5 روش جدید و مهم در بازاریابی محتوا

5 روش جدید و مهم در بازاریابی محتوا

5 روش جدید و مهم در بازاریابی محتوا

5 روش جدید و مهم در بازاریابی محتوا چیست؟ در این مقاله شما که 5 روش جدید و مهم در بازاریابی محتوا یاد می گیرید.

شما باید این 5 مورد را در بازارایبی محتوایی خودتان اجرا کنید تا بتوانید جذب مخاطب خوبی داشته باشید و تا به این شکل بتوانید فروش خوبی را نیز تجربه کنید.

امروزه یکی از موارد که در صدر بازاریابی محتوا قرار  دارد سئو می باشد . امروزه دیگر مانند زمان گذشته نمی باشد که بازریابی محتوا کاری سطحی می بود بلکه امروزه به کاری تخصصی و پیچیده تبدیل شده است . کاری که باعث می شود تا افراد به صورت کاما تخصصی در این زمینه کار و فعالیت کنند.

این را بدانید که محتوا در حال بروز شدن است چون که ما در حال تعیین اشتراتژی تحقیق و تولید و انتشار هوشمندانه تر هستیم.

بنابراین بازاریابی محتوا دیگر یک روش بی ارزش و آزمایشی نیست، بلکه یک استراتژی ثابت شده است که شما می توانید برای هر برندی استفاده کنید و این می تواند برای هر برند موثر باشد.

یکی از روش های جذب مخاطب داشتن یک وب سایت است اگر میخواهید اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید

پس بیایید شروع کنیم و آینده محتوا را با هم رسم کنیم.

5 روش جدید و مهم در بازاریابی محتوا

در زیر به بیان 5 روش جدید و مهم در بازاریابی محتوا می پردازیم .

1. از ویژگی های تصویری جدید در محتوا استفاده بکنید

اکنون پلتفرم هایی که بسیار محبوب هستند پلتفرم های تصویری اند که با تصویر و مدیا سرو کار دارند و در آن ها شما می توانید انبوهی از تصویر ها را مشاهده  کنید. مردم هم این تصویر سازی را دوست دارند و آن را انجام میدهند. مردم با تصویر سازی  پویا و تعاملی هر کاری، از تفریح بگیر تا ارتباطات را انجام می دهند. این را بدانید که چیزی که بر نسل بعدی بزرگسالان حکمرانی می کند رسانه های اجتماعی تصویری هستند.

پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، تیک تاک و اسپ چت جز محبوب تریم پلتفرم ها هستند برای نوجوان ها میتوان گفت که پلتفرمی که برای بزرگسالان پر طرفدار هستند یوتیوب و فیسبود می توان نام برد  در نتیجه این دیتا ها باید این را فهمید که مدیا دارد قدرت خودش را بیشتر می کند و بزگتر و قدرتمند تر می شود و همچنین تصاویر در حال جذاب تر شدن و محبوب تر برای مخاطب ها می شود و  و برای کاربران جالب تر و جذاب تر می شوند

به طور مثال آیا میدانستید که می توانید در اسنپ چت از لنزها و فیلترهای مختلف برای عکس گرفتن استفاده کنید؟ این قابلیت برای اینستاگرام هم فعال شده است و در اینستاگرام هم شما می توانید از فیلترها و لنزهای مختلفی استفاده بکنید این یعنی قدرت تصویر  که داره روز به روز قدرت مند تر میشه بیشتر کاربران این پلتفرم ها پست هایی را دنبال می کننند که تصاویری با جذابیت بیشتری داشته باشند

یک روند دیگر که می توان از آن نام برد گیف های شخصی است از ویدیو هایی شخصیتان با اپ Giphy است به جای اینکه شما بیایید و یک گیف بامزه و جالب از یک فیلم یابرنامه تلویزیونی درست کنید می توانید عکس و فیلم خودتان را به شکل گیف در یباورید می توانید ببینید که بازاریابان بیشتری به سراغ استفاده از تصویر در محتوای خودشان می روند و سعی می کننند محتواهایی که تولید می کنند از تصاویر در آن استفاده می کنند و تصویر را فراموش نمی کنند درضمن این را هم بدانید که سعی می کنند از تصویر هایی استفاده بکنند که جذابیت بالا و خوبی داشته باشند تا بتوانند مخاطب هارا به خود جذب کنند

2. از محتوای ویدیوی و قصه گویی تصویری استفاده کنید

یکی از چیز هایی که در سالیان گذشته محبوبیت آن رو به افزایش بوده است ویدیو است یوتویب با استفاده از ویدیو های جذاب کاربران را در سایت خودش نگه می دارد و به ویدیو های جذاب اهمیت بیشتری می دهد تا ویدیو هایی که ارزش و جذابیت چندانی ندارند همچنین این را بدانید که محتوای ویدیو و قصه گویی تصویری در حال رشد است و رشد آن دارد سرعت خود را افزایش می دهد سعی کنید با قصه با مخاطب های خودتان صحبت کنید و برای آن ها از برند خودتان و از محصولات خودتان برای آنها قصه تعریف کنید.

همچنین این موضوع را فراموش نکنید که محتوا هایی ویدیوی در اینستاگرام هم در حالی منتشر می شوند که محتوایی ویدیویی جذاب از سوی اینستاگرام مورد حمایت قرار میگیرد شما باید محتواهای ویدیو جذابی درست کنید تا بتوانید جذب مخاطب خوبی را تجربه کنید.

طبق مطالعه ای که توسط سوشالاینسایدر انجام شده مخاطب ها بیشتر محتواهای ویدیو را می چسندند تا محتوا هایی تصویر خالی و این یعنی اینکه محتوای ویدیویی اگر درست و اصولی باشد برای مخاطب از محتوای تصویری جذاب تر است و محبوبیت بیشتری دارد.

این را بدانید که که در بازاریابی هم اولیوت با ویدیو است

ویدیو ها ارزش بالایی دارند به حدی که شما در هر کجا که سر می چرخانید می توانید محتوای ویدیویی را ببینید و جذب آنها شوید این را بدانید که محتوا های ویدیوییباعث می شود که مخاطب شما راحت تر به شما اعتماد کند و از شما خرید کند چون محتوا های ویدیویی برای مخاطب جذاب تر است اگر ویدیویی که انتشار می دهید درست و اصولی باشد.

محتوهایی ویدیویی اگر درست و اصولی درست شده باشند می توانند مخاطب های زیادی را جذب خود کنند که بخش اعظم این مخاطب هارا نسل نوجوان و جوان در بر میگیرد پس شما باشد به این فکر کنید که چه نوع ویدیو هایی برا یمخاطب ها نسل نوجوان و جوان مناسب تر است تا بتوانید  از این نسل هم مخاطب خودتان را هم داشته باشید و بتوانید در این دنیا نامی داشته باشید و فعالیت کنید

سعی کنید که قصه گویی خوبی داشته باشید و با قصه گویی ویدیو های خودتان را درست کنید یعنی اینکه در ویدیو های خود از قصه گوی استفاده کنید تا بتوانید مخاطب ها بیشتری را جذب کنید و آنها را تبدیل به مخاطب ها خود کنید و بعد از آن آنهارا تبدیل به مشتری های خودتان بکنید اما این را فراموش نکنید که ویدیو خوب و با کیفیت و همچنین با هنر قصه گویی خوب می تواند جذب مخاطب خوبی برای شما داشته باشد تا بتوانید در این عرصه هم صحبتی بکنید. اگر شما بتوانید قصه های خوبی تعریف کنید نصف راه را آمده اید و توانسته اید که نگاه مخاطب را به خود جذب کنید

3. تخصص، اعتبار و اعتماد سازی خودتان را افزایش دهید.

چند سال پیش گوگل سوالی در وب مسترسنترال منتشر کرد و به روزرسانی های اصلی این مرکز جست و جو گوگل و روش استفاده از آنها را توضیح داد. به خصوص، این مقاله کارهایی را پیشنهاد می کرد که ما قبلا آنها را انجام داده بودیم، یعنی خواندن و درک دستورالعمل های کیفی جست و جوها و توجه به تخصص، اعتبار و اعتماد سازی.

زمانی که گوگل به این 3 مورد اشاره می کند یعین تخصص، اعتبار و اعتمادسازی، اهمیت آن ها معلوم می شود که چقدر این ها اهمیت دارد و باید رعایت شود وب سایت هایی که نماینده یک برند یا یک سازمان هستند و نویسندگانی که مسئول نوشتن مقاله های آن وب سایت ها هستند باید به این اصل توجه کنند.

چطور می توانید با تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن خود را ثابت کنید؟

یکی از راه هایی که می توانید شما متخصص بودن خود و اعتبار خود و قابل اعتماد بودن خود را ثبت کنید این است که بیایید که با جذب لینک ها یا منشن ها در سایر وب سایت های معتبر .

بیایید و در مورد حوزه کاری خودتان اطلاعات تخصصی بدهید و معتبر و قابل اعتماد بودن خودتان را در  در سایت خودنشان دهید، کار هایی که می توانید بکنید از جمله اشاره به بیوگرافی و اعتبار نامه در صحفه درباره ما و صفحه نویسندگان سایت.

با منابع ارتباط برقرار کنید و آمار های مطمئن جذب کنید و داده ها و حقایق  را جمع آوری کنید و آن هارا در محتوای خودتان استفاده کنید.

سایت را به روز نگه دارید و محتوا های دقیق و مرتبطب و جدید در سایت خودتان بگذارید تا مخاطب بیشتری جذب سایت شما شوند و شما بتوانید اعتبار تخصص و اعتماد سازی خودان را سرعت ببخشید

در ضمن شما باید بتوانید محتوا هایی استثنایی داشته باشید. محتوای دقیق، جذاب، هدفمند و مفید برای کاربران سایت خودتان تا بتوانید سریع تر اعتماد سازی خود را نسبت به خودتاند از طرف مخاطب سریع تر کنید.

محتواهایی که برای مخاطب ها تخصصی ومعتبر و قابل اعتماد باشید هرگز شکست نمی خورد.

4.محتوایی بهتر و هدفمند تر از قبل درست کنید

نباید هرگز با خودتان بگویید که دیگر نیازی به محتوای هدفمند نیست این اشتباه است شما باید همیشه در حال تولید محتوای خوب و هدفمند باشید. این نکته را بسیاری از تولیدکنندگان و بازاریابان محتوا اهمیتش را درک کرده اند:

  • بر اساس گزارش که توسط موسسه بازاریابی محتوا ارائه شد، 70 درصد بازاریابان، پیش‌بینی می‌کنند که در آینده بیش از هر چیز در تولید محتوا سرمایه‌گذاری کنند.
  • سرمایه‌گذاری در فناوری‌های تولید محتوا در طول دوازده ماه حدود 10 درصد افزایش یافته است.
  • بالای 80 درصد بازاریابان B2B، تولید محتوا را برون‌سپاری می‌کنند.

بازاریابان خوب می دانند که باید محتوا های خوبی تولید کنند تا بتوانند در این بازار رقابتی خوب و سالم بمانند و دوام بیاورند البته موضوعی که وجود دارد این است که اکثرا سعی می کنند بهترین خودشان را نشان دهند و این کار را کمی سخت می کند. پس در نتیجه باید به زودی شاهد  موارد زیردر اکثر برند ها باشیم حال می خواهد اندازه اش هرچقدر که میخواهد باشد

  • درک بهتر توقع مخاطب از نتیجه جستجویش برای یک کلیدواژه خاص.
  • سبک نوشتاری بهتر و متناسب با مخاطبان و سازگار با روش و شخصیت برند.
  • تحقیقات بهتر، از جمله کسب آمار و داده‌های جدیدتر از منابع معتبر.
  • کاوش بیشتر و عمیق‌تر در موضوعات.
  • استفاده از جلوه‌های تصویری بهتر مانند تصویرسازی برنددار، اینفوگرافیک و استفاده از تصاویر اختصاصی در وبلاگ.

4. محتوای بهتر و هدفمندتر از قبل

نیاز شما به تولید محتوای استثنایی و هدفمند نباید هرگز متوقف شود. بسیاری از تولید‌کنندگان و بازاریابان محتوا اهمیت تولید محتوای باکیفیت را درک کرده‌اند:

  • بازاریابان می‌دانند که برای برجسته شدن در نتایج موتورهای جستجو و در نظر خوانندگان، به محتوای بهتر نیاز دارید. درواقع، رقابت وقتی سخت‌تر می‌شود که همه بهترینِ خود را ارائه می‌کنند. در نتیجه، به‌زودی شاهد موارد زیر در همه برندها با هر اندازه‌ای خواهیم بود:
  • درک بهتر توقع مخاطب از نتیجه جستجویش برای یک کلیدواژه خاص.
  • سبک نوشتاری بهتر و متناسب با مخاطبان و سازگار با روش و شخصیت برند.
  • تحقیقات بهتر، از جمله کسب آمار و داده‌های جدیدتر از منابع معتبر.
  • کاوش بیشتر و عمیق‌تر در موضوعات.
  • استفاده از جلوه‌های تصویری بهتر مانند تصویرسازی برنددار، اینفوگرافیک و استفاده از تصاویر اختصاصی در وبلاگ.

اگر چه تولید محتوا و رتبه بندی چنین محتوا هایی دشوار است اما باعث می شود افراد بیشری محتوای بهتر تولید کنند . و این نتیجه اش می شود اینکه دیگر کسب به سراغ محتوای بی ارزش نمی رود و محتوای بی ارزش خودش را به کوه بزرگ زباله های محتوا اضافه نمی کنند و همین خودش نوعی پیروزی است.

اگرچه رتبه‌بندی چنین محتواهایی دشوارتر است، اما باعث می‌شود افراد بیشتری محتوای بهتر تولید ‌کنند. در نتیجه، افراد کمتری محتوای بی‌ارزش خود را به کوه بزرگ زباله‌های محتوا اضافه می‌کنند. همین نوعی پیروزی به‌حساب می‌آید.

5 محتوای بسیار هدفمند و مشتری مدار بنویسیدی

محتوای اثر گذار و مشتری مدار یک محتوای زود گذر نیست. بلکه روشی برای برجسته کردن نتایج جستجو و در نظر مخاطبان استوو در حقیقت باید بدانید که چیزی بیشتر از 85 درصد از بازاریابان بی تو بی B2B می گویند که مخاطب ها از پیام تبلیغاتی و پیام فروش خود مهم تر می دانند. آن ها می دانند که می توانند با راهنمایی کردن به کاربر ها و کمک به مخاطب های خودشان می توانند این امید را داشته باشند که آن مخاطب ها  به مشتری های آنها تبدیل شوند و بعد از آن به مشتری های وفادار آن ها تبدیل می کنند همچنین این را بدانید که محتوایی که بتواند نیاز کاربر را سریع تر راحت تر بر طرف کنید توسط موتور های جست و جو گر به رتبه 1 می رسد و این روند ادامه خواهد داشت چون واقعا موثر هستند

چطور می توانید از مخاطب های خودتان اطلاعاتی کسب و کنید و ببینید که مخاطب چه انتظاراتی از شما دارند؟ سوال بپرسید همین جامعه تحلیل کنید و آن را بشناسید زمانی ککه شما بیایید و جامعه را بشناسید آن هم از نزدیک  می توانید شما محتوایی ایجاد کنید که محتوای عمیق تری با افراد داشته باشید که آن را محتوای بسیار هدفمند می نامند. این نوع از محتوا مخاطب درجه 1 را برای اهمیت قائل است و گاهی اوقات همین مخاطب درجه 1 و بسیار ویژه محتوایی را پیدا می کند که دقیقا با جست و جویش همخوانی دارد. این نوع از محتوا مخاطب را به هد فخودش میرساند و اطلاعات لازمر ا رد اختیارش قرار می دهد. این همان محتوایی است  که گوگل در اولویت خودش قرار می دهد و در آینده باید بیشتر بر روی آن تمرکز کرد. تا بتوانید مخاطب های زیادی را جذب خود کنید و آن مخاطب هارا به مشتری تبدیل کنید و آن مشتری ها را به مشتری های وفادار تبدیل کنید.

آینده محتوا

آینده محتوا رسیده است و هرگز به این خوبی نبوده. بازاریاب ها بیشتر از همیشه کیفیت محتوا و نیاز مشتری به اطلاعات را در اولویت قرار می دهند و آن را مهم تر از پیام های فروش خود می دانند. در حال حاضر اکثر افراد بر روی ایجاد اعتماد و اعتبار و اصالت تمرکز می کنند، نه بر ترفند های فروش. به علاوه، رسانه های تصویری در مسیر های جدید و هیجان انگیزی قرار گرفته اند و امکانات عالی زیادی را برای ترکیب آن ها با محتوا وجود دارد. همیشه در حال جستجوی بازاریابی نوآوری باشید که مرز های تولید محتوا را جابه جا می کنند و برای تولید محتوای بسیار هدفمند و مشتری مدار تلاش می کنند.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=10068

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 5 روش جدید و مهم در بازاریابی محتوا

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546