روش های تبلیغات اینترنتی

روش های تبلیغات اینترنتی
امتیازی ندارد

از آن جایی که قدرت اینترنت برای جذب کاربر ، مشتری یا مخاطب بر هیچکس پوشیده نیست. این روزها همه به دنبال پیدا کردن بهترین روش های تبلیغات اینترنتی هستند.همه ی کسب و کارها برای داشتن یک تبلیغ اینترنتی موثر لازم است تا با تمام روش های تبلیغات اینترنتی آشنا بشوند.سپس از بین آن ها یک یا چندین روش که مناسب با شغل آن هاست را انتخاب بکنند. از همین رو ما در این مقاله به بررسی بهترین روش های تبلیغات اینترنتی می پردازیم و در مورد چگونگی کارکردهای آن صحبت خواهیم کرد.

مهم ترین روش های تبلیغات اینترنتی عبارت اند از :

  1. Pay Per Click / تبلیغات کلیکی
  2. SEM/  تبلیغات در موتورهای جست و جو
  3. Advertising On Social Network / تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  4. Banners / تبلیغات از طریق بنر
  5. Pop up / تبلیغات از طریق پاپ آپ
  6. Advertising On Blogs / تیلیغات در وبلاگ ها
  7. Advertising On Cell Phone / تبلیغ در تلفن های همراه
  8. E-mail Marketing / بازاریابی از طریق ایمیل
  9. Video Advertising / تبلیغات از طریق ویدیو
  10. Re marketing or Re Targeting Advertising / تبلیغات از روش ریمارکت یا ری تارگت کردن
  11. Native / تبلیغات همسان
  12. Digital Signage / تبلیغات از طریق ساینیج
  13. Application Advertising / تبلیغات از طریق اپلیکیشن
  14. Application Installation Advertising /  تبلیغات از طریق نصب کردن اپلیکسشن
  15. Advertising Reporting / تبلیغات از طریق رپورتاژ آگهی
  16. Fix Advertising / تبلیغات فیکس
  17. Side Bar / تبلیغات از طریق ساید بار
  18. Light Box / تبلیغات از طریق لایت باکس
  19. Content Advertising / تبلیغات از طریق محتوا
  20. Hover Advertising / تبلیغات آویزان
  21. Textual Advertising /  تبلیغات متنی

تمام موارد گفته شده در بالا انواع روش های تبلیغات اینترنتی هستند. که در ادامه به تفصیل به بررسی هر کدام از آن ها می پردازیم.

  • یکی از کارآمد ترین انواع تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات کلیکی است.

با جسن و جو در اینترنت شما با شرکت هایی آشنا می شوید که تبلیغات PPC یا Pay Per Click  انجام می دهند.در واقع این شرکت ها تبلیغات کسب و کار شما را با روش کلیکی در اینترنت تبلیغ کرده و باعث آشنا شدن مخاطب با کسب و کار شما خواهد شد. این شرکت ها به ازای هر کلیک که بر روی لینک تبلیغات شما می شود از شما هزینه دریافت می کند. به این روش Pay Per Click  می گویند که بعنای پرداخت پول به ازای هر کلیک است.

تخلف در تبلیغات کلیکی :

برخی اوقات شرکت هایی که تبلیغات کلیکی انجام می دهند به کارمندان خود حقوق می دهند تا روی تبلیغات سفارش شده کلیک کرده و از سایت بازدید کنند.

  • تبلیغات از طریق موتورهای جست و جو یکی دیگر از انواع تبلیغات اینترنتی است.

می توان گفت که تبلیغات به وسیله موتورهای جست و جو یکی از متداول ترین روش های تبلیغات اینترنتی است . شما می توانید از Google Ad word برای تبلیغات استفاده کنید. البته استفاده از این غول عظیم فناوری به دلیل رقابت زیاد هزینه ی بالایی به دنبال دارد.

مزایایی این روش از تبلیغات را می توان اینگونه بیان کرد:

  1. بهبود وب سایت کسب و کار شما
  2. نشان داده شدن تبلیغات شما در نتیجه جست دو جو هایی که کاربران شما انجام می دهند.
  3. دسترسی پیدا کردن راحت مخاطبان به شما
  4. دریافت کردن ترافیک وب
  5. آگاهی پیدا کردن از نام تجاری یا برند شما در کوتاه ترین زمان ممکن.

برای این روش تبلیغ از انواع روش های تبلیغات اینترنتی که معمولا از طریق تبلیغات کلیکی انجام می شود. آگهی کسب و کار شما باید دارای یک عنوان خوب و توضیحات مختصر و مرتبط و دارای کلمات کلیدی باشد. مقدار کلمات مجاز 25 کارکتر در عنوان ، 70 کارکاکتر در متن و 35 کاراکتر در URL است.

در این نوع از تبلیغ شما باید کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را در آگهی ها استفاده کنید . تا زمانی که مخاطب کلمات کلیدی انتخاب شده توسط شما را سرچ می کند وبسایت شما به ان ها نمایش داده شود.

  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک روش رایج از انواع روش تبلیغات اینترنتی است.

چشم پوشی کردن از قدرت و نفوذ شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره و کسب و کار ما کار عاقلانه ای نیست. هرکدام از شبکه های اجتماعی نامبرده شده در زیر بسته به کار و محتوایی که دارند می توانند به ما در داشتن تبلیغات موثر کمک کنند.

شبکه های مجازی رایج عبارت اند از :

  1. اینستاگرام
  2. یوتویوب
  3. فیسبوک
  4. توییتر
  5. لینکدین
  6. تلگرام

برای انتخاب شبکه مجازی مناسب با کسب و کارتان شما باید بررسی کنید که مخاطبان و مشتریان شما در کدام یک از شبکه های مجازی نام برده شده در بالا بیشتر فعالیت دارند.

فراموش نکنید که تبلیغات در شبکه های اجتماعی باید با هدف و برنامه ریزی شده انجام شود. برای دستیابی به نتیجه بهتر از تبلیغات باید از کمپین تبلیغاتی مناسب با کسب و کارتان استفاده کنید.

  • یکی دیگر از انواع روش های تبلیغ های اینترنتی تبلیغات بنری است.

تبلیغات اینترنتی جزء اولین و قدیمی ترین انواع روش های تبلیغات اینترنتی بود. به همین دلیل این روش مدت ها است که اشباع شده و کاربران کمتری به آن توجه می کنند. در نتیجه امکان دارد شما نتیجه دلخواهتان را از این نوع تبلیغ دریافت نکنید.

در این نوع روش تبلیغ مورد نظر در یک قالب با اندازه استاندارد ( این استاندارد توسط یک شرکت تبلیغاتی آمریکایی به نام Interactive Advertising Bureau یا آی.ای.بی مشخص می شود.) و طرح های گوناگون در قسمتی از سایت قرار می گیرد تا در معرض دید باشد. اگر کاربر سایتی که تبلیغ شما در آن قرار گرفته است بر روی بنر شما کلیک کند به سایت شما انتقال داده خواهد شد.

یک وب سایت می تواند در هر صفحه اش یک یا چند بنر داشته باشد. کاربر سایت نیز برای کسب اطلاعات بیشتر روی آگهی که توجه اش را جلب کرده کلیک می کند.

انواع بنر مورد استفاده در سایت ها عبارت اند از :

  1. گیف GIF
  2.  فلش Flash ( حجم بالاتر نسبت به بقیه بنر ها دارد.)( ممکن است این نوع بنر دارای قابلیت های تعاملی و صدا نیز باشد.)
  3. تصویر ثابت
  4. تصویر متحرک

همانطور که در بالا به آن اشاره شد میزان کارایی این نوع تبلیغ نسبت به انواع روش های تبلیغات اینترنتی به دلیل اشباع شدن ، توجه کم کاربر و قدیمی بودن کاهش یافته است. بنابراین تا اینجا مقاله دو روش قبلی یعنی تبلیغات کلیکی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی کاربردی تر هستند.

  • آزاردهنده ترین نوع تبلیغات ، تبلیغات از طریق پاپ آپ :

همه ی ما بارها و بارها هنگام استفاده از اینترنت با تبلیغات پاپ آپ رو به رو شده ایم.این روش در گذشته یکی از کارآمدترین روش های تبلیغاتی اینترنتی بوده است. اما این روز ها نه تنها محبوبیتی ندارد بلکه کاملا آزاردهنده است.

تبلیغات پاپ آپ در واقع همان صفحاتی هستند که به صورت ناخواسته زمانی که ما یک وب سایت را باز می کنیم برای ما نمایش داده می شود.از آن جایی که این نوع تبلیغات برای مخاطب مزاحمت ایجاد می کند برخی از مرورگر ها این گزینه را در اختیار کاربران قرار داده تا تبلیغات پاپ آپ را بلاک کنند .

اما با این حال برخی از سایت ها از جمله سایت هایی که خدماتی را به مخاطب ارائه می کند یا سایت محتوای خاصی تولید می کند از این روش برای موارد زیر استفاده می کنند:

  • پیشنهاد اشتراک رایگان در خبرنامه ها
  • ارسال به روز ترین محتواها به کاربران
  • اطلاع رسانی جشنواره ها و تخفیفات

Pop-Under چیست؟

پاپ آندر در واقع یک نوع پاپ آپ است با این تفاوت که صفحه تبلیغات به جای اینکه روی سایت باز شود ، در یک صفحه زیر آن باز می شود به این صورت که کاربر بعد از بسته شدن مرورگر با آن رو به رو می شود.

استفاده از این روش شاید در شروع کار هر کسب و کاری مفید باشد اما اگر به صورت طولانی مدت استفاده شود باعث آسیب به بهینه سازی سایت (سئو) می شود.

رشد سریع رتبه در سایت و ارزان قیمت بودن دو دلیلی است که اکثر کسب و کار ها در شروع کار برای تبلیغات از این روش استفاده می کنند.

  • تبلیغات در وبلاگ ها یک نوع دیگر از تبلیغات اینترنتی است.

برعکس بقیه انواع روش های تبلیغات اینترنتی این روش به صورت غیر مستقیم انجام می شود. در این روش معمولا خدمات یا محصوب در طی تعریف یم داستان یا حین صحبت در مورد یک تجربه به مخاطب ارائه خواهد شد.

روش تبلیغ در وبلاگ یک روش نسبتا جدید است که اکثر کسب و کارها که با روش های قدیمی تبلیغ می کنند هنوز به اهمیت آن پی نبرده اند.

معمولا این روش از تبلیغات توسط بلاگر ها انجام می شود . آن ها به ازای پرداختی که دریافت می کنند محصول یا خدمات شما را معرفی می کنند. این پرداخت همیشه پول نیست. گاهی اشتراک استفاده از یک خدمات یا دریافت یک محصول به صورت رایگان می تواند پرداخت محسوب شوند.

برای گرفتن نتیجه بهتر از این نوع تبلیغ بهتر از از بلاگری که در زمینه کسب و کار شما در حال فعالیت است بخواهید تا خدمات یا محصول شما را معرفی کند.

یکی دیگر از روش های تبلیغات اینترنتی تبلیغ در تلفن های همراه است :

از آن جایی که همه ی ما در طول روز چندین بار تلفن های همراه خود را چک می کنیم استفاده از تبلیغ در تلفن همراه می تواند یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ است. استفاده از این نوع تبیلغ باعث می شود که کسب و کار شما با سریع ترین رسانه در حال رشد تطبیق داده شود. شما می توانید با ریسپانسیو کردن تبلیغات می توانید باعث بهبود سئو سایت کسب و کارتان بشوید.

  • بازاریابی از طریق ایمیل ، از دیرباز تا کنون :

علی رقم اینکه ایمیل مارکتینگ یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات اینترنتی است در عین حال یکی از مطمئن ترین روش ها نیز است. تاریخ استفاده از این روش دقیقا به زمانی که ایمیل ایجاد شد باز می گردد.

در این روش از تبلیغات نهادها ، شرکت ها ، کسب و کارها ، سازمان ها پیام یا آگهی خود را به وسیله ایمیل به دست مخاطبانی که از قبل ایمیل آن ها جمع آوری شده است می فرستد.

بعضی از شرکت های تبلیغات و بازاریابی ابتدا یک بانک اطلاعاتی از ایمیل ها جمع آوری میکند. سپس در ازای گرفتن پول آگهی و ایمیل شما را برای هزاران ایمیل جمع آوری شده ارسال می کند.

تبلیغات ایمیلی یک روش مطمئن برای حفظ و افزایش مشتریان وفادار است که اکثر طراحان تبلیغات با استفاده از آن به هدف های مورد نظرشان می رسند. اپل یکی از بزرگ ترین کمپانی هایی است که همیشه از این روش تبلیغات استفاده می کند.

ارزان قیمت بودن و تاثیر در بازگشت سرمایه دو دلیل عمده ای است که طراحان تبلیغات از این روش برای تبلیغ استفاده می کنند.

  • تبلیغات از طریق ویدیو یکی از پرمخاطب ترین روش های تبلیغات اینترنتی کسب و کار است.

کاملا مشخص است که یکی از محبوب ترین و پربازدید ترین محتوا ها در اینترنت محتوای ویدئویی است. از آنجایی که این نوع از محتوا تقاضا بالایی دارد یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ محصول یا خدمات تبلیغ آن در یک ویدئو است.

سایت های مخصوص به اشتراک گذاری ویدئو عبارت اند از :

  1. Aparat
  2. Daily Motion
  3. You Tube

از آن جایی که استفاده از ویدیو در تبلیغات باعث ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب می شود.شما با استفاده از تبلیغ محصول یا خدمات به صورت ویدیو باعث می شوید که مخاطب نام برند و یا کسب و کار شما را به راحتی در حافظه خود نگه دارد.

یوتویوب یکی از بزرگ ترین پایگاه های دنیا برای نمایش تبلیغات ویدئویی است.استفاده از یوتویوب نه تنها باعث نمایش ویدئو شما می شود.بلکه بر روی سئو سایتتان نیز تاثیرگذار است.

انواع تبلیغات ویدئویی :

  • ویدئوها در صفحات مختلف وب
  • ویدویی که یک بخش از بنر پیشرفته فلش است.
  • قرار گرفتن در ابتدا ، انتها ، یا میانه فیلم و سریال ها
  • قرار گرفتن در سایت های مختلف مخصوص ویدئو
  • استراک در شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات از روش ریمارکت یا ریتارگت کردن:

اگر بخواهیم این روش ، از انواع روش های تبلیغات اینترنتی را در یک جمله بیان کنیم. طراحان تبلیغات با استفاده از این روش باعث می شوند کاربرانی که قبل تر از سایت بازدید کرده اند تبدیل به مشتری بشوند. زیرا با استفاده از این تکنیک تبلیغات برند شما را به کاربرانی که قبلا بازدید کننده سایت بوده اند نشان خواهد داد. در واقع توجه این روش بیشتر بر روی بازگشت سرمایه است.

در روش ریمارکت تبلیغات تنها به کسانی که به سایت وارد شده اند و در واقع مشتریان بالقوه محسوب می شوند نشان داده خواهد شد. زیرا واضح است که فروش محصول یا خدمات به کسانی که با کسب و کار شما آسنا است به مراتب آسان تر از فروش آن به کسانی است که کوچکترین شناختی به شما و کسب و کارتان ندارند.

چند نکته در مورد ری مارکتینگ و ری تارگتینگ :

  • اگر مشتریان و کاربران زیادی بدون خرید محصول و خدمات شما سایتتان راترک می کنند بهترین روش برای بازگشت مشتری ری مارکتینگ کردن است.
  • اگر استفاده از ری مارکتینگ به صورت ضعیف انجام شود، نتیجه عکس به همراه خواهد داشت.
  • این روش به افزایش فروش کمک خواهد کرد.
  • این روش قدم بزرگی برای معرفی کسب و کار بر می دارد.
  • گوگل برای ریمارکتینگ هزینه اضافی نمی گیرد . ( هزینه با هزینه پرداخت به ازای هر کلیک برابر است.
  • یکی از انواع روش های تبلیغات در اینترنت تبلیغات همسان است.

یکی از انواع روش های تبلیغات اینترنتی که موجب رضایت مشتریان نیز است ، روش تبلیغات همسان است.

در این روش اعتماد کاربر به وسیله راه حل هایی که برای مشکلاتش به او داده می شود ، جلب می شود. برای ارائه این راه حل ها راه های گوناگونی وجود دارد که رایج ترین آن ها شروع بلاگ است.

شما به عنوان بلاگر باید در بلاگی که راه اندازی کرده اید در مورد موضوعات مختلف مرتبط با کسب و کارتان صحبت کنید. و بعضا درباره مشکلات مختلف مخاطبان راه حل ارائه کنید. شما برای از دست ندادن اعتماد مخاطبان نسبت به خودتان و وبلاگتان نباید از وبلاگ صرفا برای تبلیغ محصول یا خدمات استفاده کنید.

  • تبلیغات از طریق ساینیج ، راه حلی برای جلب توجه مخاطب :

این نوع روش از انواع روش های تبلیغات اینترنتی هیچ تاریخ خاصی برای شروع در ایران ندارد و به آهستگی وارد ایران شد. دیجیتال یاسنیج در واقع شکل پیشرفته و مدرن بیلبوردهای سنتی است.

محل های استفاده بنر عبارت اند از :

  • بر روی بیلبورد ها
  • بر روی MUPI ها
  • در دریچه های نمایش
  • روی باجه های تلفن
  • خودپردازها

به طور کلی هر کجا در شهر که صفحه نمایشی وجود داشته باشد محلی برای استفاده از بنرهای تبلیغاتی و بیلبوردها هستند.

مهمترین دلیلی که بسیاری از کسب و کارها ، نهاد ها و سازمان ها از این روش برای نمایش بنرهایشان استفاده می کنند. توانایی این روش در جلب توجه مخاطبین هدف مخصوصا در ساعت هایی که جذاب نیستند و اکثر با خستگی روز دست و پنجه نرم می کنند.

  • تبلیغات از طریق اپلیکیشن ، یکی از مدرن ترین روش ها در تبلیغات اینترنتی است.

از آن جایی که هر روز به تعداد اپلیکیشن ها چه در سیستم عامل Android و چه در سیستم عامل IOS اضافه می شود. همچنین رشد تعداد کاربران تلفن در سال های گذشته بسیار چشمگیر بوده است. در نتیجه صاحبان هر اپلیکشن به فکر درآمد زایی از اپلیکیشن هایشان به واسطه نصب آگهی در آن ها افتاده اند.

این نوع از تبلیغات بیشتر کارایی را برای نصب اپلیکیشن های دیگر روی تلفن های همراه دارد.

  • تبلیغات از طریق نصب کردن اپلیکسشن ، یکی دیگر از مدرن ترین انواع تبلیغات اینترنتی است.

امکان دارد بعضی افراد این دو روش از روش های تبلیغات اینترنتی ( تبلیغات از طریق اپلیکیشن و تبلیغات از طریق نصب کردن اپلیکیشن ) را یکسان بدانند. در حالی که این دو نوع تبلیغات کاملا متفاوت هستند.

همانطور که بالاتر در مورد آن صحبت شد. در تبلیغات از طریق اپلیکشن ، تبلیغ شما داخل اپلیکیشن های مختلف قرار می گیرد. در حالی که منظور از تبلیغات از طریق نصب اپلیکیشن منظور تبلیغ در App Store و Google Play است.

برای انجام تبلیغات در دو پلتفرم نام برده شده در بالا باید از Google Ads استفاده کنید.

  • تبلیغات از طریق رپورتاژ آگهی ، یک نوع دیگر از روش های تبلیغات اینترنتی است.

معمولا افراد فکر می کنند که بین ریپورتاژ آگهی و سایر محتواهای متنی تفاوتی وجود ندارد. در حالی که تفاوت ریپورتاژ متنی با سایر محتواهای متنی در این است که این نوع محتوا با هدف تبلیغاتی نوشته می شود. محتوا این نوع روش تبلیغاتی معمولا به صورت گزارش های مختلف و خبرهای تبلیغاتی بر روی وب سایت های مختلف از جمله وب سایت شرکت ها و سازمان های مربوطه ، وبسایت های خبری ، مجلات اینترنتی قرار می گیرد.

  • تبلیغات فیکس در وب سایت ها یکی دیگر از روش های تبلیغات اینترنتی است.

منظور از تبلیغات فیکس در واقع همان آگهی های تبلیغاتی هستند که ما با باز کردن یک صفحه اینترنتی در بالا یا پایین آن می بینیم. این آگهی ها تا بستن آن صفحه از وب سایت در جای خود باقی می مانند.

مزیت های استفاده از تبلیغات فیکس عبارت اند از :

  • افزایش ورودی به وب سایت ها
  • جلب توجه کاربران وب سایت
  • معرفی محصول یا خدمات
  • برندینگ کسب و کار
  • نصب کردن اپلیکیشن
  • ثبت نام در وب سایت ها
  • دانلود
  • افزایش فروش
  • تماس از سمت مشتری
  • ارتقا رتبه در گوگل
  • جمع آوری لید یا سرنخ های با کیفیت
  • باز گرداندن مشتری های از دست رفته
  • قدرت اثر گذاری بالا
  • تبلیغات از طریق ساید بار یک روش تفریبا قدیمی از روش های تبلیغات اینترنتی است.

همانطور که از اسم این روش مشخص است.آگهی های شما در دو گوشه چپ و راست صفحه قرار می گیرد. آگهی های ساید بار حتی در زمان اسکرول موس ثابت می مانند.آگهی های شما در این روش معمولا در وب سایت های مرتبط با کسب و کار شما قرار می گیرد.

مزیت های استفاده از سایدبار عبارت اند از :

  • معرفی محصول
  • معرفی خدمات
  • افزایش ورودی به وب سایت
  • هدایت کاربر برای ثبت نام در سایت
  • جلب نظر کاربران وب سایت
  • تبلیغات از طریق لایت باکس یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است.

لایت باکس به خاطر قدرتی که در اثرگذاری دارد یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین محسوب می شود.تبلیغات لایت باکس به محض ورود کاربر به صفحه در یک سایز استاندارد در مرکز صفحه نمایان می شود. به همین دلیل است که این روش پتانسیل بالایی در جلب توجه مشتری دارد.

مزیت های استفاده از لایت باکس عبارت اند از :

  • قدرت بالا در برند سازی
  • اثر گذاری بالا
  • پتانسیل جلب توجه مشتری
  • افزایش وردی با سرعت بالا
  • دریافت اطلاعات کاربران وب سایت
  • اطلاع رسانی آسان
  • هدایت کاربر برای ثبت نام در سایت
  • چت
  • دانلود
  • تبلیغات از طریق محتوا یکی از رایج ترین روش های تبلیغات اینترنتی است.

معمولا هر وب سایت برای کسب جایگاه بهتر در گوگل در رابطه با موضوع وب سایت در ماه چند مقاله مرتبط با موضوع وب سایت را در آن آپلود می کند. تبلیغات محتوا در این روش به صورت بنر ( یک تصویر به همراه لینک ) در میان مقاله ها قرار می گیرد.

بزرگترین مزیتی که برای این روش از روش های تبلیغاتی اینترنتی می توان در نظر گرفت. این است که کاربران در حال خواندن مقاله ای با موضوع دلخواهشوان هستند. که معمولا برای کسب اطلاعات بیشتر آن موضوع را سرچ کرده اند. در نتیجه محتوا مرتبط شما با موضوع مقاله می تواند آن ها را برای کلیک کردن روی لینک ترغیب کند. بنابر این کاربران سایت بعد از جلب شدن توجهشان به بنر شما و کلیک روی آن تبلبغات شما را مشاهده میکند. در مرحله آخر در صورت نیاز با شما ارتباط برقرار می کند.

  • تبلیغات آویزان ، نسل جدید تبلیغات پاپ آپ .

از آن جایی که برخی از مرورگر ها به کاربران این اجازه را داده اند تا تبلیغات پاپ آپ بلاک شوند. افراد مجبور هستند تا برای تبلیغات به روش های جدیدتر و گران رو بیاورند.

در این روش وقتی یک صفحه اصلی باز می شوند. بنرهای تبلیغاتی به صورت آویزان بخشی از صفحه ی اصلی را می پوشانند.

البته نوع دیگری از این روش تبلیغ با نام Floating Ads وجود دارد. در آن آگهی های شناور در کل صفحه به مدت 5 تا 30 ثانیه نمایش داده می شود.سپس به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد.

  • تبلیغات متنی ، آخرین روش از روش های تبلیغات اینترنتی.

همانطور که اسم این روش مشخص است.در این نوع روش تبلیغ محصول یا خدمات با استفاده از متن انجام می شود. وب سایت هایی که تبلیغ های مختلف انجام می دهند. این متن را در کادر در کناره ها یا بین صفحه ها قرار می دهد.

متن آگهی و تبلیغات متنی دارای دو بخش هستند:

  1. عنوان تبلیغ
  2. لینک به صفحه تبلیغ

کلام آخر!

مواردی که در هنگام تبلیغات باید در نظر گرفته شود عبارت انداز:

  1. انتخاب روش مناسب برای تبلیغات
  2. استفاده از صفحه های اینترنتی مناسب
  3. هماهنگ بودن پیام تبلیغاتی با محصولات یا خدماتتان
  4. نوآوری و خلاقیت داشتن در تبلیغات
  5. سنجش میزان موفقیت در تیبلیغات
  6. در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان
  7. تحلیل ارتباطی که بین وب سایت و فروش وجود دارد.
  8. در نظر گرفتن میزان بودجه

پیشنهاد می کنیم از صفحات طراحی سایت فروشگاهی ، مشاوره کسب و کار دیدن فرمایید.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=3606
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546