7 نکته مهم برای طراحی سایت

7 نکته مهم برای طراحی سایت

7 نکته مهم برای طراحی سایت

در این مقاله به بررسی 7 نکته مهم برای طراحی سایت را بررسی می کنیم

1. سرعت گیر سایت خود نباشید

برای هر تصویر بهتر است تقریبا 10 الی 15 کیلو بات را در نظر بگیرید. این را بدانید که تعداد کاربرانی که پهنای باند بالایی دارند دارد به تعداد کاربران سطح وب افززوده می شود. اما با این حال هنوز هم که هوزه صفحات وب با سرعت پایین بسیار نارحت کننده منزجر کننده و حوصله سر بر هستند. حتی اگر از اینترنتنی استفاده کنید که سرعت بالایی داشته باشد. استفاده از تصاویری که حجم بالایی دارند یکی از اولین دلیل هایی است که سایت شما سرعتش کم می شود و کاربران را ناراحت و ناراضی می کند. این که کم کردن حجم عکس همیشه باعث کاهش کیفیت می شود اشتباه است. شما می توانید حجم عکس های خود را کاهش دهید و نگران کیفیت عکس های خود نباشید

2. یک جای خالی هم بگذارید.

اینکه بیایید و به جان فضاهای خالی بیفتید اشتباه است نباید حتماً تمامی فضا های خالی پر شوند. این ممکنه باعث بشود که صفحه شما پر شود و ممکن است باعث شود مخاطب از این صفحه خوششان نیاید یا اینکه صفحه شما با پر کردن فضاهای خالی درهم برهم شود و مخاطب گیج و گمراه شود. شما می توانید برای استراحت چشم مخاطبان خود و ساخت یک صفحه منظم و درست از فضا های خالی استفاده کنید.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد طراحی سایت به صفحه طراحی سایت در اصفهان مراجعه کنید.

3. از رنگ های مناسب استفاده کنید

در وب سایت خود و صفحات خود از رنگ های نا هماهنگ استفاده نکنید. یک وب سایت خوب و زیبا به این معناست که تمامی بخش های آن وب سایت و صفحه های آن وب سایت با هم هماهنگی دارند و یک زیبانی چشم نواز را بوجود می آورند. از دید مخاطب هب سایت خود نگاه کنید نه از دید خودتان سعی کنید رنگی که مخاطب با آن حس خوبی پیدا میکند را انتخاب کنید نه رنگی که شما صرفاً به آن علاقه دارید. رنگ ها را با توجه به این که کاربران هدف شما چه کسانی هستند و سایت شما چه هدفی دارد انتخاب کنید.

4. هر فونتی و هر سایزی مناسب نیست

اینکه شما هر فونت و هر سایزی را انتخاب کنید و مخاطب آن را قبول می کند یک اشتباه است. شما باید بتوانید بفهمید چه فونت و سایزی مناسب مخاطب شما هست و آن فونت و سایز را برای نوشته های سایت خود اجرایی کنید و از آن استفاده کنید. استفاده از فونت و سایز مناسب برای کاربر یکی از حداقلی ترین چیز هایی است که سایت شما به آن نیاز دارد تا بتوانی مخاطب شمارا به خودش جذب کند و مخاطب از سایت شما خوشش بیاید و زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند

پس برای انتخاب فونت و سایز از دید مخاطب هدف خود نگاه کنید نه از دید خودتان.

5.از تبلیغات بیش از ندازه استفاده نکنید

اگر سایت شما سایتی است که برای تبلیغات درست شده و کاربران می توانند در سایت شما تبلیغات خودشان را قرار دهند باید این نکته را بدانید که شما نباید شوره را از مزه ببرید یعنی اینکه نباید هر جای خالیی که در سایت شما قرار دارد را با تبلیغات پر کنید این هم سایت شما را بد به مخاطب نشان می دهد هم اینکه ممکن است باعث فراری دادن مخاطب هم بشوند. مخاطب که برای دیدن تبلیغ به سایت شما نیامده است آمده تا از مطالب سایت شما استفاده کند یا اینکه از شما چیزی را بخرد با این تبلیغات درهم برهم و صفحه شلوغ نمی توان انتظار داشت که مخاطب در صفحه بماند و بیرون نرود. مخاطبان شما یکی از مهمترین سرمایه های وب سایت شما هستند پس بیاید به آن ها احترام بگذارید و برای جلب نظر آنها کار کنید.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد سئو به صفحه سئو در اصفهان سری بزنید

6. تصاویر چشمک زن را دور بریزید

خیلی از سایت ها می آیند و از تصاویر چشمک زن استفاده می کنند که این کار ممکن است باعث فراری دادن مخاطب های شما بشود زمانی که از تصاویر چشمک زن استفاده می کنید مخاطب شما حین بازدید از صفحه شما اذیت می شود و تصاویر چشمک زن باعث ناراحتی مخاطب شما می شود این را تحقیقاتی که برای این موضوع صورت گرفته می گویندو سعی کنید از تصاویر متحرک و چشمک زن تا جای ممکن دوری کنید و از آن ها کم تر استفاده کنید.

7.سایت خودتان را برای موتورهای جسن و جو گر آماده کنید

یکی از بهترین راه ها و روش ها برای بدست آوردن مخاطب این است که از کلیک اصل یا ارگانیک استفاده کنید. کلیک های ارگانیک یا اصل یعنی کلیک هایی که بازدید کنندگان حین سرچ در موتور های جست و جو گر بر روی سایت شما می زنند. این راهم فراموش نکنید که این کلیک ها از طریق تبلیغات در موتور های جست و جوگر بوجود نیامده اند این نوع کلیک و بازدید از سایت شما کم هزینه ترین راه برای بالا بردن کلیک و ورودی سایت شما است که باید زمانی که سایت خود را برای کاربران طراحی می کنید به این نکته هم توجه داشته باشید که که برای موتور های جست و جو گر هم خوب و آماده باشند.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=9773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 7 نکته مهم برای طراحی سایت

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546