تکنیک هایی برای بهبود سئو سایت

تکنیک هایی برای بهبود سئو سایت
تکنیک هایی برای بهبود سئو سایت وجود دارد که شما به عنوان سئو کار باید حتما از آنها اطلاع پیدا کنید و در سایت خود اجرا کنید.
4/5 - (1 امتیاز)

تکنیک هایی برای بهبود سئو سایت، سئو سایت یکی از مهمترین عوامل در پیشرفت و دیده شدن یک وب سایت است که شما باید بتوانید یک سئو خوب برای سایت خودتان اجرایی کنید تا بتوانید امید به این داشته باشید تا از طریق گوگل برای خودتان ورودی داشته باشید و مخاطب جذب کنید این گونه می‌توانید فروش خودتان را افزایش دهید و مشتریان و مخاطبان خودتان را هم نیز افزایش دهید. یکی از بهترین بستر های جذب مخاطب وب‌سایت است، اگر شما تمایل دارید که در مورد طراحی وب‌سایت اطلاعات بیشتری را کسب کنید می‌توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید.

هر کسی دوست داردد  که در نتایج سرچ گوگل جایگاه خوبی داشته باشید و رتبه خودش را در نتیاج سرچ گوگل ارتقا دهد اما همه موفق نمی شوند که بتوانند این رتبه را کسب کنند یا رتبه سایت خودشان را در نتیجه سرچ گوگل بهتر کنند.

برخی به این موضوع علاقه دارند که سایت خودشان را یک شبه سئو کنند و ی شبه به نتیجه بالا و درستی برسند اما این موضوع درست نیست و در گوگل و در دنیای سئو نمی شود یک شبه راه چند ساله را طی کرد. در واقعیت این افرا د نه تنها نمی توانند یک شبه راه چند ساله را طی کنند بلکه بخاطر کار هایی که ممکن است برای رسیدن به صفحه اول نتایج سرچ گوگل  کار هایی انجام دهند که از نظر گوگل صحیح نیست و نمی توان به آنها اعتماد کرد از این رو گوگل این کار ها را نا صحیح در نظر می گیرد و ممکن است که صاحب سایتی که این کارها را انجام داده باشد مجازات کند و حتی آن سایت را پنالتی کند. در حقیقت جایگاهی هم برای آن سایت گوگل در نظر نمی‌گیرد و آن سایت را در صفحۀ اول نتایج سرچ خود قرار نمی دهد.

شما می توانید با 8 تکنیک به سایت خودتان برای روند سئو کمک کنید به سئو سایت خودتان کمک کنید:

اولین تکنیک امنیت امن ترین تکنیک سئو

در اولین بخش از از معرفی 8 تکنیک سئو امنیت به عنوان اولین تکنیک سئو مطرح می شود. در بحث آموزش هم می توان گفت که امنیت یکی از مهم تریم موضوعات است که مطرح می شود و موضوع امنیت یک سایت یکی از مهمترین موضوعات در بحث سئو است.

اگر با این تصور که احتمال هک شدن سایتتان توسط هکر ها پایین است امنیت سایت خودتان را رها کرده اید از این موضوع آگاه باشید که سایت خودتان را بی دلیل رها کرده اید و امنیت سایت خودتان را رها کرده ایدد بهتر است که شما در شرایط فعلی به دنبال این موضوع بروید که گواهی SSL سایت خودتان را تهیه کنید

کاربران گوگل و سایت های مختلف برای اطلاعات خودشان ارزش قائل هستند و از اینکه اطلاعاتشان در گوگل هک شود و یا دزدیده شوند می ترسند به همین دلیل است که به هر سایتی اعتماد نمی‌کنند، اما گواهی SSL می تواند این آرامش خاطر را به کاربران سایت شما بدهد که سایت شما امن است و اطلاعات کاربران سایت شما توسط هکر ها دزدیده یا هک نمی‌شود.

نکته دومی که مطرح است این است که شما بهتر است که به هر ایمییلی پاسخ ندهید زییرا که ممکن است پشت این ایمیل یک هکر جود داشته باشد که قصد داشته باشد به سایت شما حله کند یا اینکه سایت شما را هک کند.

دومین تکنیک سریع تر کردن سایت خودتان و سرعت بخشیدن به سایت خودتان:

افزایش سرعت را می‌توان دومین تکنیک از 8 تکنیک بی نظیر برای بهبود سئو سایت خودتان در نظر بگیرید  این موضوع بسیار ساده و ابتدایی است که ممکن است که سایت شما به دلیل این که سرعت پایینی دارد توسط کاربران زیاد مورد استفاده قرار نگیرد و از طرف آنها این سایت شما زیاد برایشان جذاب نباشد. اگر سرعت سایت شما پایین است و سرعت لود شدن  سایتتان و بالا آمدن آنو زمان زیادی را از کاربران بگیرد این موضوع باعث می شود که کاربران سایت شما سایت شما را ترک کرده و به سراغ سایت های دیگری بروند.

ممکن اتس که خرید هاست یکی از مهمترین المان ها در سرعت سایت شما باشد و این کار اولین کار سازنده سایت شما باشد که ممکن است اکثر افراد به این نکته توجه نکنند می تواند گفت که چیزی حدود 70 درصد از سرعت سایت که طارحی می کنیم مربوط به هاست است. اگر در هنگام خرید هاست خودتان به شرکتی که هاست را ارئه می‌دهد دقت نکنید و شرکتی که هاست را از آن خریداری می کنید یک شرکت نا معتبر باشد ممکن است که هاستی که باه شما ارائه می کند یک هاست ضعیف باشد و این موضوع باعث شود که سرعت سایت شما پایین بیایید و این باعث شود که شما کابربان سایت خدتان را از دست بدهید.

تکنیک سوم تولید محتوا را جدی بگیرید

می توان تولید محتوا را سومین تکنیک از 8 تکنیک سایت دانست که برای سئو سایت شما مهم باشد. مهمترین نکته ای که درباره تولید محتوا می‌شود گفت این است که به هیچ وجه سعی نکنید که محتوای سایت خودتان را از دیگر سایت ها کپی برداری کنید و عینا آن مطالب را در سایت خودتان قرار دهید چرا؟ زیرا ممکن است که گوگل از این موضوع مطلع شود و به سایت شما نمره بدی بدهد و یا اینکه سایت شما را در معرض پنالتی شدن قرار دهد و به طور کال سایت شما را از نتایج سرچ گوگل حذف کند و همچنین ممکن است که سایتی که از آن محتوا را کپی کرده باشید از این موضوع مطلع شود  از شما شکایت کند و این موضوع ممکن است که برای شما مشکل ساز شود.

نکته ای دیگر که می‌توان به ا« اشاره کرد این است که سایت شما همیشگی باشد. سایت شما یک ماکت نیست که برای یک بار آن را بسازید و رهایش کنید و بگویید که کار تمام شد و سایت ساخته شد، نه اینطور نیست و شما باید سایت خودتان را بهبود ببخشید آن هم به صورت مداوم. ساتی شما نیاز به رسیدگی مداوم شما دارد.

اگر شما به طور مداوم به تولید محتوای خودتان ادامه دهید زیر ذره بین گوگل خواهید رفت زیرا گوگل از این حرک شما متوحه خواهد شد که قصد شما برای فعالیت در گوگل جدی است و شما می خواهید که به صورت جدی فعالیت کنید و از این رو گوگل راحت تر به شما اعتماد می کند و چه بسا برای تولید محتوای خودتان زمان مشخص تعیین کرده باشید و هر بار محتوای پربار و مفیدی برای کاربران خودتان تولید کنید.

محتوا پادشاه است از بیل گیتس

کلمه کلیدی کلیدی موفقیت شما در گوگل

یکی از مهمرتین تیکنیک های  که وجود دارد این اسنتخات که شما بتوانید کلمه های کلیدی خوبی را پیدا کنید کمله های کلیدی درست و  مناسب برای صحفه فرود خودتان. دقت کنید که کلمه کلیدی که انتخاب می‌کنید متناسب با موضوع سایت و محتوای شما باشد تا شما بتوانید نهایت بهره را از آن کلمه کلیدی ببرید. حتماً در عنوان های سایتتان هم از کلمه کلیدی استفاده کنید.

مهمتر از این نکات این نکته است که حضور کلمه کردی شما در نقطه های مختلف محتوای سایت شما است که باید متناسب با اندازه محتوای سایتتان به میزان مشخصی مورد استفاده قرار گیرد.

این روند مانند استفاده نمک در غذا می‌باشد اگر شما از کلمه ککلیدی خودتان به اندازه کمی در محتوای ین راخودتان استافده کرده باشید گوگل این نکته را در نظر میگیرد که شما برای این کلمه ارزش خاصی قائل نیستیند و هدف سایت شنا هم مشخص نیست و در مقابل اگر شما از کلمه کلیدی زیادی در محتوای خودتان استفاده کرده باشید گوگل آن محتوا را اسپم شناسایی می‌کند.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=10959
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546