گوگل ادوردز چیست؟

با توجه به امار سال 2022 گوگل ادز یکی از سریع ترین راه ها برای رسیدن به درآمد می باشد و کسب و کار ها ترفند گوگل ادز را به جای سئو به کار می گیرند.
4/5 - (1 امتیاز)

گوگل ادورز یکی از راه های سریع به درآمد رسیدن است در سال 2022 تعداد کسب و کارهایی که به جای سئو به ترفند گوگل ادز روی آورند بسیار بیشتر از سالهای گذشته بوده است . زیرا به کمک گوگل ادز به راحتی می تواند در طی یک روز رتبه اول گوگل در آن کلمه ای که مدنظرتانگو است را بدست آورید آن هم با پرداخت تنها چند صد دلار. به همین دلیل هم آشنایی با این امکان در دنیای امروزه بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . در این مقاله قصد داریم تا برای شما از این امکان شگفت انگیز مطالبی بازگو کنیم.

بسیاری از کسب و کارها مدیریت کمپین گوگل ادز را به شرکت های دیجیتال مارکتینگ می سپارند در حالی که شما خودتان به راحتی می توانید این کمپین را ایجاد کنید و آن را مدیریت کنید .

آیا استفاده از کمپین گوگل ادز کاری درست است یا نه؟

به دلیل آن که شما به کمک کمپین گوگل ادز می توانید خیلی سریع در کلماتی که مدنظرتان است به رتبهی یک گوگل دست پیدا کنید این کمپین بسیار مناسب و خوب می باشد ولی نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که باید کامات کلیدی مناسب انتخاب کنید وگر نه هزینه ای که داده اید از بین می رود.

انتخاب کلمات کلیدی درست، تنظیم هزینه درست برای کلمات، تنظیمات صحیح برای هدف قرار دادن صحیح کاربران هدف، نوشتن تبلیغات جذاب و هدفمند، انتقال صحیح کاربران به صفحات سایت و در نهایت سیاست درست و هدفمند در سایت برای جذب کاربران از جمله مواردی هستند که می توانند تاثیر مستقیمی بر تاثیرگذار بودن تبلیغات ادوردز داشته باشند.

متاسفانه به دلیل آن که برخی از افراد به شکل نادرست از کمپین های گوگل ادز استفاده می کنند یعنی آن که تحقیقات درستی در مورد کلمات کلیدی که باید برای آنها گوگل ادز بگیرند انجام نمی دهند می توانند تبلیغات و جذب مشتری درستی انجام دهند به همین دلیل هم می گویند که گوگل ادز جواب نمی دهد . به همین دلیل هم ما در بهینتا همیشه می گوییم قبل از ایجاد کمپین حتما با یک مشاور خبره صحبت کنید و کلمات کلیدی که برای آنها می خواهید از گوگل ادز استفاده کنید را دقیق انتخاب کنید.

هزینه گوگل ادز چقدر می شود؟

طبق پنل کسب درآمد گوگل ایجاد اکانت گوگل ادز کاملا رایگان می بشد همچنین گوگل برای نمایش سایت شما در آن کلمات کلیدی مدنظرتان هیچ هزینه ای نمی گیرد ولی به ازاء هر کلیکی که برروی سایت شما انجام می شود هزینه ای را از شما دریافت می کند. ولی این هزینه جقدر می باشد؟ در جواب این سوال باید گفت که میزان رقابتی بودن کلمه ای که شما انتخاب می کنید این هزینه را مشخص می کند  هر چقدر سود حاصل از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد رقیب شما پیشنهاد بالاتری خواهد داد و شما هم برای اینکه در مزایده برنده شوید مجبور خواهید شد پیشنهادی بالاتر از رقیبتان دهید.

پیشنهاد می کنیم از صفحه ی طراحی سایت در اصفهان دیدن فرمایید

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=8667
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546