کلید واژه های برند در سئو چه کلماتی هستند؟

کلید واژه های برند در سئو چه کلماتی هستند؟
امتیازی ندارد

کلید واژه های برند در سئو چه چیز هایی هستند؟ کلید واژه های برند کلمه های عمومی هستند که در کنار نام یک برند گذاشته می شود و توسط کاربر های موتور های جستجو گر سرچ می شوند به طور مثال وقتی شما سرچ می کنید گوشی سامسونگ شما در حال سرچ با کلید واژه برند سامسونگ هستید و شما دارید دنبال گوشی تلفن همراه میگردید اما از برند سامسونگ. این گونه است که شما از کلمه ها و کلید واژه های برند استفاده می کنید مثال دیگری که می شود زد این است که شما در موتور های جستجوگر سرچ کنید لباس زارا شما در حال سرچ لباس برای خودتان هستید اما از برند زارا نه از برندهای دیگری و موتور جستجوگر نتایجی را به شما نشان می دهد که مربوط به برند زارا باشد. این را بدانید که یکی از مسیر های جذب مخاطب وب سایت است شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید.

چرا در سئو باید کلید واژه برند داشته باشیم؟

احتمالا ما شرکتی نداریم که به اندازه زارا یا سامسونگ بزرگ و معروف باشید؟ پس چرا باید کلید واژه برند داشته باشیم آن هم در سئو؟ شما می توانید کاری بکنید که این اتفاق بیفتد و کاربر ها محصولات یا خدمات شمارا سرچ می کنند موتورجستجو گر برند شما را به کاربرانی که سرچ می کنند نشان می دهد.

این موضوع میتوانید تاثیر بسیار خوبی برا کسب و کار شما می گذارد و همنیطور بر سایت شما تاثیر خوبی میگذارد حالا چطور؟ چون اگر مخاطب های ما یا کاربر ها به طور مثال طراحی سایت را سرچ می کنند اگر نام برند بیهنتا را در آخر کار بگذارند و با آن سرچ کنند گوگل می تواند تشخیص دهد که در هنگامی که مخاطب ها و کاربر ها طراحی سایت را سرچ می کنند برخی از افراد دنبال برند بهینتا می گردند تا این خدمت را برند بهینتا برای آنها انجام دهند.

حال اتفاق لذت بخش و دوست داشتنی چیست؟ این است که زمانی که  یک نفر تنها طراحی سایت را سرچ می کنند  گوگل به آن کاربر یشنهاد می دهد که آیا دنبال طراحی سایت بهینتا نمی گردید؟

در واقع شما دارید با ساختن کلید واژه های برند ها و استفاده از آن ها  کاری می کنید که گوگل شما را زمانی که کاربر آن کلید واژه را بدون برند سرچ می کند برند شما را به آن کاربر پیشنهاد دهد. بدین شکل شما می توانید بهتر و بهینه تر مخاطب جذب کنید و آن مخاطب ها را به مشتری تبدیل کنید و آن مشتری را به مشتری وفادار تبدیل کنید. شما با این کار می توانید برندسازی کنید برای خودتان و محصولات و خدمات خودتان را به نام برند خودتان گره بزنید و کاری کنید که گوگل زمانی که محصولات و خدماتی را سرچ کرد که برند شمارا آن خدمت یا محصول را داشته باشد گوگل می تواند شمارا به آن کاربر یا مخاطب نشان دهد تا مشتری ها و مخاطب های شما هم بیشتر شود.

حال چطور یک کلیدواژه برند بسازیم؟

کلیدواژه های برند در سئو هر روز در حال گسترش است حال این یعنی چی؟ یعنی اینکه هر روز افراد بیشتری که دنبال خرید محصول هستند، ترجیح می دهند در سرچ خود از نام برد استفاده بکنند و سرچ خودشان را اجام دهند. تعداد این افراد در حال رو به رشد است و شما اگر بتوانید کلید واژه های برند خودتان را بسازید می توانید امید داتشه باشید که گوگل نام برند شمارا در کنار آ« خدمت و محصول به مخاطب و کاربر پیشنهاد دهد. این که گفتیم افرادی که نام محصول را در کنار برند سرچ می کنند یعنی اینکه به جای اینککه سرچ کنند خرید گوشی سرچ می کنند خرید گوشی شیائومی و اینگونه سرچ خودشان را انجام می دهند و این باعث می شود که آن برندی که روی کلیدواژه های برند خود کار کرده باشد احتمال اینکه گوگل بخواهد آن هارا به مخاطب ها و کاربر ها پیشنهاد دهد بیشتر می شود.

یکی از ساده ترین راه هایی که می توانید شما از طریق آنها کلید واژه برند خودتان را بسازید این است که به سراغ تبلیغات و رسانه های آفلاین بروید و از آن طریق امتحان کنید که می توانید از طریق آنها کاری کنید که افراد ترغیب شود که محصولات و خدماتی که نیاز دارند و شما آن خدمات و محصولات را دارید را با اسم برند شما سرچ کنند برای مثال از پنجاه نفر بخواهید که یک کلمه کم سرچ را سرچ کنند مانند تلویزیون سامسونگ تا گوگل بتواند تشخیص دهد کسی که تلویوزیون را سرچ می کند دنبال برند سامسونگ آن تلویزیون می گردد پس زمانی که یک نفر به تنهایی تلویزیون را سرچ می کند به او پیشنهاد می دهد آیا دنبال تلویزیون سامسونگ هستید؟

این یک ایده بسیار جالب است که شما می توانید با استفاده از آن کاری بکنید که جذب مخاطبتان را از طریق موتور های جستجو گر به خصوص گوگل  بیشتر کنید تا بتوانید مخاطب ها و کاربر های بیشتری را به سایت خودتان وارد کنید و آن ها را تبدیل کنید به کاربر های سایت خودتان و بعد از آن آنها را تبدیل کنید به خریدار های سایت و بعد از آن آنها تبدیل کنید به مشتری های وفادار خودتان تا بتوانید فروش بیشتری را رقم بزنید و کسب و کار خودتان را بیشتر و بهتر به مخاطب های خودتان نشان دهید و آن را پیشرفته تر کنید. تا بتواید به اهدافی که برای کسب و کار خودتان در نظر گرفته اید برسید و در کسب و کار خودتان موفق شوید

کلام آخر

در کلام آخر بهتر است شما علاوه بر این که برند خود را در سرچ های گوگل به مخاطبان معرفی می کنید در کلمات کلیدی که مربوط به کسب و کارتان می باشد نیز کار سئو را انجام دهید تا به این شکل بتوانید مخاطبان بیشتری به سمت کسب و کار خود هدایت کرده و فروش بیشتری را به این شکل ایجاد کنید.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=10073
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546