4 راه برای کسب درآمد از مقاله نویسی

4 راه برای کسب درآمد از مقاله نویسی
4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشتن مقاله را میتوان به عنوان یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد دانست اگر درست و اصولی اجرا شود. مقاله نویسی را می توان به عنوان یک فعالیت خلاقانه دانست. شما مبتوانبد از مقاله نویسی در سفر هم کسب درآمد کنید. برای این کار شما فقط به یک لپ تاب و شاید اینترنت نیاز داشته باشید در اینجا 5 راهی که برای کسب درآمد از نوشتن مقاله می توانید داشته باشید را باهم بررسی می کنیم

1.تبلیغات درون محتوایی

تبلیغات درون محتوا را میتوان یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از مقاله نویسی دانست. شما میتوانید با نوشتن مقاله خود و اشاره غیر مستقیم به یک محصول تبلیغ آن محصول را انجام دهید و با این کار کسب درآمد کنید. همچنین می توانید شما به عنوان همکاری در فروش هم ظاهر شوید و با نوشتن مقالات مختلف و لینک دادن آنها به صفحه محصول ها از فروش آن محصول پول دریافت کنید و به اصطلاح پورسانت بگیرید شما می توانید مقالات خودتان را انتشار دهید و زمانی که بازدیدکنندگان شما به یک حد خوب و بالایی رسیدند تبلیغات کنید و از این روش هم کسب درآمد کنید.

2. فریلنسری مقاله بنویسید

شما می توانید به مراجعه به سایت های فریلنسری و سایت هایی که پروزه هایی درون آن قرار میگیرد مانند کارلنسر و پونیشا پروژه مقاله نویسی تحویل بگیرید و از این راه کسب درآمد کنید این را فراموش نکنید که برای آسان تر شدن کار خودتان آن پروژه ای که از همه لحاظ به شما و تخصص شما نزدیک تر است را قبول کنید و در مورد آن مقاله بنویسید و مبلغی را دریافت کنید و از مقاله نویسی کسب در آمد کنید.

شاید پروژه گرفتن از این سایت ها کمی سخت باشد ولی ناامید نشوید و به تلاش خودتان ادامه دهید.

3. مقالات را باز نویسی کنید.

یکی دیگر از راه ها مقاله نویسی این است که شما به سایت های برند های مختلف سری بزنید مخصوصاً بخش مقاله آن سایت ها و یکی از مقالات را که قدیمی شده است یا اینکه مفید و کاربردی نیست را پیدا کنید و سپس با صاحب آن سایت تماس بگیرید و از وجود این مقالات آگاهش کنید و به آن بگویید که میتوانید این مقالات را باز نویسی کنید و بهترش کنید از حالت بدون سود بودن و قدیمی بودن خارجش کنید سعی کنید که در اول راه به آنها پیشنهاد دهید که یک مقاله را به صورت رایگان بازنویسی می کنید تا آنها هم نمونه کار شما را ببینند هم اینکه به شما اعتماد کنند تا بتوانید از آن ها پروژه بگیرید و به این شکل مقاله های آنها را بازنویسی کنید.

شما می توانید برای دریفات اطلاعاتی در مورد طراحی سایت به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید

4.ویدیو هارا به متن تبدیل کنید

به سراغ کسانی بروید که در اینستاگرام ، آپارات ، یوتیوب و غیره تولید محتوا می کنند و به آن ها بگویید که می توانید ویدیو هایشان را به مقاله تبدیل کنید تا آنها بتوانند آن مقالات را در سایت های خود بارگزاری کنند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را جمع آوری کنند. اما اگر آنها سایت نداشتد می توانید به آنها یک پیشنهاد جذاب بدهید .می توانید به آنها بگویید که میتوانید برای ویدیو هایشان کپشن های جذابی بنویسید با اینکار آن ها می توانند مخاطبان بیشتری را به خود مشغول کنند و این حتی برای آنها از طریق گوگل هم مخاطب می آورد.

شما می توانید از هر کدام از روش هایی که در بالا گفته شد استفاده کنید و از نوشتن مقاله کسب در آمد کنید. شما همچنین می توانید از یک روش فقط استفاده کنید هم میتوانید آنها را باهم ترکیب کنید و محتوایی خوب بنویسید. البته این را هم بگوییم که شما برای کسب در آمد از طریق مقاله نویسی باید بتوانید مقالاتی با کیفیت و خوب بنویسید تا بتوانید نظر مخاطبان خودتان را جلب کنید و مقاله های خودتان را بنویسید اینطوری اعتبار شما هم پیش کسانی که برایشان تولید محتوا می کنید هم بالاتر می رود.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=9881
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546