3 شیوه همکاری با مجله ها و رسانه ها در برندسازی

3 شیوه همکاری با مجله ها و رسانه ها در برندسازی

3 شیوه همکاری با مجله ها و رسانه ها در برندسازی

3 شیوه همکاری با مجله‌ها و رسانه‌ها برای فروش بیشتر و برندسازی چیست؟ روابط عمومی را می توان علمی دانست که کمک میکند شما بتوانید بهتر و راحت تر با رسانه ها ارتباط برقرار کنید. حال منظور از رسانه ها چیست؟ رسانه می توانند شامل: تمام مجلات، نشریات، تلویزیون، رادیو و … باشد.

حال هدف از برقراری ارتباط با رسانه ها و استفاده از آنها چیست؟ هدف این است که بتوان با این رسانه ها کسب و کار های خودمان را معروف تر کنیم و خدمات و محصولاتمان را تبلیغ کنیم تا بتوانیم فروش بیشتری داشته باشیم.

برای استفاده از این رسانه ها راه کارها و روش های زیادی وجود دارد که در دامه به بیان برخی از این راه کارها می پردازیم. البته قبل از خواندن ادامه مقاله این را در نظر داشته باشید که باید بتوانید مطالب را خوب و درست و اصولی در تبلیغات و استفاده از رسانه ها  اجرایی کنید.

یکی از راه های جذب مخاطب داشتن یک وب سایت است اگر میخواهید اطلاعاتی در این مورد کسب کنید پیشنهاد می شود به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید.

3 شیوه همکاری با مجله‌ها و رسانه‌ها:

1. مقاله نویسی

یکی از راه هایی که که به کمک آن می توانید اعتبار کسب و کار خودتان را بالاتر ببرید و همچنین مخاطب های جدیدی را جذب کنید این است که برای مجله ها مقاله بنویسید. این فکر را از سر خود بیرون کنید که بخواهید با آن مقاله ها تبلیغ مستقیم پیج خودتان را داشته باشید این را فراموش کنید. سعی کنید که مطالب مفید و خوبی را در مقاله هایی که برای مجله ها میفرستید بنویسید.

اگر می خواهید مخاطب های بیشتری داشته باشید میتوانید مطالب خودتان را خوب و مفید و باکیفیت بنویسید تا اگر زمانی مخاطب شما مقاله شما را در مجله ای خواند، نسبت به کسب و کار شما اشتیاق پیدا کند و حتی بع واسته ی این مقاله سری به سایت شما بزند. این کار و این روش به طور غیر مستقیم روی اعتباری که شما دارید تاثیر می گذارد و اعتبار  کسب  و کار شما را بالاتر می برد و شما میتوانید مخاطب های بیشتری را جذب کنید و فروش خودتان را بالا تر ببرید

بسیاری از مجله ها هستند که می توانید شما برای آن مجله ها مقاله ارسال کنید و آن ها مقاله شما را در مجله خودشان قرار دهند. اگر شانس با شما یار باشد و آن مجله ای که برای آن مقاله خود را فرستادید معیارهایش با مقاله شما یکی باشد می توانید حتی امید داشته باشید که آن مجله نام کسب و کار شما یا آدرس سایت شما یا آدرس ایمیل شما را در مجله خود در کنار مقاله شما نیز چاپ کند که این یکی از بهترین اتفاق هایی است که می تواند برای شما در هنگام ارسال مقاله به مجله ها رخ دهد. بدین شکل مخاطب های آن مجله زمانی که مجله شما را خواندند و از آن خوششان آمد به آدرسی که در صفحه مقاله شما گذاشته شده می روند و از سایت شما بازدید می کنند یا پیامی برای شما ارسال می کنند یا حداقل اینکه نام برند شما را خوانده و در ذهنشان ثبت می کنند

بدیم شکل که گفته شد شما می توانید به صورت غیر مستقیم مخاطب هایی را جذب کنید و حتی اگر شانس با شما همراه باشد و مطالب که انتشار ی دهید خوب درست و اصولی باشد می توانید امید داشته باشید که آن مخاطب هایی که از طریق مجله ها جذب کردید تبدیل به طرفداران شما و حتی خریداران شما شوند. بدین شکل مخاطب های شما زیاد تر شده و بعد از آن مشتری های شما نیز زیاد تر شده و شما ممکن است بتوانید فروش بیشتری را نیز تجربه کنید و اعتبار کسب و کار خودتان را افزایش دهید و کسب و کار خودتان را گسترش دهید و نام کسب و کار خودتان را بر سر زبان ها بیندازید.

2. با مجله ها مصاحبه کنید

یکی دیگر از روش هایی که میتوانید به کمک آن اعبتار کسب و کار خودتان را افزایش دهید این است که کاری بکنید که مجلات معتبر با شما مصاحبه کند.

این روش یکی از قوی ترین روش های بازاریابی است. کاری بکنید که یک مجله با شما به عنوان یک فرد موفق یا در مورد محصول جدیدی که تولید کرده اید، مصاحبه کنند. این اتفاق می تواند کاری بکند که هم محصولات شما و هم خودتان معرفی شوید.

به طور معمول می توان گفت افرادی  که مصاحبه ها را میخوانند از افرادی که مجلات را می خوانند بیشتر است و شما در مصاحبه بهتر می توانید خودتان کسب و کار تان محصول یا خدمت تان را معرفی کنید . اگر شما بتوانید از این راه موفق شوید افراد بیشتری با شما آشنا می شوند و این موجب می شود طرفداران شما نیز افزایش پیدا کنند و مخاطب های شما نیز افزایش پیدا کنند و شما بتوانید آنها را به خریدار و مشتری تبدیل کنید.

اگر میخواهید با شما مصاحبه بکنند شما باید خودی نشان بدهید و بگویید که من به عنوان یک متخصص هستم و وجود دارم و می توانم به شما کمک کنم شما می توانید مطالب مفید زیادی را در سایت ها و رسانه های مختلف انتشار دهید تا به عنوان یک کارشناس حرفه ای تبدیل بشید یا به عنوان یک متخصص در حوزه کاری خودتان معرفی بشید.

مصاحبه می تواند طرفداران شما را زیادتر کند زمانی که شما با مجله های مختلفی مصاحبه می کنید این یعنی اینکه شما متخصص هستید و زمانی که مخاطبان شما مقاله های شما را میخوانند یا مصاحبه های شما را می خوانند بیشتر ترغیب می شوند که از سایت شما بازدید کنند یا شما را دنبال کنند یا حتی تبدیل به طرفدار شما شوند و از شما خرید کنند. زمانی که شما به عنوان یک متخصص شناخته شوید مخاطب های شما راحت تر و بهینه تر با شما ارتباط برقرار می کنند و راحت از شما خرید می کنند و تبدیل به مشتری شما می شوند و حتی بعد از آن تبدیل به مشتری وفادار شما می شوند.

3. در مسابقات مجله ها اسپانسر شوید.

با مجله ها و رسانه های دیگر تماس بگیرید از آن ها بخواهید که مسابقه یا نظر سنجی قرار بدهند و شما به عنوان اسپانسر این مسابقه فعالیت کنید به این شکل شما می توانید نام خود را آدرس سایت خود را آدرس ایمیل و لوگوی خودتان را زیر مسابقات و نظر سنجی ها قرار دهید حتی می توانید عکس محصولات خودتان را هم در کنار آن مجله یا رسانه ای دیگر قرار دهید تا مخاطب ها محصول ها شما را ببننند این کار می تواند اعتبار زیادی به شما اضافه کند و مخاطب های شما را افزایش دهد و شما میتوانید با استفاده از این اسپانسر شدن مخاطب های خودتان را افزایش دهید و راه های ارتباطی خود را در همان مجله یا رسانه ای که مسابفه یا نظر سنجی را گذاشتید بگذارید تا مخاطب ها با شما ارتباط برقرار کنند و در نهایت تبدیل به طرفدار و خریدار محصول شما شوند

بیشتر کارآفرین ها در اول کار خود آنقدر سرمایه ندارند که بخواهند روی تبلیغات بزرگ سرمایه گذاری کنند و خودشان را معرفی کنند و تبلیغ کسب و کارشان را انجام دهند تا کسب و کارشان  شناخته تر شود و بتوانند از طریق همان تبلیغ مخاطب هایشان را زیاد تر کنند تا بتوانند فروش خوبی را تجربه کنند. این را بدانید که کسب و کار ها می توانند با رسانه ها ارتباط برقرار تا بتوانند از طریق همان رسانه ها تبلیغ های خودشان را انجام دهند و کسب و کارشان را تبلیغ کنند و بتوانند مخاطب های زیادی را کسب کنند.

در حقیقت شما برای بهره بردن از رسانه ها باید با آنها دوست شوید و این دوستی زمانی اتفاق می افتد که شما به رسانه ها سود برسانید با این کار شما می توانید دوستی میان خود و رسانه ها برقرار کنید. شما در این کار نباید فقط و فقط منافع خودتان را در نظر بگیرید و کاری به سود آن طرف قضیه نداشه باشید. شاید شما باید بارها یا ماه ها مقاله ها و مطالب خود را در این مقاله ها انتشار دهید آنهم بدون این که به کسب و کارتان اشاره ای بکنید  تا کم کم بتوانیدو این فرصت را بدست آورد تا کسب و کار خودتان را هم به خواننده های مقاله های خودتان و مجله هایی که مقاله خود را در آن ها انتشار داید معرفی کنید تا بتوانید مخاطب های خودتان را بیشتر کنید و آن هارا تبدیل به خریدار یا مشتری خودتان بکنید و بعد از آن آن ها را به مشتری های وفادار خودتان تبدیل کنید.

پس بیاید از امروز به این نکته توجه داشته باشید که ببینید چطور می توانید از رسانه های اطرافتان مثل رادیو مجله ها و حت سایت های خبری مهم ایرانی استفاده کنید و همکاری هایی را شروه کنید تا به نفع دو طرف باشد.

امتیازی ندارد
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل
https://behinta.com/?p=10066

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست 3 شیوه همکاری با مجله ها و رسانه ها در برندسازی

ارتباط با ما

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546