3 راه برای ایجاد هیجان در مخاطب

3 راه برای ایجاد هیجان در مخاطب
امتیازی ندارد

ایجاد هیجان در مخاطب به وسیله ی محتوا و طراحی اصولی را در این مقاله با هم بررسی می کنیم .

این را به احتمال زیاد می دانید که برخی از خرید ها به طور کامل احساسی انجام می‌شود و این را بدانید که هیجان های لحظه ای عامل ایجاد این گونه احساسات هستند.برخی از افراد در هنگامی که قصد خرید دارند  به طور کامل تردید دارند و مردد هستند که آیا خرید خودشان را انجام دهند یا نه. این را فراموش نکنید که یکی از راه های فروش سایت است اگر میخواهید در مورد طراحی سایت اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان مراجعه کنید.

گاهی اوقات همین هیجان ایجاد شده باعث می شود که فرد خرید خودش را تا انتها انجام دهید و خرید خودش را به اتمام برساند و انجامش دهد و این هیجان ایجاد شده توانایی این را دارد که فرد را مجبور به خرید های سنگین کند. پس بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که هیجان های ایجاد شده در هنگام خرید باعث میشود که فرد همچنان با وجود تردیدی که دارد خرید خودش را انجام دهد و به تردید خودش اهمیتی ندهد یا با وحود همان تردید خرید خودش را انجام دهد.

در این مقاله شما میتوانید از 3 راه ایجاد هیجان در تبلیغ نویسی آگاه شوید و اطلاع پیدا کنید.

1. زمان را کاهش دهید

اگر بتوانید که در تبلیغات خودتان به مشتری این مفهوم را برسانید که با خدمت شما و یا محصول شما می تواند به خواسته خودش برسد و نیازش بر طرف شود این باعث می شود که در  وجود مخاططب هیجان ایجاد شود و اشتیاق بیشتری پیدا کند. برای خرید کردن از شما. هرچه بتوانید این موضوع را پر رنگ تر نشان دهید که شما میتوانید با محصول خودتان یا خدمت خودتان  مسیر رسیدن مخاطب را به هدف خودش سریعتر کنید اشتیاق و هیجان در مخاطب بیشتر می شود.

فرض کنید که شما یک رستوران فست فود دارید و در تبلیغات خودتان باید نشان دهید که غذایی که مشتری سفارش می دهد  در سریع ترین زمان ممکن به غذای خودش می رسد و غذایش آماده می شود. مخاطب وقتی ببیند که شما دارید نیاز اورا سریعتر برطرف می کنید بیشتر به این موضوع ترغیب می شود که بیاید و از شما خرید کند و این موضوع باعث ایجاد هیجان بیشتری برای مخاطب شما می شود و این باعث میشود که فروش مشا هم افزایش پیدا کند و همچنین مخاطبان شما افزایش پیدا کنند. البته این را هم به خاطر داشته باشید که سریع بودن اما بدون کیفیت بودن فایده ای ندارد و شما باید بتوانید در حین اینکه سریع نیاز مخاطب را برطرف میکنید می توانید نیز کیفیت کار خودتان را هم نیز تضمین کنید.

در این دنیای تبلیغات یکی از راه هایی که می توان با وجود کمک آن به تبلیغی اثر بخش تر برسیم همین کم کردن زمان است که مخاطب آگاه می شود که شما خدمات خودتان را در زمان کم تر انجام می دهید این موضوع می تواند به عنوان مزیت شما نسبت به  دیگر رقیبان خودتان باشد که بگویید من سریع تر از بقیه رقبای خودم می توانم کار شمارا انجام دهم و یا شمارا به هدف خودتان سریع تر برسانم.

این موضوع که شما زمان را کاهش میدهید می تواند کمک زیادی هب تبلیغات شما بکند و تبلیغات مشارا اثر بخش تر بکند و شمارا سریعتر به هدفی که میخواهید برسید برساند.

بیاید به شرکت آمازون نگاه کنید آمازون با این کاری که کرده است توانسته حس خوبی در مشتری ایجاد کند و همین حس خوب عامل خیلی چیز هاست از جمله خرید. زمانی که شما قصد خرید از این سایت را دارید بعد از انتخاب محصول این سایت به شما می گویید که این چیزی که سفارش داده اید در چه زمانی به شما میرسید و شما می توانید از آن محصول استفاده بکنید. فرض کنید که شما از سایتی قصد خرید کرده اید ناگهان با این متن مواجه می شوید: هی دوست من اگر همین الان خرید خودت را انجام بدی می توانید فردا ساعت فلان کالای خودت را تحویل بگیری این موضوع بسیاز جالب و خوش آیند است برای مخاطب که بداند در زمان کم به هدف خودش می رسد و نیازش برطرف می شود و این برای  مخاطب هیجان ایجاد می کند که این هیجام ممکن است بتواند باعث خرید مخاطب از شما و یا آن سایت شود.

2. آینده را برای مخاطب به تصویر بکشید

اگر شما بتوانید این مهارت را داشته باشدی که بتوانید که مخاطب را به بعد از خرید برسانید شاهکار کرده اید حال این یعنی چی یعنی اینکه شما بیایید با اتسفاده از تبلیغات خودتان به مخاطب بگویید  که بعد از استافده از محصول یا خدمات شما به چه لذت و جایگاهیی میرسد و شما می توانید مخاطب خودتان را با اتسفاده از آن محصول یا خدمات به چه نتیجه ای برسانید  همین موضوع می تواند باعث شود که شما در مخاطب خودتان و مخاطب تبلیغات خودتان هیجان ایجاد کنید همان هیجانی که میتواند مخاطب را وادار به حرید کند حتی زمانی که تردید دارد

زمان را از دست ندهید بنشینید و با خودتان بگویید که با محصول شما و خدمات شما مخاطب به کجا و چه درجه ای میرسد و شما با این کار می توانید مخاطب های خودتان را به مشتری تبدیل کنید و بعد از آن مشتری هارا به مشتری وفادار خودتان تبدیل کنید

بیاید به آیفون نگاه کنیم چگونه چنین محصولی پر فروش می شود؟ با شنیدن نام آیفون چه چیزی در ذهن شمما آمد؟ حجم بالا؟ کیفیت دوربین خوب؟ و غیره شما با خرید آیفون می توانید فضای ذخیره بسیاری داشته باشید می توانید شما با آیفون عکس های خوب و با کیفیت بالا بگیرید و خاطره های خودتان را با کیفیت ثبت کنید.

دقت کردید؟ من با این متن شمارا به بعد از خرید محصول بردم و این باعث می شود که در درون مخاطب هیجان ایجاد شود و بخواهد که هر چه سریع تر به لذتی که بعد از خرید آیفون بدست می آورد برسد این که آیفونی که گفتیم آیفون شماره چند بود به میل خودتان می توانید انتخاب کنید.

بنابر چیز هایی که گفته شد شما میتوانید با این کار هیجان را در مخاطب خودتان بالاتر ببرید و به فروش خوبی برسید و مخاطبان و مشتری های خودتان را افزایش دهید که این باعث بیشتر شدن فروش شما میشود.

این را بدانید که یک تبلیغ خوب تبلیغی است که بتواند مخاطب را به آینده و بعد از خرید محصول شما برساند و لذت استفاده از آن محصول را به مخاطب بدهد.

3. مخاطب را از نقطه الف به نقطه ب برسانید

مخاطب خودتان را از نقطه الف به نقطه ب برسانید. حال این به چه معنا است؟

نقطه الف نقطه ای است که مخاطب مشا الان در آن قرار دارد و شاید حتی شرایطی پایین تر از شرایط کنونی را دارد و نقطه ب نقطه ای است که مخاطب به آنجا برود نقطه ب نقطه ایده آل مخاطب شما است جایی که دوست دارد به آنجا برسد و حس و حال آن لحظه را احساس کند

بیاید در تبلیغات خودتان شرایط نقطه الف را شرح دهید برای مثال الان 10 کیلو گرم اضافه وزن دارید بعد شما با نشان دادن نقطه ب در مخاطب خود حس هیجان را ایجاد کنید نقطه ب: تو دیگر اضافه وزن نداری و به تناسب اندام رسیدی با این کار شما هم نقطه الف را به مخاطب نشان داده اید هم نقطه ب حال زمان آن رسیده که زحمت رساندن مخاطب خودتان را از نقطه الف به نقطه ب برسانید یعنی بگویید: الان 10 کیلو گرم اضافه وزن داری اما ناراحت نباش می توانی با دوره ورزشی ما در زمان فلان به وزن ایده آل خودت برسی و دیگه اضافه وزن نداشته باشی. این یک ترفند خوب برای تبلیغات شما است

یک تبلیغ خوب مخاطب را از نقطه ای که الان هست آگاه می کند و نقطه ایده آل آن مخاطب را به آن نشان میدهد و می گویید که می تواند با خدمات یا محصولات صاحب تبلیغ مخاطب را از نقطه الف و الان به نقطه ب و نقطه ایده آل مخاطب برساند

شما با هیجانی که در فرد ایحاد می کنید مخاطب خودتان را ترغیب می کنید که بیاید و از محصول شما خرید بکند و محصول شمارا بخرد و از محصول شما استفاده بکند این کار می تواند به تاثیر گذاری تبلیغ خودتان اضافه کند و بهتر و بیشتر بتوانید فروش خوب و جذ بمخاطب را تجربه کنید.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=10011
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546