2 اشتباه در معرفی محصول

2 اشتباه در معرفی محصول

2 اشتباه در معرفی محصول

2 اشتباه در معرفی محصول که می تواند کسب و کار شما را خراب کند. این را بدانید که در دنیای امروزه بازاریابی تغییر کرده است. اگر می خواهید که کسب و کار شما از یادها نرود و بتوانید که کسب و کار خودتان را پیشرفته تر و بزرگتر سازید، بهتر است قصه ای قهرمان محور از کسب و کار خود برای مشتری بسازید تا بتوانید آنها را مجذوب خود و کسب و کارتان کنید و بتوانید مشتریان خودتان را افزایش دهید و از مشتریان قبلی نگهداری کنید تا بتوانید امید داشته باشید که کسب و کار شما رشد کرده.  به این شکل شما می توانید نتیجه تلاش ها و کوشش های خودتان را ببینید. این را بدانید که یکی از ابزار هایی که می توانید با استفاده از آن مخاطب هایی را برای خود جذب کنید سایت می باشد شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید.

چه زمانی شما بهترین پاداش ها را در کسب و کار خود دریافت می کنید؟ زمانی که نیازهای مشتریان و مخاطبان خود را مهمتر از نیاز خود بدانید. زمانی که شما بتوانید نیازی از مخاطب را برطرف کنید آن مخاطب به شما اعتماد می کند و به سخنان شما و محصولات شما باور می ککند و به این شکل می توانید فروش خود را افزایش دهید.

دو اشتباه مهلک در معرفی برندها

در زیر به بیان دو مورد از مشکلاتی که در معرفی محصولات با آنها روبرو می شوید می پردازیم

اشتباه مهلک اول

اولین اشتباه برند ها این است که بر روی جنبه هایی که محصولاتشان به مردم برای بقا و رشد کمک می کند تمرکز نمی کنند. اکثر قصه های بزرگ درباره بقا و پایداری هستند مانند بقای فیزیکی، عاطفی، ارتباطی یا معنوی است.

کسی به این نوع قصه ها علاقه ای نشان نمی دهند. این نوع قصه ها یعنی قصه هایی که درباره بقا نباشند آنچنان مورد توجه قرار نمی گیرد و به آن اهمیت داده نمی شود. حال این یعنی چی؟ یعنی اینکه اگر محصولات شما یا خدمات شما به بقا، پذیرفته شدن، کسب هویت آرمانی یا پیوند با اجتماعی که از نظر فیزیکی و اجتماعی از افراد دفاع می کند، کمک نکند، به دور از انتظار است که شما بتوانید موفق شوید چیزی بفروشید.

این متنی که خواندید مواردی بود که برای مردم اهمیت دارد و می تواند جیب های شما را پر پول کند و شما را ثروتمند کند اما اگر اینطور نباشد می تواند شما را به نابودی بکشاند.

تصور کنید که ساعت هایی را در تالاری میگذارند، مغز شما هیچ وقت به تعداد صندلی‌های تالار فکر نخواهد کرد. اما با این‌حال همیشه می‌دانید که درهای خروجی کجا قرار دارند. چون مغز برای تضمین بقای خودش، نیازی به دانستن تعداد صندلی‌های تالار ندارد؛ اما دانستن محل خروجی‌ها می‌تواند موقع آتش‌سوزی جان شمارا نجات دهد.

ضمیر ناخوداگاه انسان همیشه در حال طبقه بندی اطلاعات و سامان دادن به آن ها است و وقتی که شما از قصه های بی ربطی که از گذشته یا اهداف داخلی شرکت صحبت می کنید، خودتان را جای صندلی های خالی قرار می دهید نه در های خروجی تالار تا مردم بتوانند شمارا به خاطر داشته باشند. اگر می خواهید در خاطر مردم بمانید باید بتوانید به آنها در بقا خودشان کمک کنید و آنها بدانند که با وجود شما زندگیشان راحت تر و بی خطر تر می شود.

اشتباه مهلک دوم

اشتباه دوم این است که شما کاری می کنید که مردم و مخاطب های شما برای شناخت محصولات شما بیش از اندازه کالری بسوزانند؛ ولی وقتی افراد یا مخاطب های شما مجبور شوند که اطلاعات بی ربط زیادی را پردازش کنند، کم کم منبع آن اطلاعات بی فایده را نادیده می گیرند تا کالریشان را ذخیره کنند.

به توضیحی دیگر، در مغز ساز و کاری قرار دارد که زمانی که شما باعث شوید آنها را سردرگم کنید شمارا نادیده می گیرند و به حرف هایتان توجه نمی کنند.

بنابر این رمز کار شما این است که پیام شرکتتان در باره چیزی باشد که به بقای مشتری شما کمک کند و این کار را طوری انجام دهد تا مشتری بدون سوزاندن کالری زیاد بتواند آن را بفهمد و متوجه آن بشود.

اگر شما کاری بکنید که باعث شوید مخاطب های شما کار های بیش از اندازه انجام دهد تا بتواند از اطلاعات محصول شما آگاه شود این کار باعث می شود که مخاطب شما را رها کند یا شما را از یاد خودش ببرد. اگر میخواهید که در یاد مخاطب خودتان باقی بمانید باید بتوانید کاری بکنید که مشتری شما به راحت ترین شکل ممکن با محصولات و خدمات شما ارتباط برقرار کند و بتواند حس کند که می تواند در کمترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نیاز خودش درباره محصول شما  و یا خدمات شما کسب می کند تا بتواند شمارا در خاطر شما داشته باشد.

سعی کنید در کسب و کار خودتان اگر میخواهید برندی شوید که به یاد مخاطب های خودتان باقی بمانید از دو اشتباه مهلکی که خواندید دوری کنید و کاری نکنید که مخاطب اول، فکر کند محصول یا خدمت شما نمی تواند به بقای خودش کمکی بکند دوم، باید کالری بیش از اندازه ای مصرف کند تا بتواند اطلاعات برند شمارا راحت تر دریافت کند.

پاینده وپیروز باشید

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=10081

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 2 اشتباه در معرفی محصول

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546