سئو در سال 2023 چگونه خواهد بود؟

سئو در سال 2023 چگونه خواهد بود؟
امتیازی ندارد

سئو در سال 2023 چگونه خواهد بود؟ بیشتر از 20 سال است که از ساخت اولین موتور جست و جو گر می گذرد و این را بدانید که از آن تاریخ تا به الان سئو مسیر طولانی را پشت سر گذاشته و بارها به دلیل نوع رفتار مخاطبان تغییر کرده است و را بروز شده است. موتورهای جست و جو تا به الان پیچ وخم های بسیاری را گذرانده و بارها فرایند سئو را تغییر داده اند که مورد باعث شده است تا سئوی امروز با سئوی چند سال پیش بسیار متفاوت باشد. حال یک سوال پیش می آید که سئو در آینده چطور خواهد بود چقدر تغییر میکند، چقدر خودش را بروز می کنه و چه شکل و شمایلی از خودش در آینده نشان می دهد.

برای دریافت اطلاعات در مورد طراحی سایت می توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان مراجعه کنید.

سئو مثل یک چشم انداز است در حال تغییر است و این را بداید که فرآیند سئویی که ممکن است امروز کار کند ممکن است چند وقت دیگر کار نکند و این به، رفتار مخاطبین و جستجو گرها در متورهای جست و جو بر میگردد. پس به خاطر همین دلیل است که برای موفقیت در این زمینه یعنی سئو باید خودتان را روز به روز آپدیت و بروز کنید تا بتوانید در این دنیای عجیب و غریب و جالب دوام بیاورید و عقب نیفتید.

برخی فکر می کنند می توانند چند سال آینده سئو رو پیش بینی کنند با اینکه این گونه نیست و نمی توان آینده سئو را آنطور که باید و شاید پیش بینی کرد. اما می شود با توجه به چند نکته مثل چیزی که کاربران درخواست می کنند و در موتور های جست و جو دنبال آن می گردند و یا گفته های خود مسئولین گوگل و الگوریتم هایی که تولید شده چیز هایی را متوجه شد و حضور برخی چیز هارا در سئو 2023 پیش بینی کرد. که در ادامه شما می توانید چند نمونه از آن را ببینید.

سئو سال 2023 و چیزی به نام جست و جوی صوتی

یکی از مواردی که در مورد آن بسیار صحبت شده و هر روز خودش را بزرگتر و پیشرفته تر می کند جست و جو به وسیله صوت است. این مورد یکی از بزرگرترین تغییر هایی است که در حال رخ دادن است. جست و جو به با صوت انسان یکی از پیشرفت هایی است که ما فقط بخش کوچکی از آن را در اختیار خودمان داریم. این را بدانید که این تکنولوژی در حال پیشرفت است و احتمال اینکه پیشرفت های بزرگی بکند وجود دارد.

ما نه تنها در سطح وب سایت ها و وب شاهد آن باشیم بلکه در بسیاری از دیگر از فناوری هایی که ما در طول روز از آنها استفاده می کنیم احتمال اینکه آن را ببینیم وجود دارد. با این حال اگر به دنبال این هستید که در دنیای وب باقی بمانید و حضور داشته باشید و بتوانید خودتان را ارتقا دهید و میخواهید برای آینده وب سایت خودتان برنامه ریزی کنید سعی کنید بر روی امکانات مربوط به جست و جو های صوتی تحقیق کنید و برای آن زمان کنار بگذارید و درباره آن خودتان را پیشرفت دهید.

سئو در سال 20 23 و چیزی به اسم جست و جو با موبایل

اینکه چقدر دنیای تلفن های همراه گشترده شده و چقدر از مردم دارند از تلفن های همراه برای کار های روزمره خودشان استفاده می کنند و حتی با آن سرچ های خودشان را در موتور های جست و جو گر انجام می دهند برای همه تقریباً مشخص شده و بیشتر صحبت کردن در رابطه آن نیازی نیست. چیزی که ما می توانیم در مورد آن صحبت کنیم آن این است که روز به روز قابلیت سرچ در موتور های جست و جو گر توسط تلفن های همراه پیشرفت می شود و این پیشرفت به گونه ای می باشد که طراحان سایت ها باید سعی کنید وب سایت خود را به شکلی طراحی کنید که کاربران شما هم بتوانند در موبایل خودش از آن سایت استفاده کنند.

اگر نتوانید وب سایت خودتان را برای چیزی به اسم سرچ و وب گردی در موبایل آماده کنید احتمال اینکه بخشی از کاربران خوب را از دست می دهید. شما باید وب سایت های خودتان را برای جست و جو های با موبایل آماده و بهینه کنید. شما باید به رابطه بین سئو و کاربران موبایل پی ببرید و بدانید که چطور سایتی برای موبایل ها بهتر است و همچنین برای کاربرانی که از طریق تلفن های همراه وب گردی و جست و جوی خودشان را با موبایل می کنند آماده کنید و سایتتان را برای این جور مسائل بروز نگهدارید

امروزه باید به این نکته توجه کرد که دنیای گوشی های موبایل فقط به چند نرم افزاری که برروی آنها نصب می شود محدود نیست بلکه امروزه با پیدایش شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، تویتر ، آپارات و غیره ارتباطات بسیار تغییر کرده است و عملا گوشی موبایل جزوء جدایی ناپذیر زندگی روزمره قرار گرفته است. به همین دلیل است که باید طراحی سایت شما به گونه های باشد که بتوان آن را به راحتی برروی گوشی موبایل باز کزدد و از دیدن آن لذت برد.

سئو در سال 2023 و چیزی به اسم درک هدف کاربران

امروز مثل دیروز نیست که ما وب سایت های کمی را در فضای اینترنت ببینیم و انتخاب های ما محدود می شد، بلکه امروزه انتخاب ها بسیار زیاد شده و کاربران دیگر محدودیتی برای انتخاب سایت ندارند. امروزه کاربران پادشاهان واقعی وب هستند و آنها انتخاب می کنند که از چه سایت بازدید کنند و از چه سایت بازدید نکنند قبلا ها این رسم بود که مقاله ها را طوری می نوشتند که مخاطب مجبور بشود تا آخر مقاله را بخواند تا به جوابش برسد ولی دیگر این گونه نیست و اگر کسی از این ترفند را برای سایت خودش اجرایی کند احتمالا نرخ بازدید از سایتش بسیار بالا برود چون دیگر مخاطب منتظر شما نمی ماند و وقتش را تلف نمی کند و وقتی ببینید در سایت شما نمی تواند به جوابش در سرعیترین زمان ممکنه برسد سایت شما را ترک می کند و وارد سایت دیگری می شود تا بتواند سریعتر به مقصود خودش برسد و بتواند به جوابش در سریعترین زمان ممکن دست پیدا کند و اگر نوشته های سایت خود را برای این کاربر آماده نکنید شما نرخ کلیک بالایی نخواهید داشت و دیگر نمی توانید انتظار این را داشته باشیم که سایت شما در رتبه های صفحه اول دیده شود.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=9783
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546