5 خصوصیت یک مدیر سایت موفق

5 خصوصیت یک مدیر سایت موفق

خصوصیت یک مدیر سایت موفق

خصوصیت یک مدیر سایت موفق موردی است که در انتخاب مدیر خوب باید به آن دقت کرد. برخی اوقات تصور میشه که یک سایت خوب به این دلیل خوب است که چون خود سایت خوبه یعنی سایت به خاطر خودش هست که خوب شده، به بیان دیگر این موضوع یعنی  اطلاعات و سیستم نرم افزاری خود سایت باعث شده که آن سایت موفق باشد این موضوع که اطلاعات و سیستم نرم افزاری خوب و درست در موفقیت یک سایت تاثیر خوبی بر روی سایت دارد درست است اما آن چیزی که مهم  تر و ارزشمند تر از این عوامل است و به طور معمول فراموش می شود (عامل انسانی) است.

چیزی به اسم دیجیتالی بودن و کامپیوتری  مفهومی به اسم و نام سایت ممکمن است باعث گمراهی شما بشود و به این فکر کنید که بدون در نظر گرفتن عامل انسان و فقط با اتکا به مطالب خوب و نرم افزار خوب می شود یک سایت موفق داشته باشیم. تحقیقات و جست و جو ها می گویند که مهمترین عامل موفق بودن یک سایت این است که یک آگاهی و عملکرد فردی آن را مدیریت می کند.

اهمیت و ارزش زیاد مدیریت موثر در مدیریت یک وب سایت به این دلیل است که یک مدیر خوب و موفق می تواند عیب ها و ایرادات محتوایی و نرم افزاری سایت خودش را با تلاش و زیرکی خودش پوشش بدهد. نمی توان از سایتی که با تازگی راه‌اندازی شده این انتطار را داشته باشیم که از نظر محتوایی یک محتوای کامل و جامع  و از نظر نرم افزاری انعطاف پذیر و بدون عیب باشد؛ اما می‌شود  این توقع و این انتظار را که یک مدیر دلسوز و با تلاش خودش تمام موانع پیش روی یک سایت را برای رسیدن به موفقیت نسبی یکی یکی از مسیر خودش بردارد. چیزی که این مدیریت لازم دارد این است که دارای یک بینش عمیق از ماهیت وب داشته باشد و همچنین آگاهی از مشکلات روزانه مدیریت یک سایت و پشتکار برای کسب مهارت هایی که نیاز در این زمینه هست داشته باشد. در این مقاله سعی داریم چند مورد از مهمترین خصوصیت های یک مدیر سایت موفق را بیان و مرور کنیم

برای دریافت اطلاعات در زمینه طراحی سایت می توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید

1.پشتیبانی از کاربر ها خصوصیت یک مدیر سایت موفق است

برخی از مدیر های سایت ها فکر پشتیبانی از کاربران را ندارند یا اینکه از تعامل و گفت وگو با مردم خجالتی هستند. اگر میخواهید سایت موفقی داشته باشید که آن سایت برای شما سود آور باشد باید دودلی و تردید را کنار بگذارید. برای مردم قیافه نگیرید و با کاربران سایت خود دوست و رفیق باشید. گوشید داشته باشید که برای مشکلات و نظراتشان  شنوا باشد و به آن ها پاسخ دهد آن هم پاسخ مناسب. این را خاطر جمع باشید که این گوش کردن  وضعیت اقتصادی سایت شما را بهتر می کند

2. مدیر انگیزه داشته باشد

بدترین نوع سم برای نابودی یک سایت این است که یک مدیر بی انگیزه را برای مدیریت آن سایت انتخاب کنیم. اگر خودتان مدیر سایت خود هستید باید از خودتان بپرسید که هدف شما از این که به اینترنت ورود کرده اید چیست و این هدف چه سود و فایده ای برای شما به همراه دارد چه در زندگی چه در کسب و کار. اگر قصد دارید شخص دیگری را به عنوان مدیر سایتتان منصوب کنید، مراقب باشید که به اندازه کافی و مناسب انگیزه داشته باشد و آن شخص را در سود و زیان و ضرر مادی  و معنوی سایت سهیم کنید. صرفاً داشتن مهارت های فنی کافی نیست و نمی تواند برای شما سود آور باشد. اگر مدیر یک سایت برای سایت خودش آینده ای را ترسیم نکند به آن شور و اشتیاق نخواهد داشت و برای رسیدن به آن تلاش خاصی نخواهد کرد. بهترین نرمد افزار و زیباترین سایت هاهم زیر دست چنین مدیر بی انگیزه ای از بین خواهد رفت

شما می توانید برای دریافت اطلاعات در زمینه سئو سایت به صفحه سئو در اصفهان سری بزنید.

3. بررسی سایت های رقبا و تحلیل آنها

مگه میشه موفق باشید و رقیب نداشته باشید؟ موفقیت یک وضعیت نسبی است و در مقابل با وضعیت دیگر سایت ها قابل اندازه گیری است. پس اگر میخواهید شما سایت موفقی داشته باشید باید این را بدانید که باید سایت های رقبای خود را تحلیل و بررسی کنید. غرور را کنار بذارید و بروید به سایت های رقبا سر بزنید. و از رقبای خود یاد بگیرید . بررسی سایت های رقیب یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای تدوین یک برنامه خوب برای توسعه و رشد سایت خودتان است.

4.مصرف کننده دیتای خوبی باشید

یک وب سایت در واقعیت یک کارگاه تولید اطلاعات است. بعضی از افراد تصور درستی از مفهوم (مفهومم تولید) ندارند و با خیال پردازی و رویا پردازی خود در این حوزه زندگی می کنند. حقیقت و واقعیت این است که تا مصرف کننده خوبی نباشیدی نمی توانید تولید کننده و انتشار دهنده خوبی هم باشید. این یک موضوع مهم در زندگی است. به طور مثال فرض کنیم که شما میخواهید یک نویسنده خوب شوید باید برای مدتی کتاب ها و آثار نویسندگان معروف را بخوانید و یاد بگیرید تا بتوانید خوب بنویسید و تبدیل به یک نویسنده خوب شوید. باید دیتا و کالای تولید کنندگان موفق را مصرف کنید تا راه موفقیت آن هارا درک کنید. خیلی از افراد دوست دارند تا یک فروشگاه آنلاین خوب داشته باشند اما تا این لحظه یک بار به سراغ این موضوع نرفته اند که خود یک بار از این فروشگاه های آنلاین خرید کنند. اگر شما از آنلاین خرید کردن ترس داشته باشید چه توقعی می توانید از مردم داشته باشید؟

5.از اصول بازاریابی و تبلیغ آگاه باشید و باخبر

در حوزه تبلیغات و بازاریابی پیشنهاد می کنیم به اطلاع نباشید. بعضی از مدیران سایت ها خیلی کودکانه فکر می کنند و اطلاع درستی از این موضوع که سایت ها برای ربودن گوی موفقیت از یکدیگر چه کار های انجام می دهند ندارند. کافی است گاهی اوقات سری به موتور های جست و جوی گوگل بزنید و همان کلمه و واژه ای که دیروز و پریروز سرچ کرده اید را بار دیگر سرچ کنید تا رقابت بین سایت هارا با چشمان خود ببینید. باید برای موفقیت سایت خودتان چشمانتان را باز کنید و با درک و  آگاهی کامل از اصول بازاریابی پیش بروید.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=9753

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 5 خصوصیت یک مدیر سایت موفق

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546