3 روش هوشمندانه ایمیل مارکتیگ

3 روش هوشمندانه ایمیل مارکتیگ

3 روش هوشمندانه ایمیل مارکتیگ

3 روش هوشمندانه ایمیل مارکتیگ چیست؟ ایمیل را میتوان به یکی از پایه های اصلی بازاریابی آنلاین دانست و کسب و کار های ابری و تجارت الکترونیک از آن به عنوان یک یک راهکار عالی برای تبدیل کردن علاقه مندان به آن حوزه به مشتری و فروختن به آنها استفاده می کنند. به همین خاطر است که داشتن استراتژی ایمیل مارکتیکنگ بسیار مهم است. اگر چه که کسب و کار ها دفراز و نشیب به سر می برند اما هنوز هم که هنوزه ایمیل مارکتینگ اثر بخشی خودش را دارد و مهم و اثر بخش است. ایمیل را می توان به عنوان یکی از مهمترین ابزار های جذب مخاطب و سپس تبدیل آن ها به مشتری دانست.این را بدانید که یکی از راه های فروش وب سایت و سئو هست شما اگر میخواهید در مورد طراحی سایت اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان مراجعه کنید.

نیاز و تعامل و تماس دیجیتال زمانی بیشتر می شود که تعداد مشتریانی که به صورت آنلاین خرید ی کننند هم بیشتر می شود و زمانی که این اتفاق بیفتد ایمیل مارکتینگ روشی عالی برای این نوع از تعامل است. شما میتوانید با یک ترکیب شخصی سازی و خودکار سازی، یک استراتژی ایمیل مارکتینگ طراحی کنید که تا هم بتوانید فروش خودتان را بالا تر ببرید هم بتوانید با مخاطبان خودتان ارتباط برقرار کنید همین اینکه بتوانید بازده سرماه تان را افزایش دهید و بتوانید کسب و کار خودتان را بالا تر ببرید و بیشتر و بهتر بفروشید و کسب و کار خودتان را پیشرفته تر و بزرگتر سازید.

ایمیل مارکتینگ یکی از روش هایی است که شما میتوانید با استفاده از آن محصولات خودتان را تبلیغ کنید این را بدانید که با وسیله ایمیل مارکتینگ مشتری های بالقوه ای را برای خودتان را فعال کنید و این نکته را بدانید که ایمیل مارکتینگ هنگام دورکاری هم موثر است شما می توانید به وسیله ایمل اصول اخلاقی برندتان را و همچنین خبرنامه هایی را برای مخاطبان خودتان ارسال کنید و مخاطبان خودتان را به مشتری های خودتان تبدیل کنید. شما میتوانید با فشردن یک دکمه هزاران ایمیل را به مخاطبان خود بفرستید و آنهارا از مطالبی که در ایمیل خودتان دارید آگاه کنید سعی کنید برای خودتان یک فهرست ایمیل درست کنید و لیستی از مخاطبان خودتان را جمع آوری کنید البته آنهایی که ایمیل دارند! سعی کنید با ایمیل با مخاطبان خودتان ارتباط درست و اصولی را برقرار کنید تا بتوانید آنها را  به مشتری خودتان تبدیل کنید و بعد از آن آنهارا با مشتری های وفادار تبدیل کنید.

برخی از کسب و کار ها به ایمیل مارکتینگ توجه ویژه ای دارند و با ایمیل مارکتینگ قصد دارند فروش خودشان را چند برابر کنند  و کسب و کار خودشان را گسترش دهند. شما میتوانید با ایمیل مارکتینگ اصولی و درست مخاطبان خودتان را و علاقه مندان خودتان را به مشتری خودتان و بعد از آن به مشتری وفادار خودتان تبدیل کنید. و بتواند آمار مشتری های خودتان را افزایش دهید  و روند رشد و صعود این آمار را افزایش دهید.

این کار یک کار تیمی است و شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک کارمند تنها این کار را انجام دهد و انتظار نتیجه ای عالی را هم از او داشته باشید باید تمامی کارمندان خودتان را از روند استراتژی که کار کرده اید آگاه سازید و با کمک همکاران خود و تمامی گروه ها و بخش های شرکت خودتان کار خودتان را انجام دهید و بتوانید فروش بیشتری را تجربه کنید شما باید از روند بازار خود آگاه باشید سپس یک استراتژی درست بچینید و کار خودتان را آغاز کنید و فروش بالا را تجربه کنید در ادامه شما از 8 روش هوشمندانه ایمیل مارکتینگ شما اطلاع پیدا می کنید.

1. ایمیل را برای مخاطبان خودتان شخصی سازی کنید.

مشتری ها نمی خواهند که شما آنها را فقط و فقط به چشم یک چرخ دنده کسب و کار خودتان نگاه کنید بلکه می خواهند از طرف شما ارزش و احترام ببینند و شما برای آنها ارزش و احترام قائل شوند. شما به عنوان مدیر کسب و کار باید مشتریان هدف خود را به درستی بسناسید و بدانید این مشتریان در یک خرید به دنبال چه چیزی می گردند . پس نکته ای که در یک ایمیل مارکتینگ خوب باید حتما به آن توجه کنید این که بدانید هدفتان چیست و مخاطبان هدفتان چه کسانی می باشند زمانی که از این موضوع اطلاع داشته باشید می توانید رفتار مخاطب هدف خود را متوجه شوید و برای هدایتان این رفتار ایمیل های ارسالی خود را شخصی سازی کنید.

در سال 2023 به دلیل رشد بیش اندازه تکنولوژی و پدیدار شدن تکنولوژی هوش مصنوعی بسیاری از شرکت ها به استفاده از هوش مصنوعی روی آورده اند. این شرکت ها به راحتی می توانند از هوش مصنوعی برای شخصی سازی ایمیل های خود استفاده کنند تا هرچه دقیقتر و بهتر بتوانند رفتار مخاطب هدف خود را تحلیل کرده و بتوانند ایمیلی متناسب با نیاز این مخاطبان بوجود آورند. یعنی با استفاده از هوش مصنوعی، ایمیل‌های هدفمندی ارسال کنید که برای هر بخش از مشتریان جذاب باشد.

زمانی که شما از ابزارهای تحلیل استفاده می کنید می توانید به راحتی به این موضوع پی ببرید که عادات خرید مشتریان به چه صورت است و مخاطبان شما چه نوع ایمیلی را باز و مشاهده می کنند سپس با این تحلیل ها ایمیلی متناسب ا نیاز مشتریان طراحی کنید. یکی از مهمترین نکاتی که در شخصی سازی ایمیل ها باید به ان توجه کنید بیان مزایای است که مخاطبان از دریافت و خرید محصول شما می توانند همان موقع بدست آورند شما می توانید این مزایا را با بیان و یا دادن کد تخفیف به وجود آورید تا اگر مشریان برای خرید از شما نیازی ندیدند به دلیل تخفیف خوبی که برروی محصول خود قرار داده اید نظر خود را عوض کرده و محصول موزد نظر را خریداری کنند.

یکی از نکات شخصی سازی ایمیل این است که تا جایی که م یتوانید نام مخاطب مورد نظر را در متن ایمیل خود بیاورید مثلا بنویسید آقای موسوی غریر روز خوبی داشته باشید و الفاظی به این شکل . پس یادتان باشد همیشه نام مشتری را در ایمیل بنویسید و یک پیام اختصاصی هم به ایمیل اضافه کنید. شاید اگر خودتان به تنهایی بخواهید این کار را انجام دهید زمان بسیار زیادی نیاز داشته باشید و امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید این نوع شخصی سازی را به صورت تمام اتوماتیک انجام داده آن هم در زمان بسیار کوتاه. فقط باید زیرساخت های مناسب و سازنده ای را ایجاد کنید یکی از این ابزارها که زیر ساخت مناسب ر=برای شما ایجاد می کند میل شیپ است . این ابزار با شخصی سازی و خودکارسازی ارسال ایمیل ها به شما در جذب مخاطبان هدف بسیار کمک می کند. عادات و ترجیحات هر بخش از مشتریان را تحلیل کرده و مجموعه‌ای از الگوهای ایمیلی تهیه کنید (یادتان باشد نام هر مشتری را در ایمیل وارد کنید). پس از انجام این کار، می‌توانید آرام بنشینید و به این فرایند خودکار اجازه دهید بقیه کارها را انجام دهد.

2. برای ارتقای ایمیل مراکتینگ خود از هوش مصنوعی استفاده بکنید

شمادر این مقاله قبلا در مورد هوش مصنوعی خوانده اید اما می خواهیم کمی بیشتر در مورد هوش مصنوعی و فواید آن صحبت کنیم، هوش مصوعی  می تواند به شما در طراحی استراتژی، واقعا بازاریابی را برای شما ساده کند. هنگام تحلیل عادات مشتری و نرخ بازکردن ایمیل ها توسط مخاطب شما، هوش مصنوعی میتواند چند کار را برای شما انجام دهد، کارهایی که هوش مصنوعی میتواند برای شما انجام دهد برای نمونه این موارد است:

بهینه سازی و بهتر کردن نظرسنجی ها

انجام تخلیل ها برای پیش بینی نتایج

پردازش حجم قابل توجهی از اطلاعات مشتریان به صورت همزمان

شما می توانید با اتسفاده از هوش مصنوعی بازاریابی ایمیلی خودتان را سریع تر و آسان تر کنیدو با اتسفاده شما از هوش مصنوعی سرعت تبلیغات تان را می توانید افزایش دهید و کارهایی وقت گیر را به هوش مصنوعی بسپارید کار های وقت گیری مانند:

نوشتن سطر های عنوان در ایمیل ها

طراحی مجدد و باز دوباره تبلیغات ایمیلی

بهتر کردن زمان اراسل ایمیل ها

صحیحی کردن فهرست های ایمیلی این یعنی جی یعنی مشتریانیی که به تبلیغات شما علاقه ای نشان نمی دهند را هوش مصنوعی برای شما از لیستی که شما از مشتریان و مخاطبان شد تهیه کرده اید حذف می کند

3. ایمیل های خودتان را دوستانه و شخصی طراحی کنید( تا حد معقول)

اغلب مشتریان بیش از هر زمان دیگه ای به این موضوع یعنی حریم خصوصی خود اگاه هستند و به روش شرکت ها در استفاده از ایمیل هایشان اهمیت زیادی می دهند. شما باید کاری بالاتر از حفظ اطلاعات مشتری انجام دهید آن هم برای جلب اعتماد و وفاداری مخاطب خودتان. شما باید بتوانید به عنوان یک صاحب کسب و کار حریم شخصی فرد را حفظ کنید و آنها را به اساس تبلیغات ایمیلی خود تبدیل کنید تا بتوانید شما مخاطبان و مشتری های خودتان را افزایش دهید. شما باید بتوانید با بلیغات ایمییلی خودتان انتظارات  مخاطبان خودتان را بر اساس حفظ حریم خصوصی آن فرد اجرایی کنید و براورده کنید.

پس بیاید و به طور مداوم قوانینی که مربوط به حفظ و حفاظت داده ها و صداقت با مشتریان خودتان را مرور کنید و به خودتان یاد آوری کنید که باید چه حد و حدودی را رعایت کنید. با استفاده از ایمیل شما می توانید از هر نوع تغییردر روش حفسظ و مراقبت  از اطلاعات خصوصیشان آگاه کنید و راه و روش خودتان را برای حفاظت از اطلاعاتشان را برجسته کنید. با این کار شما میتوانید توجهی که به اخلاقیات در شرکت شما وجود دارد را به مخاطبان خودتان نشان دهید و بگویید که به عنوان یک کسب و کار من از حریم خصوصی و اطلاعات شما حفاظت می کنم.

این را فراموش نکنید که فرایند لغو اشتراک را برای مخاطبان خودتان آسان کنید و ساده بخصوص برای کاربران ایمیل هایتان برای اینکه با چالش های مختلف رو به رو نشوید این کار را انجام دهید کسی را نمی توانید به زور نگه دارید بگذارید کسانی که میخواهند اشتراک خودشان را لغو کنند لغو کنند واین کار را برای آنها سخت و دشوار نکنید این کار شمارا فقط با چالش روبه‌رو می کند شما با این کار فهرست ایمیل خودتان را هم اصلاح می کنید و مخاطبانی که نمیخواهند در لیست اشتراک ایمیل شما باشند از اشتراک خودشان را لغو می کنند و شما می توانید لیستی هدفمند تر و پر بازده تر داشته باشید این را فراموش نکنید که افرادی را نگه دارید که بیشترین مشارکت و تعامل را با شما دارند.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=10017

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 3 روش هوشمندانه ایمیل مارکتیگ

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546