5 نشانه فعال شدن کاربر در سایت

5 نشانه فعال شدن کاربر در سایت

5 نشانه فعال شدن کاربر در سایت

مننظور ما از فعال سازی یا activation این است که کاری بکنیم، فعالیتی انجام بدهیم یا مقاله ای در سایت بنویسیم که باعث شود مخاطبانی که به سایت ما رجوع می کنند در سایت ما اقدامی که دلخواه ما است را انجام دهد. این مورد بستگی به خیلی از موارد دارد از جمله مقالات، نوع ui و ux سایتتان و غیره که اگر بتوانید آنها را بدرستی انجام دهید می توانید به این امید داشته باشید که مخاطب شما حداقل یک اقدام دلخواه شمارا انجام دهد.

دادن اطلاعات تماس

اگر کاربری وارد سایت ما شده و اطلاعات تماس خودش را در اختیار ما قرار داده باید خوشحال باشیم چون توانسته ایم آنقدر خوب باشیم که مخاطب خواسته است اطلاعات تماس خودش را در اختیار ما قرار دهد تا ما با آن ارتباط بگیریم و بتوانیم قدم های بعدی را برداریم.

اینکه شما توانسته اید با توانایی های خودتان کاری کنید که مخاطب فرمی را که برای دریافت اطلاعات تماس گذاشته بودید را پر کند باعث خوشحالی است و شما باید کلاه خودتان را هم به هوا بیندازید چون توانسته اید کاری کنید که مخاطب تمایل داشته باشد با شما بیشتر ارتباط برقرار کند و شما می توانید بعد از آن قدم های بعدی را بردارید و آن مخاطب را به مشتری و بعد از آن به مشتری وفادار تبدیل کنید

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت به صفحه طراحی سایت در اصفهان مراجعه کنید.

خرید کردن از شما

همشه نباید به این شکل باشد که مشتری وارد سایت شما شود و اطلاعات تماس خودش را در اختیار شما قرار دهد تا شما بعد از آن بخواهید قدم های بعدی را بردارید و با ترفند های خودتان مخاطبتان را به مشتری تبدیل کنید و کالا و خدمات خود را به آنها بدهید.

گاهی اوقات ممکن است کاربر بعد از اینکه وارد سایت شما شد مستقمیاً به سراغ خرید کردن از سایت شما برود که این هم باز مایه خوشحالی شماست این یعنی برندسازی که کرده اید کار خودش را کرده است و شما می توانید به این امید داشته باشید که فروش انجام می شود بدون اینکه بخواهید از مطالب سایت برای متقاعد کردن مخاطب برای خرید استفاده کنید

پس اگر کسی آمد در سایت شما چه با خواندن مقالات چه به صورت مستقیم از سایت شما خرید کرد یعنی اینکه این کاربر فعال شده و شما می توانید قدم های بعدی را بردارید منظور از قدم های بدی این است که شما می توانید شانس این را داشته باشید که آن مخاطب را که به مشتری تبدیل شده است را به مشتری وفادار تبدیل کنید پس شروع کنید

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با سئو به صفحه سئو در اصفهان مراجعه کنید.

تماس با ما

بخش تماس با ما یکی از بخش هایی که کاربر میتواند از طریق آن با ما ارتباط برقرار کند و فعال بودن خود را نشان دهد هر زمان که مخاطب وارد بخش تماس با ما می شود و سوالی را از ما می پرسد یا درخواستی می کند یا واکنشی نشان می دهد معمولاً اطلاعات تماس خود را وارد می کند که این دیگر بر میگردد به مواردی که شما داخل فرم تماس با ما گذاشته اید که معمولاً شامل شماره تلفن همراه و ایمیل شخص می باشد. که این شماره و ایمیل خیلی می تواند برای شما و بازاریابی شما تاثیر گذار و حائز اهمیت باشد.

پس اگر کسی به سایت آمد بدون اینکه وارد landing page بشود یا خریدی انجام دهد، اگر به بخش تماس با ما برود و سوالی از ما بپرسید یا درخواستی کند یا واکنشی انجام دهد  ما باید خوشحال باشیم چون بودجه ای که هزینه کرده ایم که تا افراد به سایت بیایند و کار و اقدامی انجام دهند به ثمر نشسته و شخص حاضر شده ارتباط بیشتری با ما برقرار بکند.

کامنت گذاری و نوشتن کامنت

کامنت گذاری یکی از بهترین واکنش ها و اقداماتی است که یک نفر می تواند انجام دهد و ما را خوشحال کند. اگر کاربری وارد سایت شده و در بخشی از سایت نظر خودش را گذاشته این بدان معنی است که کاربر فعال شده و فعالسازی به درستی انجام شده است.

و کار ما بشکلی بوده است که مخاطب را وادار کردیم که نظر خودش را در بخشی از سایت ما با ما و دیگران به اشتراک بگذارد.

پس فعالسازی در سایت فقط این نیست که مخاطب در صفحه فرود اطلاعات و ایمیل خود را وارد کند تا بگوییم که این مخطب فعال شده و فعالسازی درست انجام شده اگر مخاطب و کاربر سایت ما برای ما یک نظر گذاشته باشد هم بسیار ارزشمند است و مایه خوشحالی . می توانیم بگوییم که کاربر قدم لازم را برداشته و می توانیم به قدم های بعدی فکر کنیم و آنها را شروع کنیم.

پیام به بخش پشتیبانی و صحبت با آن

اکثر سایت ها سیستم پشتیبانی آنلاین دارند، یعنی اینکه در هرصفحه بخصوص بخشی وجود دارد برای گفت و گو با مخاطب و مخاطب سوال خودش را از پشتیبان می پرسد این یکی دیگر از نشانه های فعالسازی مخاطب است که در سایت می تواند وجود داشته باشد یعنی اینکه مخاطب در آن بخش سایت اینقدر درگیر شده که برای او سوال مطرح شده و نیاز دارد که پاسخی برای آن پیدا کند پس سراغ پشتیبانی آنلاین ما می رود و از پشتیبان سوال خودش را می پرسد

این ها 5 اقدامی بود که اگر مخاطب در سایت ما انجامش دهد یعنی اینکه آن مخاطب فعال شده و پتانسیل این را دارد که به مشتری ماو بعد از آن به مشتری وفادار ما تبدیل شود پس ما می توانیم به اقدامات بعدی فکر کنیم و کار خود را سریع شروع کنیم.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=9605

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 5 نشانه فعال شدن کاربر در سایت

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546