قوانین طراحی صفحه فرود مناسب تبلیغات

قوانین طراحی صفحه فرود مناسب تبلیغات

قوانین طراحی صفحه فرود مناسب تبلیغات

قوانین طراحی صفحه فرود خوب و گیرا را در اینجا یاد میگرید تا بتوانید بهتر از قبل صفحه فرود خودتان را طراحی کنید و از آن استفاده کنید.

این را بدانید که یکی از راه های جذب مخاطب داشتن وب سایت است شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی سایت در اصفهان سر بزنید. اگر میخواهید که مخاطب خود را در صفحه فرود به اقدام کردن ترغیب کنید باید محتوا و چیدمان صفحه فرود شما به شکلی باشد که نمایشی از یکپارچگی برند شما باشد. صفحه فرود شما باید شامل یک فرم عضویت باشد تا کسانی که به وب سایت شما علاقه مند شده اند به منم آن فرم در سایت شما عضو شوند.

شما بدین شکل علاقه مندان سایت خودتان را تولید می کنید. شما باید برای بهبود این صفحه با روش طراحی و تولید محتوای جذاب آشنا باشید که مردم جذب محصول ها یا خدمت های شما شوند تا برای بدست آورد آن خدمت یا محصول آن فرمی که شما قرار داده بودید را پر کنند. برای اینکه بتوانید نتایج بهتری از صفحه فرود خود جذب کنید می توانید از این 10 قانون پیروی کنید.

1.قانون اول از قوانین طراحی صفحه فرود : روی یک هدف خاض تمرکز خود را بگذارید

شما می بایست بر مبنای انتظار خودتان از بازدیدگنندگان یک هدف خاص داشته باشید. برای مثال اگر هدف شما تولید علاقه مندان است، از بازدیدکنندگان خود چه انتظاری دارید؟ پر کردن فرم عضویت اقدامی است که ممکن است شما از مخاطب ها و بازدیدکنندگان سایت خود انتظار دارید انجام دهند. بیایید و قبل از اینکه صفحه فرود خودتان را طراحی کنید از خودتان بپرسید که چه انتظاری از کاربر ها و مخاطب های این صفحه دارید و دوست دارید که بازدیدکنندگان آن صفحه چه اقدامی انجام دهند؟ چیزی که به ذهنتان رسید را به یاد داشته باشید این تنها موضوعی است که باید در این صفحه درباره اش صحبت کنید و تنها اقدامی است که بازدید کنندگان صفحه شما می توانند انجام دهند.

2: قانون دوم از قوانین طراحی صفحه فرود : پیام های مهم را در اول صفحه قرار دهید

شما اگر میخواهید که مخاطب مهم ترین پیام شما را بخواند پس بهتر است آن را در اول صفحه فرود خودتان قرار دهید تا مخاطب به محض اینکه وارد صفحه فرود شما شد بتواند آن پیام را بخواند و لازم نداشته باشد که بخواهد صفحه فرود شما را اسکرول کند تا به مهم ترین پیام شما برسد. شما باید مهمترین پیام خودتان را در بالای صفحه فرود خودتان قرار دهید که مخاطب شما بازدیدکننده سایت شما، کاربر سایت شما آن را از دست ندهد و بتواند آن پیام مهم شما را بخواند و به همین شکل در ادامۀ صفحه فرود قدرتمندترین پیام هارا قرار دهید تا مخاطب آنها را بخواند و در بخش بعدی سعی کنید که اطلاعات تکمیلی مهم را قرار دهید. سعی کنید که حتما پیام های قدرتمندی برای مشتاق کردن مخاطب به اقدام قرار دهید و آن را مدام تکرار کنید تا بازدیدکنندگان سایت شما را جذب کند و شما بتوانید از طرف آنها یک اقدام دریافت کنید.

3.  قانون چهارم: عنوان خودتان را جذاب کنید و بنویسید

مهم ترین سوالی که مطرح کردید آن هم در تبلیغات خود چه بود است؟ عنوان صفحه فرود شما باید به آن سوال جواب دهد. این سوالی است که تقریبا می توان گفت که هر مشتری احتمالی وقتی وارد صفحه فرود شما می شود از خود بپرسد سوال این است که ( چه مزیتی برای من دارد؟) شما می بایستی به طور واضح و کوتاه به این سوال جواب بدهید.

مخاطب های شما، کاربر های سایت شما، و بازدیدکنندگان سایت شما باید زمانی که وارد صفحه فرود شما شدند این موضوع را سریع درک کنند که مطالبی که در صفحه فرود شما قرار دارد می تواند مشکلشان را حل کند و اگر شما دعوت به اقدامی در صفحه خود قرار داده باشید مثل فرم های عضویت اگر آن را پر کنند راه حلی که مدت ها در جستجویش بوده اند را می توانند در صفحه فرود شما به دست بیاورند و از اطلاعات صفحه شما می تواند استفاده کند.

4. قانون چهارم: برای مخاطب های هدف خود مزیت های خاصی در نظر بگیرید

این مطلب جالب است بدانید که مصرف کنندگان به برندها و شرکت ها اهمیتی نمی دهند. آنها تنها به این نکته توجه می کنند که آن برند یا شرکت معروف چطور می تواند مشکلشان را در زمان کمتر و هزینه کمتر حل کند و زندگیشان را آسان تر و بهتر کند. با توجه به همین نکته ای که خواندید شما باید طوری صفحه فرود خودتان را طراحی کنید که به مزایایی اشاره کنید که خریداران احتمالی با خرید کردن از شما و خرید محصول یا خدمات شما زندگیشان از آن بهره‌مندخواهند شد.

به این سوالات بهتر است که پاسخ بدهید اول آیا خرید این محصول یا خدمت ها از شما باعث می شود که مخاطب در وقت و پول خودش صرفه جویی کند؟ دوم میزان اضطرابشان را چطور ؟ آن را هم کمتر می کند و آرامش را به آن ها می دهد؟ ذهنشان را آرام می کند؟ سومین سوال آیا با کمک محصول یا خدمت شما می توانند مشتری های بیشتری را دریافت کنند و مخاطب های آن ها بیشتر شود؟ سوال چهارم درآمدشان چطور؟ با محصول و خدمت شما درآمدشان افزایش پیدا می کند؟ شما باید از این نکته آگاهی پیدا کنید که مخاطب های شما کاربر های شازدیدکنندگان.شما از مزایایی که محصول یا خدمت شما دارد به خوبی آگاه می شود.

5.قانون پنجم: آن ویژگی های مطلوب محصول خود را توضیح دهید.

به این سوال پاسخ دهید که مطلوب ترین ویژگی محصول شما یا خدمت شما چیست؟ این را بدانید که اشاره شما به مزایا محصول میزان فروش شما را بیشتر می کند. اشاره شما به ویژگی های محصول و خدمت شما ثابت می کند که محصول یا خدمت شما این مزایا را دارد و می تواند برای مخاطب شما این مزایا را ارئه دهد. سعی کنید که از ویژگی های مطلوب محصول یا خدمت خود فهرستی تهیه کنید و طبق آن بهترین ویژگی های محصول خودتان را در صفحه فرود خود قرار دهید تا بتوانید به مخاطب خود اثبات کنید که محصول و خدمت شما مزایایی که گفتید را دارا است.

6. به شکلی شفاف از مخاطب دعوت به اقدام کرده و آن را تکرار کنید.

از قوانین طراحی صفحه فرود دعوت از مخاطبان برای انجام اقدام و عملی به کمک فرآیندهایی مانند تخفیفات و یا جایزه دادن می باشد.

وقتی مخاطب شما، بازدید کننده سایت شما وارد سایت شما می شود و وارد صفحه فرود سایت شما می شود دوست دارید چه واکنشی از طرف کاربر خود ببینید؟ دوست دارید که کاربر سایت شما چه اقدامی انجام دهد؟ می شود گفت که شاید شما میخواهید که آنها فرمی که قرار داده اید تا بتوانید اطلاعات تماس را از مخاطب خود دریافت کنید را پر کنند. خب این دعوت به اقدام را شفاف و صریح از کاربر بخواهید یعنی اینکه باید دعوت به اقدام شما هم بالای صفحه و هم پایین صفحه قرار بگیرد( بخصوص زمانی که صفحه فرود شما برای دیدن کامل آن اسکرول نیاز باشد)

7.قانون هفتم: تصویر ها و ویدیو های مرتبط را در این صفحه قرار دهید

از قوانین طراحی صفحه فرود ساخت صفحه فرود مناسب قرار دادن تصویر و ویدئو در آن صفحه می باشد.

اگر میخواهید به صفحه فرود خود رنگ و رو بدهید یا اینکه پیام های مهم خود را به صورت تصویری به مخاطب خود منتقل کنید بیایید و از ویدیو ها و تصاویر استفاده بکنید. چه تصویر هایی؟ تصویر هایی مانند نمودارها، علامت ها، اسکرین شات ها، جلد کتاب های الکترونیک، اسلاید های سخنرانی، تصویر چک لیست ها و موارد دیگر می توانند اطلاعات بیشتری به مخاطب خودتان ارائه دهند، این کار ها باعث می شود که علاقه بازدیدکنندگان به محصول یا خدمت شما جذب شود، اعتمادشان را افزایش دهند و نرخ تبدیل آن ها به خریدار را بیشتر کند.

8. قانون هشتم به منظور ایجاد تجربه عالی برای کاربر، از قالب بندی های مناسب استفاده بکنید

این را بدانید که نباید هیج موردی در صفحه فرود شما حواس بازدیدکنندگان را از دعوت به اقدام شما پرت کند. پس بیایید عواملی که باعث می شود مخاطب تمرکزش بهم بریزد و نتواند درست روی دعوت به اقدام شما تمرکز کند را حذف کنید مثل نوار جست و جوی بالای صفحه و لینک ها و تصویر ها یا متن های غیر مرتبط دیگران را حذف کنید. طراحی صفحه شما باید تک ستونی و با فضای سفید زیاد باشد تا پیام های اصلی بتوانند خود را به خوبی نشان دهند. برای اینکه بازدیدکننده های سایت صفحه شما بتوانند به راحتی و آسودگی تبلیغات را بخوانند، بیایید و از فهرست های مورد و عنوان های اصلی و فرعی استفاده بکنید. در اکثر مواقع یک تصویر قدرتمند در بالای صفحه فرود قرار دهید. بهتر است این تصویر مربوط به محصول ویژه تان باشد تا بازدیدکنندگان در ازای اینکه فرم های اطلاعات تماس شمارا پر می کنند بدانند که چه چیزی قرار است دریافت کنند.

9 قانون نهم از قوانین طراحی صفحه فرود : تاییدیه های اجتماعی ارائه دهید

اگر میخواهید اعتماد مخاطب های خودتان را بالا تر ببرید می توانید این راه را امتحان کنید. یکی از راه های ایجاد اعتماد در مخاطب های سایت شما این است که در صفحه فرود خودتان تاییدیه هایی را ارئه دهید. این تاییدیه های احتماعی باعث می شود که بازدیدکنندگان مطمئین شوند محصول شما آنقدر ارزش دارد که در ازای آن آدرس ایمیل خودشان را به شما بدهند تا آن محصول یا خدمت را دریافت کنند. بازدیدکنندگان سایت شما با خود می گویند و فکر می کنند اگر افراد دیگری با محصول شما به موفقیت رسیده اند و از مزایای محصول شما استفاده کرده اند؛ پس احتمالا آن ها هم موفق خواهند شد. در نتیجه، دعوت به اقدام شما یا همان کال تو اکشن شما را قبول می کنند و فرم مورد نظر شما را پر می کنند و اطلاعات تماس خودشان را در اختیار شما قرار می دهند، (اگر فرم شما در مورد اطلاعات تماس باشد)

10. قانون دهم:فرمی را در صفحه فرود خودتان بگذارید که پر کردن آن سخت نباشد و مخاطب بتواند به سادگی آن را پر کند

اگر میخواهید مخاطب های بیشتری فرم های شمارا پر کنند  سعی کنید که این روند وارد شدن و پر کردن فرم شما بسیار آسان باشد که مخاطب بتواند به راحتی فرم شمارا پر کند. برای اینکه بتوانید نرخ تبدیل بازدید کنندگان به خریدار را افزایش دهید باید بتوانید فرمی ساده و مختصر را تولید و طراحی کنید تا مخاطب شما بتواند به راحتی آن فرم را پر گرده و اطلاعاتی که شما از آن کاربر خواسته اید را به شما بدهد که معمولا این اطلاعات تماس شامل ایمیل و شماره تلفن همراه می شود. اگر شما بخواهید که مخاطب فقط ایمیل خود را در فرم شما وارد کند بهتر می تواند نرخ تبدیل بازدیدکنندگان را به خریدار را افزایش دهید. شما با هر قسمتی که به فرم خودتان میدهید نرخ پر کردن آن را کمتر می کنید.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=10092

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست قوانین طراحی صفحه فرود مناسب تبلیغات

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546