3 استراتژی برای هوشمندانه کار کردن

3 استراتژی برای هوشمندانه کار کردن
امتیازی ندارد

اکثر افراد این توصیه را شنیده اند که می گویند به جای اینکه بیاید و بیشتر کار کنید سعی کنید هوشمندانه کار کردن را الگوی خود قرار دهد ولی واقعا  چقدر از افراد از این توصیه پیروی می کنند و از هوشمندانه تر کار می کنند؟ برخی مکان ها شمارا تشویق می کنند به زیاد کار کردن که به احتمالی خودشان از این موضوع خبر ندارند که هوشمندانه کار کردن می تواند مسیر شمارا راحت تر کنید و میزان کار کردن شمارا کاهش دهد و بازدهی شما را در همان حد نگه دارد یا اینکه حتی بیشتر شود سعی کنید بجای اینکه بیشتر و طولانی تر کار کنید سعی کنید هوشمندانه و درست کار کنید شما می توانید در این صفحه از 3 استراتژی ای که برای هوشمندانه کار کردن وجود دارد آگاه شوید و آن را بخوانید

شما می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد طراحی سایت به صفحه طراحی سایت در اصفهان سری بزنید.

1. استراتژی اول: تمرکز کنید

شما فکر می کنید از یک ساعت کاری چند دقیقه از آن را دارید واقعا با تمرکز کار می کنید؟ این موضوع شمارا متعجب می کند که چقدر زمانی که به دست می آورید که در آن تمرکز کافی داشته ای بسیار کم است تحقیقتاتی که صورت گرفته میگویند که بیشتر افراد می توانند بین 5 تا حتی 10 برابر در هر ساعت کاری بهتر و بازدهی بیشتر داشته باشند. اگر شما فکر می کنید که این گفته دروغ یا بزرگ گویی است می توانید این کار را انجام دهید و یک دفترچه یادداشت و یک خودکار در کنار خودتان بگذارید و شروع کنید به اینکه بفهمید سطح تمرکز شما چقدر است. هر زمان که دیدید کنترل از دست شما در رفته است و دیگر تمرکز ندارید بیاید و یادداشت کنید که چقدر تمرکزتان بهم ریخته است و زمانی که حواستان پرت شده است را یادداشت کنید. اگر شما این کار را بدرستی انجام ددهید خواهید دید که چقدر از زمانتان را دارید بدون تمرکز سپری می کنید و این شمارا متعحب زده خواهد کرد. اگر شما بتوانید این مهارت را که تمرکز نام دارد را در درون خودتان افزایش دهید خواهید دید که در ساعت های کاریتان جقدر بازدهی تان بالاتر رفته است و  از میزان بازدهی که دارید شوکه زده خواهید شد.

2. استراتژی دوم: اهرم داشته باشید

اهرم ها هنری هستند برای اینکه شما بتوانید از ابزار ها برای جهت افزایش کیفیت کاری خودتان از آنها استفاده کنید و بهره وری خودتان را افزایش دهید. این نرم افزای ها می توانند ابزار های تکنولوژی باشند برای مثال: نرم افزا های که در کامپیوتر ها وحود دارد یا این می تواند استراتژی هایی سازمانی باشد مثل تهیه کردن سیتم های بهتر برای راحت و سریعتر کار کردن شما. شما برای حداکثر کردن بازدهی خود از چه ابزار هایی در کارتان استفاده می کنید که می تواند به شما در بیشتر کردن بازدهی شما کمک کند؟ شما می توانید چه کاری انجام دهید  تا زمان، دانش یا مهارت هایتان اهرم های شما باشد تا شما بتوانید با استفاده از آن ها کار خود را بهتر کنید و کیفیت و بازدهی کار خودتان را افزایش دهید و بهتری بتوانید به سازمان خودتان کمک کنید؟

3 استراتژی سوم: زمانتان را سعی کنید مدیریت کنید

این را بدانید که مدیریت زمان یک هنر است هنری برای سازمان دهی  بتوانید تمامی خودتان است تا شما بتوانید تمامی کارهایتان را در یک روز کاری استاندارد و درست اجرایی کنید و آن هارا به اتمام برسانید و انجام دهید اگر شما بتوانید مدیریت زمان را با مهارت های دیگری که گفته شد ترکیب کنید و اجرایی کنید در نتیجه شما میتوانید کارهایتان را مدیریت کنید و دیگر این گونه به ساعت های بیشتری در یک روز کاری نخواهید داشت و شما میتوانید  با این تکینک ها بهره وری خودتان را افزایش دهید و همینطور برای سازمان خود سودمند تر باشید و کاری کنید که سازمان شما مسیر خودش را راحت تر و آسان تر طی بکند و بهروه وری کلی سازمان تان بیشتر و بهتر شود.

این را بدانید که سازماندهی یک روز شما از پایان روز قبلی شروع می شود. اگر شما این کار را زمانی که وقت استراحت شما هست انجام دهید بهتر میتوانید این کار را انجام دهید و کار آماد تر باشید و بهتر بتوانید برای روز بعدی خودتان را سازماندهی تر کنید تقریبا میشود گفت که 50 درصد از زمانی که در حال استراحت هستید این زمان وقت سازماندهی مغز و ساختار دادن به دانش و تجربیات به دست آمده در طول روز شما می شود

اگر شما بتوانید که کار های روز بعدی تان را امروز برنامه ریزی کنید متوجه خواهید شد که فرایند هایی که در زمان استراحت انجام میشوند به شما کمک می کنند و با شما کار می کنند تا به تحقق برنامه هایتان کمک کند. سعی کنی مبانی مدیریت زمان را یاد بگیرید و روزانه از آنها استفاده کنید تا بتوانید بهره وری خودتان را افزایش دهید و روند کاری خودتان را بهتر و سودمند تر کنید تا بتوانید به کار های بیشتری در طول روز برسید و کار های بیشتری در طول روز انجام دهید و این به آن معنای زیاد کار کردن نیست بلکه به این معناست که شما می توانید به کار های بیشتری رسیدگی کنید و کمبود زمان نیاورید.

لینک کوتاه این مقاله:

https://behinta.com/?p=9853
فیسبرک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتسآپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت تمایل برای بهبود شغل و کاری که انجام می دهید می توانید با پر کردن فرم مقابلتان و بیان مسئله ما را در خدمت رسانی هر چه بهتر به خود یاری و کمک نمایید.

در صورت تمایل می توانید با شماره گیری شماره زیر و گذاشتن قرار ملاقات به صورت حضوری از این مشاوره استفاده کنید.

شماره تماس: 031-91690546