5 مهارت مهم برای متخصصان سئو

5 مهارت مهم برای متخصصان سئو

5 مهارت مهم برای متخصصان سئو

مهارت سئو با اینکه چندیدن سال است که پیدا شده است اما هنوز در بسیاری از کالج ها یا کلاسی های بازاریابی تدریس نمی شوند. متخصص های سئو با سوابقی گوناگون پا به عرصه سئو گذاشته اند بعضی کارآفرین هستند و برخی دیگر برنامه نویس، بازاریاب سنتی یا اینکه روزنامه نگارند. این را بگوییم که فهرست ثابتی برای مهارت های مورد نیاز برای سئو وجود خارجی ندارد، اما چندیدن مهارت کلیدی وجود دارد که باید در هر داوطلبی که قصد سئو کار شدن دارند وجود داشته باشد. درواقع؛ دنبال افرادی باید بود که بتوان به سابقه کاریشان مانند یک بازاریاب، تولیدکننده محتوا و غیره اعتماد کرد و فراید فکری شان داده محور و نتیجه محور باشد.

مهارت‌های برتر برای موفقیت در سئو

در اینجا میخواهم به 5 مهارت مهمی که یک سئو کار می تواند آنهارا داشته باشد و در کارش بهتر شود اشاره کنم و شما هم اگر قصد استخدام یک سئو کار دارید بتوانید با وجود این 5 مهارت بهتر سئو کار خود را انتخاب .

1. توانایی گفتاری و نوشتاری

متخصص سئویی که خودش بتواند درباره کلیدواژه ها و محتوا های در برگیرنده این کلیدواژه ها تحقیق کند بسیار ارزشمند است. هدف ما فقط نوشتن مقاله یا نوشتن یک متن سخنرانی ساده نیست بلکه ما سئو کاری نیاز داریم که بتواند تیم های داخلی و مشتری ها را برای انجام کار درست متقاعد کند و این کار زمانی ممکن میشود که یک سئو کار با سخنرانی در جلسات و نوشتن مقالات و انجام مطالعات وردی و توجه به نظرات دیگران این کار را انجام دهد. همه این کار ها به مهارت های گفتاری و نوشتاری نیاز دارد، انجام سئو به اعتماد بنفس نیز نیاز دارد و باید توانایی تبدیل ایده ها و افکار پیچیده به مفاهیم ساده را داشته باشید تا افراد نا آشنا هم بتوانند آنها را درک کنند و بر اساس آنها تصمیم بگیرند و موضوع را متوجه شوند.

2. مهارت‌های اجتماعی

مهارت های اجتماعی یکی از مهارت هایی است که نیاز است یک سئو کار آنرا داشته باشد و این با گوشه گیری و نشستن در گوشه بدست نمی آید اگر در کنفرانس های سئو شرکت می کنید و در زمان های استراحت در مورد مسائل سیاسی صحبت کنید فرصت بزرگی را از دست داده اید شما می توانید در فرصت های که در کنفرانس ها پیش می آید علم سئو خود را با گوش دادن به دیگران بالا تر ببرید و در کار خود با این کار کوچک پیشرفت کنید و بتوانید خود را یک سر و گردن از دیگران بالا تر ببرید که این ها همه نیاز به مهارت های اجتماعی بالایی دارد که در طول زمان و با تکرار و تمرین بدست می آید.

3. مهارت‌های تجزیه‌ و تحلیل

متخصصان سئوی واقعی باید بتوانند با نرم افزار ادوب یا گوگل آنالیتیکس کار کنند و بتوانند داده های مورد نیاز خودشان را استخراج کنند. شما اگر صاحب یک کسب و کار هستید و سئو کار دارید سعی کنید که بتوانید برای سئو کاران خود فضایی را درست کنید تا بتوانند گواهینامه های ادوب و گوگل آنالیتیکس را بدست آورند. چون حتی اگر نیاز نداشته باشند تا داده هایی را استخراج کنند این روند برایشان مفید است که با آن آشنا شوند و در مورد آن بدانند و اغلب اوقات هم نیاز پیدا می کنند تا این اطلاعات و داده ها را استخراج کنند. اگر بتوانند این داده ها را درست استخراج کنند بینش دقیقی خواهند داشت.

 4.محرک، انگیزه و سازگاری

نکته ای که در مورد سئو سایت وجود دارد  و هم می شود آن را دوست داشت هم از آن متنفر بود این است که ساعت 5 عصر تمام نمی شود. بازاریابی از آن شغل هایی نیست که هر شب همه چیز را در اداره بگذارید و آسوده به خانه بروید، بلکه همیشه و هر لحظه در ذهنتان وجود خواهد داشت. اگر می خواهید در سئو عالی عمل کنید و بهترین ارائه را داشته باشید، باید یک محرک درونی داشته باشید که شما را به یادگیری ترغیب کند و شما را ناامید نکند و شما بتوانید انگیزه خود را در مسیر سئو کار شدن حفظ کنید؛ اگر این مهارت هارا یاد بگیرید بهتر می توانید سئو کنید مثل برنامه نویسی یک قالب جدید مثل وردپرس، ری اکت، آنگولار و غیره. این را بدانید که همیشه چیزی برای یادگیری وجود دارد.

5. حس شوخ‌ طبعی

ما در صنعت سئو با بالا و پایین های فراوانی روبه رو هستیم و گاهی باید کمی آرام بگیریم و آرامش خود را حفظ کنیم و یادمان بماند که کار ما مسئله مرگ و زندگی نیست، بلکه فقط یک بازاریابی ساده است. هرچقدر هم که این شغل برای شما استرسزا و ناراحت کننده و اضطراب آور باشد، میتوانیم بخشی از آن را به فردا موکول کنیم و داشتن حس شوخ طبعی، کار را برای ما لذت بخش تر و مفید تر می کند.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=9596

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 5 مهارت مهم برای متخصصان سئو

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546