تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری

تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری
امتیازی ندارد

شما به یک استراتژی نیاز دارید که بتوانید بازدیدکنندگان سایت خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید . در دنیای تجارت الکترونیک این مورد با عنوان نرخ تبدیل شناخته می شود. به همین دلیل هم هست که تعریف نرخ تبدیل می وشد تعداد بازدیدکنندگانی که به مشتری تبدیل می شوند.

در واقع اگر شما بتوانید بازدیدکنندگانی که از سایت شما بازدید م یکنند را به خریدن محصولات و یا خدمات خود تشویق کنی توانسته اید عمل نرخ تبدیل را انجام دهید. این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید میزان موفقیت شما به تعداد افرادی است که از سایت شما خرید به عمل می آورند. و این موفقیت زمانی برای شما ایجاد می شود که این افراد بتوانند اول از همه شما را بشناسند سپس بتوانند به شما اعتماد کنند . در دنیای تجارت الکترونیک روش ها و استراتژی هایی وجود دارد که به شما در خلق این موفقیت در سایتتان کمک می کند. در این مقاله ما به شما در چکونگی استفاده از برخی از این روش ها اطلاعاتی می دهیم.

نقطه ی تمایز خود با دیگران را بشناسید

برخی از صاحبان کسب و کار بر این عقیده می باشند که هرچقدر اطلاعات بیشتری به مشتریان بدهیم مشتری ها اعتماد بیشتری به آنها می کنند ولی در برخی موارد این مورد اشتباه است و نتیجه ی عکس می دهد. این نکته را باید همیشه بدانید که بازدیدکنندگان سایت معمولا زمان زیادی را صرف بازدید صفحات سایت نمی کنند بلکه سریع این صفحات را مرور می کنند و از آنها می گذرند. پس باید اطلاعاتی بصورت مختصر و مفید به بازدیدکنندگان سایت داده شود تا آنها بتوانند با یک نگاه تصمیم بگیرند که این محصول را خریداری کنند و یا نه. این تمایز باید در مواردی مانند نام تجاریف محتئای صفحه ی اصلی و حتی توضیحات صفحات وجود داشته باشد.

یک لیست ایمیل ایجاد کنید

شاید فکر کنید که ایمیل مارکتینگ در ایران بدرد نمی خورد و یا کسی در ایران از ایمیل استفاده نمی کند در حالی شدیدا اشتباه می کنید. هنوز درست کردن لیست ایمیل و استفاده از بازاریابی به کمک ایمل یکی از راه های بسیار کارآمد در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار می باشد.

البته به لطف شبکه های اجتماعی که هر روز بر تعدا آنها افزوده می شود خیلی از کسب و کارهای کوچک فکر می کنندکه به ایمل مارکتینگ نیازی ندارند و افراد می توانند از طریق همین شبکه های اجتماعی با آنها در ارتباط باشند. این را بدانید که شما مالک دونبال کنندگان خود نمی باشید و هر لحظه ممکن است این افراد از دونبال کردن شما دست بردارند.

در واقع ایمیل ایجاد کننده ی یک خط ارتباطی مستقیم با مشتریان می باشد. با جمع‌آوری لیست ایمیل می‌توانید نرخ تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری را افزایش دهید. در واقع ممکن است بازدیدکنندگان در اولین باری که از وب سایت شما بازدید می‌کنند آماده خرید نباشند، اما اگر در آینده نزدیک، برای آنها یک کد تخفیف ایمیل کنید دست به خرید بزنند و به مشتری شما تبدیل شوند.

پیشنهاد می کنیم از صفحه ی طراحی سایت در اصفهان دیدن فرمایید.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=7115
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546