افزایش ارزش محصولات با دیجیتال مارکتینگ

افزایش ارزش محصولات با دیجیتال مارکتینگ
افزایش ارزش محصولات با دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطب است زیرا به کمک آن می توانید یک محصول را به چندین برابر قیمت خود به فروش برسانید.
امتیازی ندارد

افزایش ارزش محصولات با دیجیتال مارکتینگ که می تواند به شما در جذب مخاطب بیشتر کمک کند و کاری کند تا فروش خود را افزایش دهید. این را دانید که ارزش یک محصول فقط و فقط به ساختار آن بستگی ندارد. این را احتمالا می دانید که تولید یک گوشی آیفون چیزی حدود چند ده دلار است؛ اما همین محصول با قیمتی چند صد دلاری فروخته می شود در این مقاله شما می تواند از چند پیشنهاد که برای افزایش ارزش محصول در دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود آگاهی کامل پیدا کنید.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشر در مورد چگونگی طراحی سایت و برند سازی برای فروش بیشتر از صفحه ی طراحی سایت در اصفهان دیدن فرمایید.

توصیه دیگران گوش دهید

زمانی که از توصیه دیگران صحبت می کنیم منظور چیست؟ منظور همان نظر های کسانی است که از محصول یا خدمت شما استفاده کرده اند و از آن خدمت یا محصول راضی بوده اند شما می توانید با آنها تماش بگیرید و از آن ها درخواست کنید که نظر خودشان را در مورد محصول شما بگویند. نظر های افراد راضی تاثیر قابل توجهی بر روی مخاطب ها می گذارد به گونه ای که اعتماد بین شما و مخاطب را این نظر های مثبت مستحکم تر و پایدار تر می کند. مردم در حال حاضر برخی از خرید های خودشان را از طریق شبکه های مجازی و اینترنت انجام می دهند. می توان گفت یکی از المان هایی که می تواند مردم را برای خرید از این شبکه ها و اینترنت قانع کند رضایت خرید افراد دیگه است که از شما قبلا خرید کرده اند و نظر خودشان را به شما گفته اند.

حال این نظر ها چطور باشد بهتر است؟ توصیه های دیگران برای خرید محصول شما باشد اگر اول به صورت ویدیویی باشد بهتر است دوم اگر به صورت صوت باشد سوم اگر به صورت متن باشد به همین ترتیب اولویت دار می شوند. شما اگر بتوانید توصیه های ویدیویی را از مخاطب خودتان بگیرید احتمال اینکه مخاطب به شما بیشتر اعتماد کند بیشتر است پس سعی کنید از مشتری های راضی خود بخواهید یک ویدیو از خودشان بگیرند و نظرشان را در آن ویدیو بگویند و بعد شما این ویدیو را در صفحه محصول خودتان در وب سایت یا در شبکه های مجازی استفاده کنید.

زمانی که دیگران از شما تعریف می کنند و نظر صادقانه خودشان را در مورد محصول یا خدمت شما می گویند مخاطب های دیگر هم مشتاق تر می شوند تا محصول یا خدمت شمارا خریداری کنند و از محصول و خدمت شما استفاده کنند

گاهی اوقات ممکن است که شما با خود فکر کنید محصول یا خدمت شما آنقدر خوب هست که دیگر نیازی نیست به سراغ نظر و توصیه های مشتری های خود برویم و از آنها استفاده بکنیم. این را بدانید که این کار یک اشتباه بزرگ است شما نباید این موضوع را به مسخرگی بگیرید و آن را بی اهمیت جلوه دهید شما باید این موضوع را جدی بگیرید . برای افرادی که شمارا نمی شناسند این را بدانید که توصیه افراد دیگر یکی از مهم ترین المان هایی است که باعث می شود آن مخاطب ها به شناختن بیشتر کسب و کار شما مشتاق شوند و از شما حتی خرید کنند.

داستان بگویید

استفاده از داستان های شخصی در مورد تجربهی استفاده از محصول و خدمات یکی از بهترین راه ها برای فروش و جذب مشتری می باشد.

این داستان ها را بهتر است در کجا بیان کنیم؟ بهترین مکان برای بازگو کردن داستان های شما شبکه های اجتماعی شما است . البته شما می توانید از ایمیل نیز برای بازگو کردن این داستن ها استفاده کنید.

نکته ای که در مورد داستان سازی باید به ان دقت کنید این است که شما می توانید با داستان سازی قیمت یک محصول را چند برابر کنید زیرا بخ کمک داستان سازی ارزش ساخت و تولیدد محصول و خدمات را در چشم بینده چند برابر می کنید و همچنین به دلیل این که داستان ها مواردی سرگرم کننده و جذاب می باشند عملا با داستان سرایی می توانی تعداد مخاطب بیشتری را به سمت خود بکشانید. اگر به دنبال جذب مخاط بیشتر و فروش بیشتر می باشید حتما بازرسازی به کمک داستان را انجام دهید و به آن اهمیت بدهید.

اخیرا چند محقق که در حیطه ی بازاریابی فعالیت می کردند آزمایش جالبی را انجام دادند آنها یک سکه که در سایت Ebay فروخته می شد را انتخاب کردند این سکه جزو سکه های دکوری و با ارزش حدود سه دلار می بود آنها برای این سکه داستان های زیبا و جذابی را ساختمند و به این شکل توانستند قیمت فروش سکه را از سه دلار به صد دلار برسانند. البته این مورد تنها یک آزمای بود و بعد ها مبالغ به صورت کامل به شرکت کنندگان بازگردانده شود ولی این آزمایش تاثییر خوب و جذاب داستان پردازی برای فروش محصولات و خدمات را به طور کامل و واضح نشان داد.

نحویه داستان پردازی به این شکل است که اگر خودتان محصول و خدمات را تولید کردید حتما داستان تولید این محصول را می دانید و می توانید به طور واضح آن را برای سایر دوستان خود بازگو کنید ولی اگر این محصول را خودتان تولید نکرده اید و از شخص و یا شرکت دیگه ای آن را تهیه کرده اید پیشنهاد می کنیم تا از تجربه استفاده از این محصول و خدمات بگویید از تجربه یکه استفاده کنندگان این محصول داشته اند مطالبی را بازگو کنید.

به این نکته دقت کنید مغذ انسانها همیشه به دنبال سرگرمی  می باشد و داستان یکی از همین موارد است پس حتما برای جذب مخاطب های بیشتر برای محصولات خود داستان پردای کنید.

با این کار بدون آن که نیاز باشد به جزئیات محصول وارد شود مخاطب را مجذوب محصول خود کرده اید و حتی می تواند آن محصول را به چند برابر قیمت به فروش برسانید.

آموزش

ایده ی آموزش یکی از جذابترین ایده های ممکنه برای جذب مخاطب در قرن 21 به شمار می رود. این که مخاطب بداند چطور می تواند به شکل کاملا اصولی و در ست از محصول و خدمات استفاده کنید امروزه برای بسیاری از افراد جذاب می باشد. بعد از بیماری کرونا فرهنگ استفاده از اینترنت بسیار تغییر کرده است به شکلی که بسیاری از افراد به دنبال آموزش های آنلاین در مورد خیلی از موارد مورد استفاده روزمره خود می گردند به همین دلیل هم اگر شما برای محصولات و خدمات خود یک ویدئو آموزشی تهیه کنید می توانید جمع بسیارر زیادی از مخاطبان که به دنبال آموزش می باشند را به سمت خود جذب کرده و با انجام تبلیغات و استراتژی های فروش میزان فروش خود را چند برابر کنید.

به این نکته همیشه دقت کنید به میزانی که آموزش های شما با کیفیت تر باشد به همان میزان هم افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب می کنید پس در تولید ویرئو های آموزشی هرگز اضافه گویی نکنید و همیشه سعی کنید تا فیلم ها و ویدئو های با کیفیت بالا تولید کنید.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=10160
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546