معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل
امتیازی ندارد

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل که با نام Hummingbird نیز شناخته می شود، یکی ا روش هایی است که از سال 2013 باعث شده تا نتایج جستجوهای کاربران بهبود پیدا کند.قبل از آمدن الگوریتم مرغ مگس خوار، گوگل از الگوریتم کافئین استفاده می کرد. الگوریتم کافئین باعث می شد تا امکان جست و جوی لایو(زنده) فراهم شود. بنابراین موتورهای جستجو می توانستند در کسری از ثانیه صد هزار صفحه دار در فهرست خود به روز رسانی کنند. اما البته که گوگل به دنبال روش مطمئن تری بود تا توسط آن نتایج بهتری به کاربران خود بدهد.

پیشنهاد میکنیم از صفحه طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان دیدن فرمایید.

چیزی که واضح است این است که محتوا همیشه جزو مهمترین معیارهایی بوده که گوگل با توجه به آن سایت ها را بررسی می کرده و به آنها امتیاز می داده. در گذشته معمولا افراد مقالات خود را با تعداد زیادی از کلمات کلیدی مد نظر می نوشتند و در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی می کردند. اما می توانستند به همین روش موتورهای جستجوی گوگل را راهنمایی کند تا مطلب نوشته شده توسط آن ها را ایندکس کند و در نتایج نمایش دهد. این روند باعث می شد تا کیفیت محتواها پایین بیایند، برای همین گوگل دست به کار شد و الگوریتمی جدید اختراع کرد تا کیفیت محتوای تولید شده توسط کاربران را بررسی کند.

نکات مهم درباره الگوریتم مرغ مگس خوار

وظیفه الگوریتم مرغ مگس خوار انی است که نتایجی دقیق تر، با کیفیت تر و صحیح تر ارائه دهد. مرغ مگس خوار الگو یتیمی است که با استفاده از گراف دانش و جستجوی معنایی عباراتی که جستجو شده اند را بررسی می کند. این الگوریتم به بهبود سئوی سایت کمک می کند. در ادامه به راه هایی می پردازیم که با استفاده زا آنها می توانید نتایج فوق العاده ای برای وبسایت خود رقم بزنید.

علت نام گذاری الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

مرغ مگس خوار یکی از کوچکترین پرنده های دینا به حساب می آید. بر خلاف جسه کوچکشف این پرنده سرعت و دقت زیادی دارد. وقتی مرغ مگس خوار در حال پرواز است نمی توان با چشم انسان بال های او را دید. درست است که این پرنده جثه کوچکی دارد ولی می تواند با تیزبینی بی همتای خود هدف را به سرعت شناسایی کند و با سرعت به سمت آن حرکت کند. دلیل نام گذاری این الگوریتم این است که با راه اندازی آن صفحه نتایج جست و جو تغییری بسیار محسوس کرده است.

پس از راه اندازی این الگوریتم، در سال 2013 گوگل تاکید بیشتری به کلمات کلیدی به تعداد مناسب و استفاده از زبان طبیعی کرد. الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، معنای هر کلمه کلیدی را جستجو می کند و صفحات را با دقت فراوان بررسی می کند. این موضوع باعث شده تا مقالات به زبان طبیعی نوشته شوند.

تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار بر نحوه جستجو

اگر گوگل را یک ماشین در نظر بگیریم که موتوری قدیمی دارد، الگوریتم مرغ مگس خوار یک موتور جدید است. اهمیت مرغ مگس خوار اسن است که سیستم جستجو را به کلی عوض کرد. مهم ترین ویژگی این الگوریتم جستجوی مبتنی بر مکالمه است.

تاثیر الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل بر سئو

پس از انتشار و اعلام نحوه کار الگوریتم مرغ مگس خوار، گوگل اعلام کرد که نیازی به نگران بودن برای سئو وبسایت خود ندارید چرا که قواعد کلی گوگل پابرجاست. هنوز هم کسانی که محتوای با کیفیت و منحصر به فرد تولید می کنند بالاترین امتیاز ها را از گوگل می گیرند. البته مرغ مگس خوار مطالب سایت ها را با سخت گیری بیشتری مورد بررسی قرار می دهد. بهترین راه برای بهبود سئوی سایت شما با استفاده از این الگوریتم این است که محتوایی حرفه ای تولید کنید و در آن به صورت به جا از کلمات کلیدی ساتفاده کنید.

جستجوی محلی

آیا مرغ مگس خوار گوگل از جستجوی محلی استفاده می کند؟

مرغ مگس خوار در دنیای وحش سعی می کند تا به دنبال نزدیک ترین و مرتبط ترین هدف برای شکار خود باشد. برای همین هنگامی که دارید عبارت مورد نظر خود را در گوگل سرچ میزنیم مرغ مگس خوار از گراف دانش و جستجوی معنایی استفاده می کند تا مرتبط ترین و دقیق ترین نتیجه را برای شما نمایش دهد.

جستجوی صوتی

آیا مرغ مگس خوار گوگل از جستجوی صوتی استفاده می کند؟

یکی از روش هایی که میتوانید با ساتفاده از آن در گوگل سرچ بزنید جستجوی صوتی می باشد. در این روش می توانید با بیان عبارت یا چنله مد نظر خود، مرغ مگس خوار را احضار کنید تا بهترین نتیجه برای جستجوی شما را ارائه دهد. البته الگوریتم مرغ مگس خوار در جستجوی صوتی تفاوت چندانی با جستجوی متنی نمی کند. تفاوت اصلی این است که جستجوی صوتی برای کاربر راحت تر است.

5 روش برای کسب امتیاز از مرغ مگس خوار گوگل

نکته مهم درباره الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل این است که این الگوریتم به بهبود سئوی سایت کمک می کند. در ادامه به راه هایی می پردازیم که با استفاده از آنها می توانید نتایج فوق العاده ای برای وبسایت خود رقم بزنید.

1. بهینه سازی کلمات کلیدی

متن را با کلمات کلیدی پر نکنید. به جای استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می توانید از کلمات مترادف یا عبارات ترکیبی استفاده کنید.

2. بهینه سازی انکر تکست ها

می توانید برای این کار از کلمات کلیدی به طور خلاقانه استفاده کنید. انکر تکست ها کلمات مهمی هستند چرا که کرابران را به صفحات دیگری در سایت شما یا سایت های دیگر هدایت می کنند و تاثیر بالایی بر سئو و رتبه سایت دارند.

3. تولید محتوای متنوع و مفید

چیزی که واضح است این است که مردم به دنبال مطالبی هستند که صحیح باشنذ و ان ها را به هدفشان برساند پس حواستسان باشد که مطالبی منتشر کنید که شما را از دیگر رقبا متمایز کند. همچنین سعی کنید اطلاعاتی مفید به کاربران بدهید.

4. استفاده از تصویر و رسانه

استفاده از محتوای تصویری موردی است که باعث افزایش کیفیت مطلب شما می شود. استفاده از حداقل یک تصویر در محتوای شما باعث پیشرفت زیادی می شود.

5. استفاده از schema markup

اسکیما به نوعی سیستم نشانه گذاری می گویند که به کاربران توضیحات پیشرفته تری درباره محتوا به کاربران ارائه می کند. اسکیما نوعی میکرودیتا است که باعث می شود سایت شما به راحتی در گراف دانش گوگل شناسایی شده  لینک دریافت کند.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=12185
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546