3 دلیل فروش ناکافی وب سایت ها

3 دلیل فروش ناکافی وب سایت ها
امتیازی ندارد

چرا برخی از وب سایت ها آنطور که باید و شاید فروش ندارند و نمی توانند نظر صاحب سایت را به خود جلب کنند؟

برای همین موضوع باید رفت سراغ چند نکته مهم که ممکن است برخی از مدیران سایت ها است از آن بی خبر باشند و این ممکن است باعث شود که شما به عنوان صاحب سایت نتوانید آنطور که باید و شاید فروش خوبی را از سایت  خود تجربه کنید. حال بیایید به سراغ آن چند نکته برویم.

1. ممکن است کسی در اولین بازدید از شما خرید نکند

یکی از نکته هایی که باید به آن توجه کرد و برای آن اهمیت قائل شد این است که ممکن است که فردی وقتی از شما بازدید می کند از شما خرید نکند. ممکن است شما این تفکر را داشته باشید  که مخاطب هنگام اولین بازدید از سایت خرید انجام دهد و به شما پولی پرداخت کند و اگر این تصور را داشته باشید ممکن است که تبلیغات فراوان برای سایت خود انجام دهید تا مخاطبان بیشتری وارد سایت شما شوند تا مخاطب در همان لحظات اولیه بازدید از سایت شما خرید کند و  شما فروش بیشتری را تجربه کنید که احتمال این کار کم است و شما ممکن است که بخاطر این کار بودجه زیادی را صرف کنید و نتوانید حتی به آن اندازه ای که هزینه کرده‌اید پول دریافت کنید

شما می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد طراحی سایت به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید

پس به همین دلیلی که در بالا به آن اشاره شد یکی از اولین نکاتی که باید رعایت کنیم و برای آن ارزش قائل شویم این است که از این موضوع اطلاع پیدا کنیم که احتمال این که مخاطب شما، بازدید کننده شما از سایت در همان لحظات اولیه خریدی ممکن است انجام ندهد. پس بجای اینکه بیایید تمرکز خود را بگذارید روی این که سعی کنید به مخاطب در لحظات اولیه بازدید از سایت کالا یا خدماتی را بفروشیم سعی کنیم آن بازدید کننده را به سایت خود علاقه مند کنیم و بتوانیم از آن اطلاعات تماسش را دریافت کنیم تا بتوانیم در زمان های بعدی از این اطلاعات تماس استفاده کرده و بازاریابی خود را انجام دهیم تا فروش خوبی را داشته باشیم.

2. بالای 90 درصد از افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ممکن است هیچ گاه به سایت شما باز نگردند

موضوعی که هست و بسیار مهم است این است که تقریباً بالای 90 درصد از بازدید کنندگان سایت شما که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کنند، دیگر به سایت شما باز نگردند و شما را فراموش می کنند، به طور مثال اگر در روز شما 100 بازدید کننده داشته باشید ممکن است که حدود نود نفر آنها بعد از خروج از سایت دیگر به سایت شما باز نگردند و سایت شما را فراموش کنند. پس نمی شود انتظار این را داشت که ما در این حالت فروش خوبی را تجربه کنیم.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات درباره سئو سایت به صفحه سئو در اصفهان مراجعه کنید.

اگر برای سایت خود تبلیغاتی انجام دهیم تا مخاطبان بیشتر وارد سایت ما شوند مانند این است که شما صاحب یک فروشگاه واقعی هستید و افرادی را با تبلیغات برای بازدید از فروشگاه خود دعوت می کنید بیایید فرض کنیم که فروشگاه شما در یکی از بهترین نقاط شهر تهران است و افرادی می آیند از ویترین فروشگاه شما بازدید می کنند و بر می گردند و دیگر هیچ گاه به فروشگاه شما برنمی گردند. پس باید به همین دلیل کاری باید انجام دهید که تا بتوانید زمانی که مخاطب شما وارد سایت می شود و از سایت شما بازدید می کند بتوانید از آن بازدید کننده اطلاعات تماسش را دریافت کنید که بهترین نوع اطلاعات تماس می شود شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل تا بتوانید در زمانی دیگر با آن فرد از طریق اطلاعات تماسش ارتباط برقرار کنید و شما بعد از دریافت اطلاعات تماس می توانید خودتان جلو بیایید و با آن فرد ارتباط برقرار کنید و بازاریابی خود را انجام دهید.

3.برخی از بازدیدکنندگان سایت زمان دیدن سایت و صفحه محصول ، به آن نیازی ندارند

ممکن است کاربر شما نیاز به کالایی که شما دارید داشته باشد و در زمانی که از سایت شما دیدن می کند قصد استفاده از آن را نداشته باشد پس در این هنگام از شما خرید نمی کند و این قدرت صاحب وب سایت است یعنی شما که بیایید و در زمان مناسب با آن فرد ارتباط برقرار کنید تا بتوانید کالای خود را  بفروشید یا اینکه کاری کنید که مخاطب شما اطلاعات تماس شما را از سایت بردارد و در زمانی که قصد استفاده از آن کالا را داشت  با شما ارتباط برقرار کند.

شما می توانید با راه اندازی یک سیستم کاملاً خودکار کار خود را بسیار آسان کنید. سیستمی بسازید که ترافیک برای شما ایجاد کند ود افراد زیادی به وب سایت شما مراجعه کنند و این هنر شما است که طوری آن سیستم را طراحی کرده باشید تا هنگامی که مخاطب از سایت شما بازدید می کند اطلاعات تماس آن فرد را بتوانید دریافت کنید تا در اقدام بعدی با سرویس های پیامکی یا همان اس ام اس مارکتیگ و ایمیل مارکتینگ بتوانید به صورت خودکار کار بازاریابی خود را برای این افراد شروع کنید.

پس با ساخت یک سیستم خودکار برای ایجاد ترافیک، و بعد از آن جذب اطلاعات بازدیدکنندگان سایت شما و در آخر کار ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ روی این بازدید کنندگان می توانید در آمد خوبی را از وب سایت خود داشته باشید

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=9749
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546