفه‌ای فروش
چند نکته درباره قیف‌های حرفه‌ای:

گرافیک بسیار زیبا و حرفه‌ای

در قیف‌های فروش حرفه‌ای که طراحی کرده‌ایم گرافیک بسیار مهم است. طرح ها و اشکالی که در قیف فروش خودمان استفاده می‌کنیم از اهمیت بالایی برخوردار هستند و بهتر است که به‌خوبی طراحی شده باشند، اگر قیف فروش ما در این مورد کمی کوتاهی کرده باشید و طرح های جذابی را درست نکرده باشید این موضوع که فروش شما افزایش پیدا کند ممکن است اتفاق نیفتد. بنابر مطالبی که خواندید سعی کنید که در این کار کوتاهی نکنید و اگر می‌بینید که لازم است بیایید و بر روی این کار سرمایه‌گذاری کنید و حتی اگر می‌بینید لازم است یک نفر را استخدام کنید برای این‌کار،تا این‌کار را برای شما انجام دهد.

 پیش‌فروشی در چند قدم

نکته دومی که باید به آن توجه کنید این است که پیش فروش خود را در چند مرحله انجام دهید؛ حال این موضوع یعنی چی؟ یعنی همان مثال ویدیویی 10 هزار تومانی که زده شد. اگر پیشنهاد گران‌تر را قبول کرد دوباره شما یک پیشنهاد بزرگ‌تر و گران‌تر دیگر به آن می‌دهید و در چند قدم شما پیش‌فروشی را انجام می دهید.

در صورتی که در قیف‌های سنتی پیش فروشی صرفا در یک قدم انجام می شود و تقریبا هیچ وقت در چند پیشنهاد نیست؛ ولی این نوع قیف ها که قیف های مدرن و حرفه ای هستند کارشان را بهتر و مفیدتر انجام می دهند و سود بیشتری از حریداران دریافت می کنند.

کم فروشی را در چند قدم انجام

نکته سومی که باید به آن توجه کرد این است که کم فروشی را در دستور کارخود قرار دهید. یعنی اینکه زمانی که به خریدار خود بعد از خرید آن ویدیوی ارزان قیمت  پیشنهاد دوم را ارائه می‌دهید ممکن است که پیشنهاد شما را قبول نکنند و آن را رد کنند پس شما در این مرحله و یک پیشنهاد ارزان‌تر به مشتری خود می دهید یعنی اگر ویدیوی اولی 10 هزار تومن بود شما یک پیشنهاد 20 هزار تومانی به مخاطب خود می دهید و اگر باز هم این پیشنهاد را قبول نکرد شما یک پیشنهاد 15 هزار تومانی به مخاطب خود ارائه می‌دهید و اگر شما بتوانید این فروش را انجام دهید شما یک فروش 1.5 برابری را دریافت می کنید.

بنابراین کار بسیار با ارزشی است که قیف‌مان در پیش‌فروشی و کم‌فروشی در چند قدم انجام می شود و شما می‌توانید این قیف های فروش را در چند قدم طراحی کنید.

تست کانال

چهارمی نکته که خیلی مهم می‌باشد این است که شما بیایید و  کانال های مختلفی را تست کنید و ببینید که کدام کانال برای شما سود و فایده بیشتری دارد بیایید و بر روی این کانال ها تمرکز کنید . از این نکته اطلاع داشته باشید که این امکان وجود دارد که شما در اولین طراحی قیف فروش خودتان به حداکثر سود نرسید. شما باید مرتبا سعی و خطا کنید، تست کنید و روی خریداران تحقیق و بررسی کنید تا بالاخره بفهمید کدام کانال برای شما سوددهی بیشتر دارد و موفقیت آمیزتر بوده است.

بنابر مطالبی که خوانیدد تا اینجا دیدید که چگونه می‌توانیم کانال یا قیف‌های فروش حرفه‌ای‌تری طراحی کنید.

در قسمت آخر بهتر است این را بدانید که قیف های فروش چقدر می‌تواند برای شما سودمند و مفید باشند و شما می توانید با آنها چقدر فروش خودتان را زیادتر و بهتر کنید. می توان این را گفت که قیف های فروش می توانند فروش شما را از 3 تا 10 برابر افزایش دهند.

البته این را بدانید که ممکن است در اولین قیف فروشی که طراحی کرده‌اید نتوانید فروش حداکثری یا 3 برابر را تجربه کنید. شما بهتر است که سعی و خطا و تلاش کنید تا بتوانید بهترین کانال خود را بیابید و قیف فروش های بهتری را طراحی کنید تا بتوانید فروش 10 برابری را تجربه کنید. بنابر مطالبی که خواندید بهتر است این موضوع را جدی بگیرید و روی آن کار کنید و سرمایه گذاری کنید تا بتوانید فروش بیشتری را تجربه کنید و کسب‌وکار خودتان را گسترش دهید.

 

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=10402
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546