ویژگی های مهم یک صفحه فرود چیست؟

ویژگی های مهم یک صفحه فرود چیست؟
ویژگی های مهم یک صفحه فرود چیست؟ صفحه فرود یکی از ستون های اصلی سایت شما است که باید بتواند بخوبی جذب مخاطب داشته باشد و کاربران سایت شمارا و مخاطبان سایت شما را به مشتری های شما تبدیل کند.
امتیازی ندارد

ویژگی های مهم یک صفحه فرود چیست؟ یک صفحه فرود باید چه ویژگی هایی‌داشته باشد؟ صفحه فرود یکی از ستون‌های اساسی برندسازی سایت است که وجود آن برای هر کلمه کلیدی که قصد سئو کردن آن را دارید لازم است. شما می‌توانید با استفاده از صفحه فرود مخاطبانی را به سمت خودتان جذب کنید و آنها را تبدیل به مشتری‌های خودتان کنید.

وب‌سایت یکی از راه های جذب مخاطب برای کسب‌وکار شما است، اگر تمایل دارید که در مورد طراحی سایت اطلاعات بیشتری را کسب کنید می‌توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید

در دنیای وب سایت ها و اینترنت  اصطلاحات بی شماری وجود دارند که هر کدام از آن ها معنا و مفهوم خودشان را دارند و بهتر است که شما معنای این اصطلاحات را بدانید شاید تنها طراح های سایت از تمامی اصطلاحات سایت ها و معنای آنها اطلاع داشته باشند. شما می‌توانید در این مقاله با یکی از اصطلاحاتی که در دنیایی وب سایت ها وجود دارد آشنا شوید. این اصطلاح کاربردی صفحه فرود یا لندینگ پیج است. لندینگ پیج یا صفحه فرود، اصطلاحی است که ممکن است به گوش شما خورده باشد و آن را اگر در دنیای وب حضور دارید از وجود آن با خبر باشید.

صفحه فرود چه معنایی دارد؟

صفحه فرود یعنی صفحه ای که توسط طراحان سایت ایجاد می‌شود برای ارتباط بهتر با مخاطبان و مشتری های کسب و کار شما که از طریق گوگل شما را  پیدا کرده اند. صفحه فرود برای ارتباط مستقیم با مخاطبان شما ایجاد می شود.چرا؟ زیرا کاربران به این صفحه به طور معمول جذب می شوند و در آن صفحه می توانند برای نیاز خودشان پاسخی پیدا کنند

کاربرد صفحه فرود چیست؟

کاربرد این صفحه به طور معمول جذب مخاطب و مشتری بوده است. کاربران سایت وقتی برای رفع نیاز خودشان در گوگل سرچ می کنند اگر شما توانایی رفع آن نیاز را داشته باشید دانش سئو اینجا به کار می‌آید و صفحه فرود شما یا همان لندینگ پیج شما را به کاربران سایت نشان می دهند تا کاربران سایت بتوانند وارد آن صفحه شوند و ببینند که شما می توانید نیاز آن ها را رفع کنید اینگونه آن کاربران احتمال اینکه تبدیل به مشتری های شما شوند بالاتر می رود.

به طور کلی می توان گفت که هر سایت باید حداقل یک صحفه فرود داشته باشد تا بتواند مخاطبینی را به سایت شما جذب کند تا شما بتوانید با استفاده از آن صفحه فرود آنهارا تبدیل به مشتری دائمی یا موقت خودتان کنید و اینگونه بتوانید فروش خودتان را بالاتر ببرید. صفحه فرود شما باید بتواند وظیفه خودش را که جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری است را بخوبی انجام دهد وگرنه وجود یک صفحه فرودی که این کار را نکند چه سودی برای شما دارد؟

یک نکته ای وجود دارد و آن نکته وجود فرم در صفحه فرود است. فرم ها در صفحه فرود برای این وحود دارند که مخاطب وقتی وارد این صفحه فرود می شود بتواند با پر کردن آن فرم به چیزی که می‌خواهد برسد و که به طور معمول این فرم ها شامل شماره تماس و نام و نام خانوادگی است. با وجود این می‌تواند فهمید که چقدر یک صفحه فرود از اهمیت بالایی برخوردار است

یکی دیگر از نکته هایی که باید آن را در نظر بگیرید این است که شما قبل از اینکه شروع به تولید محتوا برای سایت خودتان کنید بهتر است که در مورد مخاطب خودتان تحقیق کنید و از پرسونایی که مخاطب شما دارد آگاه شوید تا بتوانید یک محتوای خوب و درست برای مخاطبان خودتان درست کنید تا بتوانید بهتر و راحت تر مخاطبینی را به سمت خودتان جذب کنید.

نکاتی که بهتر است قبل از اینکه صفحه فرود خودتان را ایجاد می کنید بدانید

شما بهتر است قبل از اینکه به سراغ این بروید که صفحه فرود خودتان را ایجاد کنید خودتان را جای مخاطب قرار دهید و ببینید که مخاطب شما چه چیزی می‌خواهد نیازش چیست و چطور مخاطب شما می‌تواند به راحتی شما را پیدا کند و به هدف خودش برسد. خودتان را جای مخاطب قرار دهید و ببینید که مخاطبان شما هنگامی که در حال مطالعه محتوای مشابه شما هستند چه رفتاری دارند ایگونه بهتر می‌توانید مخاطب خودتان را بشناسید و برای او محتوا بنویسید و لندینگ پیج یا صفحه فرود خودتان را طراحی کنید.

کمی پیش به این موضوع اشاره شد که هر سایت یباید حداثل یک صفحه فرود داشته باشد. این سوال مطرح می شود که فقط می توان یک صفحه فرود ایجاد کرد یا بیشتر هم می‌شود صفحه فرود ساخت؟ جواب بله است شما می‌توانید صفحه فرود های بیشتری را بسازی اگر و اگر کلمات کلیدی غیر مرتبط باهم دارید و مخاطبان شما به چند دسته تقسیم می‌شوند شما می توانید برای هرکدام از دسته کلمه کلیدی مرتبط باهم خودتان یا دسته بندی مخاطبان خودتان صفحه فرود ایجاد کنید. این جا یک نکته مطرح می شود که بهتر است برای هر ذائقه از مخاطبان خود نخواهید که صفحه فرود ایجاد کنید.

قسمت هایی از صفحه فرود سایت

اولین مسئله ای که باید به آن دقت کنید عنوان صفحه فرود شما است که باید جذابیت خوبی داشته باشد تا بتواند بهتر از قبل مخاطبینی را به سمت خود جذب کند

بعد از انتخاب یک عنوان خوب حال بهتر است که به سراغ پیشنهاد خودتان بروید و پیشنهاد خودتان را ارئه کنید این را بدانید که شما زمان کمی برای ارائه محتوای خودتان دارید پس بهتر است که سریعتر و بهتر پیشنهاد خودتان را ارائه کنید سعی کنید که نکته های جذاب و جذب کننده پیشنهاد خودتان را بگویید تا مخاطب  جذب پیشنهاد شما شود و بعد به سراغ متن هایی که برای آن پیشنهاد نوشته اید بروید و بقیه صفحه را مطالعه کند. چرا باید پیشنهاد را اول ارائه داد آن هم به صورت جذاب؟ به این دلیل است که کاربران وب سایت ها ممکن است که خیلی سریع تصمیم بگیرند که از سایت شما خارج شوند و به سایت دیگری بروند به همین دلیل است که شما بهتر است پیشنهاد خودتان را بعد از عنوان ارائه دهید و در آن ارائه نکات چشمگیر و جذابی را برای مخاطب خودتان در نظر بگیرید.

برای این کار بهتر است که از جملات کوتاه و پر معنا استفاده کنید تا مخاطب شما جذب پیشنهاد شما شود و داخل سایت شما باقی بماند و در صفحه فرود شما باقی بماند و مطالب آن صفحه را مطالعه کند و زمانی بیشتری را در صفحه فرود شما باقی بماند.

نکاتی که بهتر است در صفحه فرود خودتان آنهارا رعایت کنید.

ویژگی های یک صفحه فرود خوب چه چیز هایی است؟

بهتر است که صفحه فرود شما محتوای ساده و شفافی داشته باشد و به راحتی برای مخاطب شما قابل درک باشد.

صفحه فرود خودتان را جوری طراحی کنید که بتواند پاسخگو و پشتیبان اکثر پیام های مخاطب شما باشد و به خواسته ها و نیاز کاربران پاسخ بدهد و از آنها پشتیبانی کند.

سعی کنید هنگامی که مطالب خود را در صفحه فرود خودتان قرار می دهید خلاقیت به خرج دهید و از خلاقیت خودتان هنگام قرار دادن مطالب و مقاله ها از خلاقیت خودتان استفاده کنید.

اولین و مهم ترین بخش لندینیگ پیج usp می باشد که در جایگاه مکمل پیام تبلیغاتی عمل خواهند کرد.

بهتر است که صفحه فرود شما بخش نتیجه گیری داشته باشد و در آن از مقاله ای که در صفحه فرود خودتان نوشته اید نتیجه گیری مقاله را بنویسید.

برای اینکه شما بتوانید یک صفحه فرود خوب یا یک لندینگ پیج خوب داشته باشید بهتر است که در آن صفحه فرود از فهرست کوتاه و مفیدی که شامل محصولات و خدمات شما است استفاده کنید، سعی کنید به طور هوشمندانه و دقیق از تصویر های محصولات و خدمات خودتان استفاده کنید. و اینکه شما بیایید و بخش نظرات کاربران خودتان را قرار دهید و از دکمه CTA یا call to action استفاده کنید آن هم با فونت  و رنگی مناسب برای اینکه کاربر شما هنگام خواندن آن جذب آن شود.

ادمین سایت بهتر است که خودش را جای مخاطب قرار دهد و ببیند که مخاطب شما از چه رنگی از چه فونتی وقتی آنهارا می بیند لذت می برد و بیاید از همان فونت و رنگ در هنگام طراحی سایت شما استفاده کند و همچنین ببیند که آن فونت و رنگ باعث می شود که مخاطب جذب مطالب شود و علاقه پیدا کند تا ادامه مطالب را بخواند یا نه. این مورد یکی از مواردی است که باید ادمین سایت آن را رعاایت کند

بهتر است که جامعۀ هدف خودتان را مشخص کنید و برای آن جامعه هدف مقاله نویسی کنید و محتوا بگذارید و صفحه فرود خودتان را طراححی کنید تا بتوانید آن جامعه هدف خودتان را جذب محتوای صفحه فرود خود و سایت خودتان کنید.

برای این که شما یک لندینگ پیج خوب در سئو داشته باشید بهتر است که از جملات ساده استفاده کنید. از زبان ساده برای بیان کردن محتوای خودتان استفاده کنید تا مخاطب احساس راحتی داشته باشد و از خواندن محتوای شما لذت ببرید و جذب محتوای شما شود.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=10926
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546