راهکار برای فروش موفق

راهکار برای فروش موفق
امتیازی ندارد

با وجود رشد شرکت ها و دنیای کسب و کار کمی فروش سخت تر از قبل شده و شما باید با دقت و مهارت بیشتری سراغ فروش و فروختن بروید و فروش خود را افزایش دهید. اگر نتوانید تغییر کنید و فروش خود را بالاتر ببرید امکان اینکه در کسب و کارتان شکست بخورید بالا می رود. یکی از مسیر های فروش سایت است. اگر میخواهید در مورد طراحی سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید.

راهکار اول: دست به الگوی ذهنی مخاطب ببرید و آن را بهم بریزید

شروع کنید به چالش کشیدن ذهن مخاطب سوال بپرسید بحث های متفرقه را پیش بکشید و واقعیت ها اجتماعی را به او نشان دهید. به این شکل سلول های خاکستری مغز را فعال می کنید  و ذهن مخاطب را شما تحریک می کنید و با این کار شما الگو های ذهنی که مخاطب در ذهن خودش دارد را از بین می برید و حواس مخاطب را شما با این راهکار متمرکز می کنید. سوال بپرسید سوال پرسیدن بسیار سودمند است و به شما کمک می کند چرا؟ چون با این کار شما ذهن مخاطبتان را در حالت پاسخگویی و آمادگی در می آورید. تاثیر روانی راهکار اول این است چیست؟ همین است که شما ذهن مخاطب را تحریک می کنید و  مخاطب را به سمتی می برید تا برای شنیدن حرف های شما آمادگی لازم را داشته باشد تا شما بتوانید به مخاطب خود بفروشید و فروش خودتان را بالاتر ببرید.

راهکار دوم: تصویر ذهنی برای مشتری خودتان ایجاد کنید

از این روش می توانید با صحبت کردن با یک جمع یا یک گروه یا یک فرد به کار بگیرید و تصویر ذهنی برای مخاطب ایجاد کنید و اعمال کنید. این را بدانید که مردم  برخی از افکار خودشان را با تصاویر به خاطر می سپارند و برای آنها ارزش قائل هستند به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی از به آرم ها و تصاویر تبلیغاتی توجه بیشتری می کنند و برایشان ارزش قائل هستند و این تصاویر در ذهن مخاطب جای میگیرد و این آرم ها و لوگو ها و تصاویر تبلیغاتی به مخاطب های شما کمک می کند تا آن ها بتوانند راحت تر آن تصایویر را در ذهن خودشان قرار دهند و آنهارا از یاد نبرند. اگر بخواهید از قوی ترین راه برای ایجاد ارتباط با افراد مطلع شوید بدانید که آن راه نفوذ به بخش تصویری مغز است، این قوی ترین راهکار برای ایجاد ارتباط با افراد و مخاطبان شما است. پیشنهاد می شود راهکار های 2 و 3 را که در ادامه خواهید خواند باهم ترکیب کنید و با این راهکار ها به فروش خودتان کمک کنید و تصویر روشنی در ذهن مخاطب خود ایجاد کنید، با اینکار شما می توانید روند کار را سریع تر کنید و با این کار دیگر نیازی به انجام کار دیگری ندارید و اینگونه خود مخاطبان به سراغ شما می آیند و احتمال اینکه از شما خرید کنند بالاتر می رود.

راهکار سوم: تمرکز خودتان را بر روی مشکل مخاطبتان بگذارید

آیا شما میخواهید فقط بر روی راهکار و ارائه راه حل تمرکز کنید؟ فقط میخواهید به مخاطب خودتان راهکار ارائه بدهید؟ با این کار شما دارید به فروش خودتان ضرر وارد می کنید و این کار تقریباً به نفع شما نیست. به تبلیغاتی که در اطراف مشا وحود دارد و دارد پخش می شود دقت کنید. تقریباً می شود گفت که همه آنها دارند همین کار را می کنند و به ساده بودن استفاده، فراگیری و برتی محصول خودشان اشاره می کنند. به این نکته ها بسیار پرداخته شده آنهم در صورتی که این موضوعات باید در  پس زمینه کار قرار بگیرد. این را بدانید که شما باید در ملاقات ها و مکالمه هایی که روزانه انجام می دهید به این موضوع توجه کنید. مردم و مخاطبان شما تا زمانی که از مشکل خودشان آگاه نباشند و آن را درک نکنند کاری به راه حل های شما و ویژگی های آن ندارند. بیایید قبل از اینکخ راه‌حل های خودتان را مطرح بکنید و بر روی آن پافشاری کنید، از این موضوع اطلاع پیدا کنید و مطمئن شوید که مخاطب شما مسئله و مشکل خودش را کامل احساس کرده و از مشکل خودشان آگاه است و درگیر آن شده است. با دوباره مطرح کردن آن مسئله، مشتری را متوجه اهمیتی که موضوع شما دارد بکنید. زمانی که شنونده شما با حرکت سر خود شروع می کند به تایید کردن آن مسائل و مشکلاتی که شما مطرح کردید؛ حال زمانی است که شما باید بروید سراغ راه‌حل های خودتان و شروع کنید به مطرح کردن راه‌حل ها و فروش خودتان را بالاتر ببرید.

آیا باید از هر 3 این راهکارها استفاده کنیم؟

بدانید که جواب این سوال خیر است. شما میتوایند از یک یا دو راهکار در مسیر هدف خودتان استفاده بکنید؛ در واقعیت، ممکن است که یکی از روش ها در مورد به خصوص شما و نتیجه ای که در نظر دارید آن را کسب کنید، به کار شما نیاید. ویژگی که  این 3 مورد دارد این است که در عین اینکه ساده هستن  میزان بالایی تاثیر را دارند.

شما باید بتوانید در صحبت کردن با افراد مختلف می متوانید از همین روش استفاده کنید. در ضمن، این نوع کار ها نه فقط برای پایم های شفاهی بلکه در هر تبلیغات یا وب سات یا حتی خبرنامه و هر مکانی که احتمال اینکه بشود مشتریانی جذب شود . قابل استفاده هستند و شما می توانید از آن ها استفاده بکنید و فروش خودتان را بالا تر ببرید و فروشید و کسب و کارتان را گسترش دهید و  پیشرفت کنید و هر روز و هر روز فروش خودتان را بالا تر ببرید

دنیای کسب و کار امروز دنیایی است که باید شما بتوانید کار هایی را انجام دهید تا بتوانید فروش خودتان را بالاتر ببرید و به پیشرفت کسب و کار خودتان سرعت دهید

این کارها باید بر روی اصول و به نفع هم مخاطب و هم فروشنده و ارائه دهنده خدمات باشد تا یک فروش برد برد بوجود بیاید و بتوانید شما با این فروش اعتبار خودتان را هم نیز افزایش دهید.

آیا استفاده از هر 3 راهکار ضروری است؟

جواب این سوال منفی است. شما می‌توانید از یک یا دو راهکار در جهت هدف خود استفاده کنید؛ در واقع، ممکن است یکی از این روش‌ها در مورد به خصوص شما و نتیجه‌ای که می‌خواهید بگیرید، به کار نیاید. ویژگی این 3 مورد این است که در عین سادگی حداکثر تاثیر را دارند.

به ساختار این مقاله نگاه کنید. فرض کنید که این مقاله مقدمه‌ای برای شروع یک سخنرانی در مورد فروش در یک شرکت بزرگ صنعتی بود. من از مسائل مربوط به آن صنعت خاص سخن نگفتم، بلکه صحبت خود را از این سوال شروع کردم که آیا شما از این 3 راهکار برای فروش استفاده می‌کنید؟ و به این ترتیب توجه شما را به خود جلب کردم. شما نیز در صحبت کردن با افراد مختلف می‌توانید از همین روش استفاده کنید. در ضمن، این کارها نه فقط برای پیام‌های شفاهی بلکه در هر خبرنامه، تبلیغات، وب‌سایت و هر مکانی که شانس جذب مشتریان جدید وجود دارد، قابل استفاده هستند.

به نظر مشتریان خود اهمیت دهید

یکی از ابزارهایی کخ می توانید به کمک آن متوجه شوید که آیا مسیر که دارید می روید درست است یا نه نظر مشتریان شما در مود خدمات و محصولات شما می باشد. به همین دلیل هم حتما به نظر مشتریان خود اهمیت دهید. اگر درخواست های مکرری پیرامون خدماتی که ارائه می دهید وجود داشته باشد به این درخواست ها توجه کنید تا بفهمید مشکل کار از کجا می باشد به این شکل می توان فروش خود را افزایش دهید. تمام حواس خود را جمع کنید و به سخنان و بازخوردی که از مشتریان خود می گیرید توجه کنید تا برای انجام هرگونه تغییرات در جهت افزایش رضایت مشتریان خود گام درست بردارید. البته به این نکته هم توجه کنید که زمانی که مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات شما متوجه این مورد شوند که ششما به نظرات و صحبت های آنها اهمیت می دهید و در راستای بهت کردن خدمات و محصولات خود می باشید نظرشان به سمت شما جلب می شود و حتی بیشتر از قبل از شما خرید می کنند.

با تلفن آشتی کنید

یکی از روش هایی که در گذسته برای پیدا کردن مشتران انجام می شئ=ده است استفاده از بارزاریابی تلفنی می باشد ولی امروزه این روش جای خود را به روشی تهاجمی و مخرب داده است به شکلی که در بیشتر مواقع افراد این گونه تماس ها را مزاحمت می دانند و سعی بر قطع کردن هرچه سیریعتر تلف را دارند.

ولی امروزه با گشترش تکنولوژی و ایجاد راه های ارتباطی خیلی بهتر از طریق فضای مجازی عملا بازاریابی به وسیله ی تلفن جزوء بازریابی های کلاسیک قرار گرفته است و عملا باعث شده است تا بازاریابی تلفنی  به بستری خلوت برای فروش موفق تبدیل شود. جالب اینجاست که امروزه دیگر از بازاریابی برای پیدا کردن مشتریان جدید استفاده نمی شود بلکه از تلفن و تماسهای تلفنی برای تبدیل کردم مشتریان به مشتریان وفادار استفاده می وشد و این کار عملا به وسیلهی پیگیری هایی است که مشتری بعد از خرید محصول و خدمات دریافت می کند. روش کار هر تماس پیگیری به این شکل است که دv ابتدای امر شما با مشتریان خود تماس می گیرید و پیرامون محصولات و خدمات خود سوال می پرسید و از آنها می خواهید تا از تجربه استفاده از محصولات و یا خدمات برای شما توضیحی بدهند البته این کارها را می توانید با کمک ایمیل نیز انجام دهید. شایان ذکر است که متمایز کردن روش‌های ارتباطی شما می‌تواند تعامل بالقوه با مشتریان را افزایش دهد تا به نتیجه برسد.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=9994
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546