10 استراتژی سئو سایت
10 استراتژی سئو سایت که به شما کمک می‌کند تا بتوانید روند سئو خودتان را بهینه تر کنید و بهتر بتوانید سایت خودتان را سئو کنید و سئو خودتان را بهتر پیش ببرید.

10 استراتژی سئو سایت

10 استراتژی سئو سایت

10 استراتژی سئو سایت که شما با کمک این 10 استراتژی می‌توانید سایت خودتان را بهتر سئو کنید و به روند سئو سایت خودتان قدرت ببخشید و سایت خودتان را بهینه تر سئو کنید. یکی از بسترهایی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهتر جذب مخاطب داشته باشید وب‌سایت است. شما می‌توانید در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید.

می‌توان گفت که امروزه به طور معمول کسب و کار ها مفاهیم اساسی سئو را درک می کننند و همچنین می دانند به جه دلیلی این مفاهیم برای آن ها ارزش دارد و برای آن ها هم ارزش قائل هستند. ممکن است هنگامی که در مورد استراتژی سئو صحبت می شود یکی از گزینه هایی که در ذهن شما مرور می شود این است که به دنبال کلمه کلیدی بروید و سعی کنید که برای کلمه کلیدی که انتخاب کرده اید بر اساس آن انتخاب استراتژی کنید و آن را برای سئو خودتان در نظر بگیرید اما امروزه در استراتژی سئو بهتر است که فقط و فقط بر روی کلمات کلیدی تمرکز کرد.

در این مقاله شما می توانید در مورد این موضوع که استراتژی چیست یا اینکه چه فرآیندی دارد آشنا شوید و همچنین در مورد 10 استراتژی سئو هم اطلاعاتی کسب کنید.

قبل از اینکه در این مقاله به سراغ این موضوع بروید که استراتژی های سئو چیست باید با خود استارتژی سئو آشنا شوید و از فرآیند آن اطلاع پیدا کنید.

استارتژی سئو چیست و چه فرآیندی دارد؟

استزاتژی سئو یعنی چه؟ یعنی اینکه سازمان دهی محتوای وب سایت به وسیله ی موضوع هایی است که در وب سایت وجود دارد  که به موتور های جست و جو از قیبل گوگل کمک می کند تا بتواند قصد مخاطب و کاربر را هنگام جست و جو بهتر درک کند و کاربر را به صفحۀ که نیازشان را برطرف می کند هدایت کند. شما می توانید یک صفحۀ وب سایت را بهینه سازی نمایید و دربارۀ موضوعات و کلمات کلیدی موحود در موضوع مهارت خود را به موتور های جست و جو نشان دهید و رتبه ی خوبی را برای خودتان کسب کنید.

حال فرآیند سئو چیست؟

یک لیست از موضوعات تهیه کنید که می توانید در آن حوضه فعالیت کنید پیدا کنید.

در مرحله باید باید بر اساس موضوعاتی که پیداکردید کلماتی کلیدی آن موضوعات را هم پیدا کنید . کلماتی که افراد بیشتر در موتورهای جست و جو سرچ می زنند.

حتما نام لندینگ پیج یا صفحه فرود را شنیده اید . حتما برای هر دسته از کلماتی که پیدا کردید یک صفحه فرود بسازید.

نکته ای که مشخص می کند یک سایت سئو پذیر است داشتن وبلاگ می باشد حتما برای سایت خود وبلاگ ایجاد کنید.

بروزرسانی مقالات اصلی سایت یکی از مهمترین کارهایی است که ایجاد سئو خود در سایت باید رعایت شود.

پلن لینک سازی یکی از مهمترین کارهایی است که برای بک لینک سازی برای سایت نیاز است.

پیش از اینکه تصاویر، ویدئو ها و صداهای خود را در سایت قرار دهید آن‌ها را فشرده سازی کنید

همیشه سعی کنید تا با مطالعه اخبار بروز اطلاعات خود نسبت به سئو افزایش دهید.

همیشه فعالیت خود را بررسی کنید

در ادامه ی این مقاله 10 استراتژی سئو سایت 2021 را توضیح خواهیم داد، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

10 استراتژی سئو سایت:

بالا بردن سرعت سایت

یکی از مواردی که امروزه برای سئو سیت بسیار با اهمیت است سرعت سایت می باشد شما می توانید با بهینه کردن تصاویر ، ویدئو ها و صوت هایی که بر روی سایت خود قرار می دهید سرعت سایتتان را افزایش دهید همچنین استفاده از افزونه های کش سرعت سایت خودتان را بالاتر از قبل ببرید و سایت خودتان را در لیست سایت های برتر در گوگل قرار بدهید.

نگاهی عمیق و جدی تر به محتوا داشته باشید

مهمترین نکته در سئو تولید محتوا می باشد به شکلی که اهمیت آن هروز بیشتر از دیروز می باشد. شما می توانید با زمان بندی دقیق به محتوای خودتان و ارائه آن به کاربران خودتان، قرار دادن محتوا های اختصاصی برای کاربران خودتان ، ساخت صفحه های باکیفیت به حای ساخت صفحه های زیاد برای مخاطب خودتان. استفاده از تکنیک های روانشانسی در محتوای های خودتان و همجین در نگارش محتوای‌تان، محتوا های خوانا و ساده، تولید محتوا های پر از عناصر چند رسانه ای، ساپورت کردن تمامی نیاز های اربران در محتوا و… می‌توانید رتبه سایت خودتان را با این استراتژی هایی که گفته شد بالاتر ببرید.

لینک سازی را بشناسید و تکنیک های آن را یاد بگیرید

فعالیت مهم دیگری که برای سئو سایت خود باید انجام دهید ایجاد لینک سازی داخلی سایت است به کمک این لینک ها افراد می توانند در سایت شما جابجا شوند و از صفحه ای به صفحه ی دیگری حرکت کنند و به این شکل در سایت شما باقی بمانند. شما می توانید با ساخت سلسله مراتبی اصولی و استاندارد کاری کندی که خزنده گوگل راهیابی پیدا کند به صفحه های مختلف سایت شما و این کار می‌توانید قدرت صفحه های خودتان را به یک دیگر انتقال دهید. با استفاده از این تکنیک و تکنیک لینک سازی می توانید معجزه ای در سئو سایت خودتان ایحاد کنید و آن را قوی تر و بهتر از قبل کنید.

شما می توانید نیز با سفارش رپورتاژ آگهی و داشتن استارتژی مناسب برای هر یک از رپورتاژهای خود بهترین بک لینک ها را برای سایت خودتان ایجاد کنید.

افازیش طول محتواهای متنی

سعی کنید که محتوا های خودتان را طولانی تر بنویسید چیزی حدود بین 1000 تا 1500 کلمه در هر محتوا می تواند برای شما سود مند باشد الگوریتمم های گوگل به دنبال این هستند که بهترین محتوا هارا پیدا کنند و به آن ها ارزش بدهند یکی از المان هایی بهترین محتوا ها همین تعداد کلمات و طول محتوا است که هرجه زیاد تر باشد بهتر است ولی حداقل 1000 کلمه تا 1500 کلمه محتوای شما باید طول داشته باشید. تولید محتوای متنی را می توان گفت که راحت ترین و بهترین روش رتبه دادن به صفحه های وب سایت ها می‌باشد.

انتخاب کلمات کلیدی تخصصی تر

شما باید بر حوزه ای که فعالیت می کنید کلمات کلیدیش را پیدا کنید. باید بفهمید که مردم چه کلماتی در ایت حوزه را سرچ می کنند تا با بدست آوردن جایگاه های برتر گوگل بتوانید مشتری های بیشتری به سمت سایتتان هدایت کنید.

ساخت ویدیو یک استراتژی خوب
یکی از استراتژی های شگفت انگیز این است که شما از ویدیوی استفاده کنید در تولید محتوا های خودتان از ویدیو استفاده کنید بی شک از آن سود خواهید بردو محتواهای ویدیویی قدرت بیشتری به وب سایت ها شما می‌دهند.

برند سازی را جدی بگیرید

برای فروش بیشتر حتما برند سازی سایت و کسب و کار خود را جدی بگیرید . به خصوص اگر مردم برای خرید یک محصول که به کسب و کار شما مرتبط می باشد از سرچ کردن در گوگل استفاده می کنند.

حتما برای برند سازی سایت خود از شبکه های اجتماعی استفاده کنید . شما می توانید محتواهایی که برای انتشار در شبکه اجتماعی خود درست می کنید را در سایت خود منتشر کنید و با این کار هم شبکه اجتماعی خود را به روز کنید و هم برای سایت خود محتوا ایجاد کنید.

جذاب نوشتن عناوین وب سایت خودتان را جدی بگیرید و عناوین وب سایت خودتان را جذاب بنویسید

سعی کندی که عناوین سایت خودتان که نه عناوین مقاله های سایت خودتان را جذاب بنویسید تا مخاطب جذب مقاله های شما شود و بخواهد  که روی آنها کلیک کند و مقاله شما را بخواند. یک موضوع را می توان به چند زبان مطرح کرد که می تواند برای برخی به طور کامل حوصوله سربر باشید و برای برخی دیگر خیلی جذاب باشد. برای آنهایی که عناوین خیلی جذاب است باعث می شود که بر روی مقاله کلیک کند مقاله را بخوانند و برای برخی که حصوله سر بر است باعث می شود که سایت را ترک کنند و اصلا روی مقاله شما کلیک نکند.

وب سایت را برای کاربر خودتان طراحی کنید نه برای خودتان

سعی کنید جوری وب سایت خودتان را طراحی کنید که برای کاربرهایتان بهینه باشید و باعث جلب رضایت کاربران شما شود. هیچ وقت به فکر گول زدن و فریب دادن گوگل  انباشید و سعی کنید نظر کاربرها را به خودتان جلب کنید.  با این کار گوگل شما را در نزیدک ترین نقطه به بازارا هدفتان قرار خواهد داد.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=10968

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 10 استراتژی سئو سایت

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546