6 اصل مهم در تبلیغات

6 اصل مهم در تبلیغات
امتیازی ندارد

در دنیای امروزه اگر صاحب کسب و کاری هستید اگر در صنعت های مختلفی در حال فعالیت هستید باید در مورد تبلیغات و اصول تبلیغات بدانید که زمانی که به سراغ تبلیغات رفتید بتوانید تبلیغات خوبی داشته باشید و فروش خودتان را به واسطه آن تبلیغات بالا تر ببرید. یکی از راه های که میتواند درآمد داشته باشید سایت است اگر تمایل دارید در مورد طراحی سایت اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید. اگر شرکت شما قصد دارد که به توسعه تبلیغاتی خودش بپردازد میتواند از اصولی که در اینجا گفته می شود استفاده و برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه ی طراحی سایت در اصفهان ددین فرمایید.

نکته اول: پیام خود را واضح و واحد کنید

برخی از آگهی ها هستند که بازخورد خوبی دارند و همچنین تاثیرگذاری بالایی را هم دارند. راز این بازخورد و تاثییر خوب چیست؟ اغلب این سازندگان تبلیغ بر روی یک چیز تمرکز می کنند و آن هم چیزی نیست جز یک پیام واحد. صاحبان آن تبلیغ تاثیر گذار یک پیام واحد برای مخاطبان خود دارند و آن را در تبلیغ خود قرار می دهند نه اینکه بیایند و پیام های گوناگون را در تبلیغ خود جای دهند برخی  ممکن است فکر کنند که باید  در یک تبلیغ چند پیام را به مخاطب در تبلیغ رساند که این کار ممکن است بازدهی تبلیغ شمارا پایین بیاورد. تبلیغات شما باید سریع باشد و به  مخاطب پیام را سریع برساند آن هم در مدت 3 ثانیه.پیام اصلی باید به مخاطبان شما رسانده شود

نکته دوم: همه چیز را در ابتدا بیازمایید

کسب و کار های بزرگ که درآمد بالایی دارند میتوانند تبلیغات گوناگون بروند و برای تبلیغات خود بسیار هزینه کنند ولی آیا این امکان برای کسب و کار های کوچک هم هست یا نه؟ کسب و کار های بزرگ می توانند آزمون و خطا کنند و ببینند کدام یک از تبلیغاتشان بهره وری بیشتری داشته است و روی آن تمرکز کنند ولی کسب و کار های کوچک که سرمایه کمی دارند و منبع درآمدشان هم پایین است چه کاری باید انجام دهند. کسبو کار های کوچک به جای اینکه بیایند و آزمون و خطا کنند باید بیاییند و از مخاطبان خود سوال بپرسند و پرسشگری کنند و ببینند چه چیزی برای مخاطبشان خوش آیند است چه چیزی خوش آیند نیست نطرات و دیدگاه های مخاطب خود را بشنوند و به آنها توجه کنند و با توجه به این موارد تبلیغ خودشان را آماده کنند و اینگونه نیاز نیست مانند کسب و کار های بزرگ هزینه های گزاف بکنند و برای تبلیغات خود بار ها آزمون و خطا کنند

نکته سوم: اعتبار آگهی شما

در ماهیت تفکرات انسان ها بی اعتمادی به تبلیغات و پیام هایی تبلیغاتی وجود دارد. به همین دلیل است که شما نمی توانید با دروغ و ادعاهایی غیر واقعی شانس خوبی برای موفقیت داشته باشید به همین دلیل باید ادعاهای شما واقعی و معتبر باشد. روی اچ ویلیامز، نویسنده کتاب پرفروش جادوی تبلیغات می گوید: «هر ادعایی که در پیام های تبلیغاتی خود بر آن تکیه کنید و مشتری شما به صحت آ« اعتقادی نداشته باشید، تنها دور ریختن پول شما است.» شما باید بتوانید اعتماد مخاطب را به خودجلب کنید تا بتوانید از طریق تبلیغات مخاطبان و بعد از آن مشتریان خودتان را افزایش دهید سعی کنید که از نظر مثبت کاربران استفاده کنید از این نظرات استفاده کنید و اعتبار خودتان و تبلیغ خود را بالاتر ببرید و با این کار مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنید و فروش خودتان را بالاتر ببرید تا بتوانید کسب و کار خودتان را گسترش دهید.

نکته چهارم: کاری کنید که مشتریان راحت تر با شرکت شما ارتباط برقرار کنند

هر چیزی که ارائه می دهید کانند بروشور، ایمیل، نامه، و حتی واژگان و ادبیات استفاده شده از طرف شرکت شما( در قالب سربرگ، کارت، صورت حساب، و غیره) باید پر از اطلاعات تماس مشتریان با شما باشد مانند نشانس سایت اینترنتی ، ایمیل یا پست الگترونیکی، شماره تلفن و فکس و نشانی شرکت و … میتوانند از اطلاعات تماس مشتریان با شما باشد اگر شما شرکتی هستید که از شعار های تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود استفاده میکنید آن را باید در تمامی ابزار های ارتباطی مشتریان خودتان قرار دهید تا مشتریان شما و مخاطبان شما بتوانند راحت و سریعتر با شما ارتباط برقرار کنند هرچه این روند آسان تر و سریع تر باشد مخاطبان شما بیشتر می شوند و چه بسا مشتری های شما هم افزایش پیدا کنند و فروش شما هم افزایش پیدا کند.

4. تماس مشتریان با شرکت را آسان کنید
هر بروشور، ایمیل، نامه و حتی واژگان و ادبیات به‌کاررفته از سوی شرکت شما (در قالب سربرگ، کارت، صورتحساب و غیره) باید پر از اطلاعات تماس مشتریان (نشانی سایت اینترنتی، ایمیل یا پست الکترونیکی، شماره تلفن و فکس و نشانی شرکت) با شما باشد. اگر از شعار تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود استفاده می‌کنید آن را در تمامی ابزارهای ارتباطی مشتریان با خود درج کنید.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=9997
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546