5 عادت تولید کنند موفق محتوا

5 عادت تولیدکنندگان موفق محتوا
امتیازی ندارد

تولید کنند موفق محتوا نکاتی را باید بلد باشد که در این مقاله به بررسی این نکات می پردازیم. تبدیل شدن به یک تولید کننده فوق العاده آرزو و رویای افرادی است که علاقه دارند محتوایی بصری و تصویری درست کنند، توانایی خود را در نوشتن امتحان کنند یا فیلم های تازه کارانه کارگردانی کنند اگر این کار را درست انجام دهید منطور از کار تولید کنندگی محتواست می توانید از طریق رسانه های دیجیتالی و اجتماعی مصل اینستاگرام و تلگرام و … مخاطبان هدف خود را با محتوایی شگفت انگیز آموزش بدهید و آنهارا سرگرم کنید. این شغل نه تنها می تواند برای شما رضایت شغلی با ارمغان بیاورد بلکه بازار کار بزرگی نیز دارد  و در عصر حاضر و الان محتوا همه چیز که نه مرکز همه کارها است

در گزارش جهانی بازاریابی محتوا در 2022، 73 درصد بازاریابان گفته اند که 70 درصد از زمانشان را برای بازاریابی محتوا انجام میدهند و این را هم بگوییم که بیش از 70 درصد از شرکت ها هم قصد دارند بودجه بازاریابی خودشان را برای سال جاری افزایش بدهند. این آمار قطعاً امید و نشانه خوبی برای تولید کنندگان محتوا است. اگر چه که این شغلی بی استرس است یا استرس کمی دارد اما شاید با مواردی هم روبه رو شوند که می تواند ناخوشایند باشند مثل بلاک شدن نویسنده ها کامنت ها و نظرات منفی یا محتوای بی اثر و بدون جذابیت  و غیره روبه رو شوند. پس چطور میتوانید از این رویداد ها جلوگیری مرده و با چه راهکار سریع و مه دقدرتمندی به بازی تولید محتوا ادامه دهید؟

نکته اینجاست که راهکار سریعی بریا تبدیل شدن تولید کنند موفق محتوا وجود ندارد!

باید عادت های کلیدی تولید کننده های موفق محتوا را درون خود نهادینه کنید نه اینکه دنبال راهکاری سریع و قدرمند بگردید. ایده های تولید محتوا به صورت اجی مجی و جادویی ظاهر نمی شوند، بلکه باید عادات درست و خوبی داشته باشید و بر نوشتن تمرکز کنید. چه تولیدکننده محتوا یی باشید که به مشتریان خودتان برای تعامل با مخاطبان و مشتریانشان کمک می کنید یا فردی خلاق و حرفه ای در بازاریابی دیجیتال باشید یا یک انیفوئنسری که همیشه در حال ساخت پست های فوق العاده است، ما رازهای مهم این کار را با شما در میان میگذاریم . در ادامه برای شما 7 عادت تولیدکنندگان موفق محتوارا توضیح داده ایم که می توانید برای بهبود مهارت های خود در تولید محتوا از آنها کمک و الهام بگیرید.

1. به درخواست نوشتن محتوا در زمان غیر ممکن نه بگویید و از نوشتن برای موضوعی که چیز زیادی از آن نمیدانید دوری کنید

بیشتر تولید کننده های محتوا در رسانه های اجتماعی و در فضای بازاریابی دیجیتال با مواردی مثل موارد زیر روبه رو میشوند:

از آنها انتظار دارند هزاران کلمه را در زمانی غیر معقول تولید کنند

از آنها انتظار یک کار بزرگ نوشتاری را در مدت کوتاه مثل یک روز انجام دهند

فقط خلاصه ای از موضویعی که قرار است بنویسند را دریافت می کنند و چیز زیادی راجعه به موضوضی که قرار است بنویسند نمی دانند

تولید کنندگان محتوا می دانند چه زمانی از عجله دست بکشند یا اگر با موضوع خاصی آشنا نیستند، از نوشتن درباره آن دوری کنند بیایید واقع بین باشیم. نوشتن محتوای عالی یک کار یک شبه نیست و عجله داشتن  در این کار ثمری برای شما نخواد داشت البته نیازی هم نیست روز ها روی آن کار کنید، اما باید با واقعیت جامعه همسو باشید تا پیام های کلیدی برند را به مخاطب برساند. اگر شما به عنوان یک تولید کننده محتوا در جایی مشغول به کار هستید و رئیس یا مدری دارید که هشیشه شمارا تحت فشار خودش میگذارد، نباید همیشه با خواسته های او کنار بیایید. تعیین مهلت های معقول برای تحویل محتوارا حق خودتان بدانید. اگر واقعاٌ میخواهید یک تولید کننده محتوای موفق باشید، باید از حق خودتان محکم و استوار دفاع کنید. باید برنامه تان را بررسی کنید و اعلام کنید که تولدی هر محتوا چقدر زمان میبرد شما حتماً حق چنین کاری را دارید فریلنسر ها یا دور کار ها هم مجبور نیستند همیشه به درخواست کارفرما پاسخ مثبت دهند. اگر مقلاً نمی توانید در حوزه مالی تولید محتوا کنید، این درخواست را با احترام رد کنید . تمام!

2. از کارفرما توضیح بخواهید و از آن سوالات خود رابپرسید

به عنوان تولید کنندگان محتوا چند بار تا به الان بدون آگاهی درباره یک موضوع شروع به تولید محتوا کرده اید؟ نوشتن یک مطلب معمولی و حفظ ظاهر آراسته کار آسان است، اما تولید کنندگان محتوا این روش را اشتباه بزرگی می دانند. اگر شما از هدف محتوا مطمئن نیستید، از کارفرما توضیح بخواهید و از آن سوال بپرسید. تولید کنندگان موفق محتوا هرگز از سوال پرسیدن نمی ترسند و وسالات خود را ارز کارفرما می پرسند و ارز او میخواهند که اطلاعات کافی در رابهط با حوزه کاری خودش در اختیار تولید کننده آن محتوا قرار دهد وگرنه شما چطور میخواهید در مورد اون موضوع بنویسید باید در موردآن حوزه کاری اطلاعات مناسبی مثل مخاطبان هدف و انتظارات آنها و غیره را بدانید تا بتوانید یک تولید کننده محتوای خوب باشید و یک محتوای خوب تولید کرده و به کارفرمای خود ارائه دهید هرگز از سوال پرسیدن نترسید و اقدام کنید برای دریافت بیشتر دانش و اطلاعات در مورد اون حوزه کاری و این را در درون خود تبدیل به یک عادت کنید.

پیشنهاد می کنیم از صفحه ی سئو در اصفهان دیدن فرمایید.

3. به سمت فرای انتظارات و فراتر از آن

آیا شما آماده هستید که از انتظارات فراتر بروید و خود را ارتقا دهید؟ تولیدکنندگان موفق محتوا همیشه این تلاش اضافی را انجام می دهند و می دانند همیشه راهی برای بهتر شدن وجود دارد. پس، از انتظارات نه تنها کوتاه تر نمی آینند بلکه فراتر از آن هم فتح می کنند با اصلاح دقیقی تبلیغ ها و آکهی های خود ، تحقیق کامل درباره موضوعات و ارائه نکات جالب، تا حد ممکن محتوایتان را جذاب کنید. تسلط خود را در این حوره ها را نشان دهید و با ارائه مطالب اختصاصی که در توان و پتانسیل همه نیست، مخاطبان خود را با محتواهایتان شگفت زده کنید و آن ها را برای مخاطبان خود جذاب کنید این نکته را بدانید که مشتریان و رئیس ها همیشه انتظار یک محتوای خوب و عالی را دارند اما وقتی محتوای شگفت انگیز برای شان تولید می کنید میتوانید آنها را شگفت زده کنید

4. شبکه‌سازی کنید

شبکه سازی یک امر مهم در تولید محتواست احتمالاً تولیدکنندگان محتوا به شما می گویند که بخش بزرگی از موفقیت های نویسندگی آنها به خاطر مربیانشان و شبکه سازی با آن ها است. آنها از بزرگان یاد می گیریند و می آموزند ، نصیحت های آنها را جدی میگیرند، موفقیت آنها یعنی آن استادان را میبینند و آنهارا به خاطر می سپارند. پس اکر کارتان را از دایره محدود آشنایان  آغاز می کنید، به گروه های رسانه های احتماعی می پیوندید وی یا خودتان شبکه سازی را انجام می دهیدف باید قبیله سازگار با خود را پیدا کنید و برای نوشتن از  آنها الهام و کمک بگیرید

5. محتوای نهایی را بررسی کنید

چند بار پیش آمده بعد از تولید یک محتوا بدون چک کردن اضافی آنرا پست کرده اید؟ اما فورا یک کامنت و نظر تند دریافت کرده اید و متوجه اشتباه خود درون محتوای تولیدی خودتان شده اید متخصصان تولید محتوا میدانند که با یک بار نوشتن و تمام کردن آن نوشتن تولید محتوا تمام نمی شود و شما باید به سراغ چک کردن محتوای خود هم بروید پس بهتر است کار های زیر را انجام دهید

بررسی دیکته

بررسی دستور زبان

بررسی خوانا بودن متن

بررسی احتما سرقت ادبی یا تقلید از دیگران

بررسی تعداد کلمات و کلمات کلیدی

بررسی مرتبط بودن هشتگ های هر پست

و غیره

بررسی محتوای نهایی شما فقط به نکات املایی ختم نمی شود. این کار باعث میشود همه، شما را یک نویسنده معتبر بدانند، نه فردی که فقط می خواهد کارش را تمام کند. برای تبدیل شدن به تولید کنند موفق محتوا حتما باید به این نکته توجه کنید.

زمانی که هر روز برای تولید محتوای با کیفیت و فوق العاده تلاش می کنید و عادت های مهمی و مفیدی در خود ایجاد می کنید  مسیرتان برای تبدیل شدن بیک تولید کننده فوق العاده محتوا هموار میشود پس مطالب این مقاله را در فرایند تتولید محتوا و در استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود لحاظ کنید، به یک نویسنده حرفه ای تبدیل کنید خودتان را و همیشه برای خوشحال کردن مخاطبان خود حرکت کنید و قدک های بزرگ بردارید.

پیشنهاد می کنیم از صفحه ی طراحی سایت در اصفهان دیدن فرمایید

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=9543
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546