5 نکته برای افزایش نرخ تبدیل در صفحه فرود

5 نکته برای افزایش نرخ تبدیل در صفحه فرود
امتیازی ندارد

صفحه فرود یکی از مهمترین صفحه های است که باید به آن توجه ویژه داشت تا بتوانیم با استفاده از آن علاوه بر افزایش اعتبار  بتوانیم فروش خودمان را افزایش دهیم

مخاطبان شما با استفاده از ایمیل هایی که شما برای آنها می فرستید معمولاً با استفاده از آن ایمیل وارد صفحه فرود سایت شما می شوند که شما بتوانید با استفاده از توضحیات تکمیل تری که در صفحه فرود خود نوشته اید بتوانید آن مخاطب را به مشتری تبدیل کرده و بتوانید فروش خود را بالاتر ببرید. اگر شما در صفحه فرود خود بخواهید که مخاطب شما یک مقاله را به طور رایگان دانلود کند یا اینکه با یک وبینار بخواهید که محصول خود را تبلیغ کنید یا اینکه یک محصول را به طور مستقیم بفروشید می توان احتمال داد که نرخ تبدیل شما بین 1 درصد تا بیشتر از 50 درصد متغیر باشد. در این مقاله 5 نکته آورده شده که شما می توانید  با استفاده از این نکات نرخ تبدیل صفحه خود را بالاتر ببرید تا بتوانید فروش بیشتری را تجربه کنید و کسب و کار خودتان را بیشتر توسعه دهید.

1. برای اولین کار سعی کنید اعتبار ایجاد کنید

تبلیغات زرد و بی‌ارزش کاری کرده است که باعث مردم روز به روز نسبت قبل اعتماد خودشان را نسبت به این تبلیغات از دست بدهند و بدبین تر شده اند. موضوع شکاک بودن مردم نسبت به تبیلغات تقریبا می شود گفت که همیشه بوده است اما با وجود این تبلیغات زرد و افزایش پیدا کردن. این مورد باعث شده است تا مردم نسبت به این فضای آنلاین بدبین تر بشوند.

ولی تبلیغی که شما در صفحه فرود خود قرار داده اید باید به شکلی باشد که بتواند بدبینی و شکی که در مردم نسبت به شما به وجود آمده است را از بین ببرد. سعی کنید که چند نکته در اول صفحه محصول خود بگویید که اعتبار ساز باشد و شما بتوانید با استفاده از آن نکات اعتبار خودتان را افزایش بدهید. سعی کنید در بنر بالای صفحه فرود لوگو و نام شرکت خود را قرار دهید و بین یک تا سه تاییده ارزشمند که از مشتری های خود بدست آورده اید را قرار دهید و در یک بیانیه ی خلاصه شده بیایید و از ماموریت که شرکت شما دارد بگویید.

2. سعی کنید از تاییدیه های زیاد استفاده کنید

همانطور که در بالا اشاره شد سعی کنید که در صفحه فرود خود از تاییده های مشتری های خود استفاده کنید تا بتواند اعتبار شما توسط همین تاییدیه ها افزایش پیدا کند و شما بتوانید بر شک و بد بینی مخاطبان خود غلبه کنید و آن را از بین هم ببرید. حال چطور این تاییده ها را جمع آوری کنیم؟ اگر شما سمینار هایی را برگزار می کنید سعی کنید بعد از آن سمینار ها از مخاطبان خود بخواهید روبه روی دوربین در مورد شما و سمینارتان نظر خودشان را بگویند این را به یک فیلمبردار حرفه ای بسپارید و بعد از آن فیلم های گرفته شده را در صفحه محصول خودتان قرار دهید تا مخاطبانی که صفحه محصول شمارا میخوانند اگر تمایل داشتند آن ویدیو هارا باز کنند اما این را فراموش نکنید که ویدیو های شما نباید به صورت خودکار پخش شود  برخی از افراد هستند که از ویدیو هایی که خودکار پخش می شوند خوششان نمی آید  و این ممکن است به روند اعتبار بدست آوردن شما ضرر بزند

اگر توانایی برگزاری سمینار ندارید میتوانید از کسانی که از محصول یا خدمات شما استفاده کردند بخواهید در یک ویدیو در مورد محصول یا خدمات شما نظر خودشان را بگویند و برای شما بفرستند تا شما از آن ویدیو ها استفاده کنید و اعتبار خودتان را در صفحه فرود بیشتر کنید.

3.سعی کنید تا از فهرست های موردی استفاده کنید.

ویژگی های محصول یا خدمات خودتان را به همراه مزایای آن جمع آوری کنید و در قالب فهرشت موردی کوتاه و خوانا ارائه کنید. اکثر خریداران دوست دارند که در ازای اینکه محصول یا خدمات شمارا می خرند تا بتوانند مزایای زیادی را دریافت کنند شما می توانید این مزایا را در قالب یک فهرست کوتاه درست کنید تا مخاطب شما زمانی که دارد صفحه فرود شمارا میخواند بتواند از مزایای محصول و خدمات شما هم باخبر شود

اما اگر شما سعی دارید که با یک مقاله رایگان علاقه مندان خود را افزایش دهید در اینجا شما دیگر نیازی به فهرست طولانی و ویژگی ها ندارید، اما شما باید یک فهرستی تهیه کنید از محتوا و اطلاعات آن مقاله، این کار به شما کمک می کند تا بتوانید تقاضای دانلود برا مقاله ای که قصد داشتید با آن علاقه مندان را افزایش دهید بیشتر شود.

4.سعی کنید با عنوانی جذاب کنجکاوی مخاطب خودتان را قلقلک دهید

این عنوان شما باید جوری باشد که کنجکاوی مخاطب شمارا افزایش دهید، وعده های بزرگی بدهید تا بتوانید نظر مخاطب را به خودتان جلب کنید اما فراموش نکنید که وعده ای بدهید که بتوانید آن را عملی کنید وگرنه این تکنیک به ضرر شما تمام می شود و اعتبار شمارا کاهش میدهد اگر نتوانید به چیزی که میگویید عمل کنید و آن را اجرایی کنید. این عنوان به شما کمک میکند تا کاری کنید که مخاطب شما بیاید و برای خواندن مقاله شما وقت بگذارید و آن را بخواند عنوان کنجکاو کننده همین کار را انجام میدهد و کار می کند تا افراد بیشتری مقاله شما را بخوانند.

5. صفحه فرود خودتان را سعی کنید دقیق و به روز طراحی کنید.

هر چقدر ککه تبلیغ شما بتواند خودش را با اخبار روز مرتبط دهید دقت  کنید اخبار روز درست مرتبط دهید نرخ پاسخ و تبدیل بیشتری خواهید داشت به خصوص هنگامی که سعی کار شمما فروش اطلاعات مالی  و سرمایه گذاری یا فروش محصولات و خدمات در حوزه هایی با قوانینی است که هر روز متغیر هستندف به این نکته توجه داشته باشید. تبلیغ صفحه فرود خودتان را سعی کنید همیشه بروز نگه دارید تا از اخبار روز دنیا  عقب نیفتید تا شما بتوانید رویداد ها و اخبار روز صنعت خود را بازتاب دهید و مخاطبان شما به این موضوع پی ببرند که شما از دنیای صنعت خودتان عقب نیفتاده اید و از اخبار آن آگاهی دارید.

پیشنهاد می کنیم از صفحهی طراحی سایت در اصفهان دیدن فرمایید

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=9846
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546